Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon


danno_O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes ikke Riise har gjort så spesielt mye i 2006. Han kunnet ha vunnet den i 2005. Da hadde han iværtfall gjort en spesiel prestasjon. CL finalen 2005 altså.

 

Steffen burde helt klart ha vunnet. Rosenborg hadde ikke vunnet i 2006, uten han.

 

EDIT: Fort å glemme at vi lever i 2007 nå.

Endret av DennisV
Lenke til kommentar
At Riise vant Knicksen prisen er latterlig, mest useriøse jeg noen sinne har vært borti. Idrett's gallaen går under samme kategori, hodeløse høns som sitter og bestemmer en hel masse rart... aja.

7662034[/snapback]

Noen som vet om Ole Gunnar Solskjær har vunnet Kniksen? :hmm:

 

Det fortjener han hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Skjønner ikke hva folk whiner for. Det er ingen norske spillere som har gjort det bedre enn Riise de siste årene. Jeg synes personligheten hans kan forsvares.

Lenke til kommentar
Hva faen er det med denne Christiano Ronaldo. Det er kanskje det største talentet jeg NOENGANG har sett - likevel får jeg en kvalmende følelse hver gang han kommer på TV-ruta.

Du er 86-modell, da burde du ha fått med deg Ronaldo Luis Nazário de Lima i sin tidlige glansperiode.

 

Uansett, Inter er i toppform. Tangerte antall seiere på rad i Serie A med 11 strake. Utrolig farlig lag dette i år. Blir spennende videre i Champions League med Inter.

Lenke til kommentar
Hva faen er det med denne Christiano Ronaldo. Det er kanskje det største talentet jeg NOENGANG har sett - likevel får jeg en kvalmende følelse hver gang han kommer på TV-ruta.

Du er 86-modell, da burde du ha fått med deg Ronaldo Luis Nazário de Lima i sin tidlige glansperiode.

 

Uansett, Inter er i toppform. Tangerte antall seiere på rad i Serie A med 11 strake. Utrolig farlig lag dette i år. Blir spennende videre i Champions League med Inter.

7677436[/snapback]

 

Bayern hadde jo lekestue med den gjengen der, men joda... :whistle:

 

Neida, bare tuller litt :) Det er helt klart et spennende og meget sterkt lag, men uten Juventus og et Milan har jo serie a tapt seg et par hakk... Setter pengene mine på at de ikke kommer lengre enn kvartfinale!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...