Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon


danno_O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er watford supporter? smile.gif

 

Nei, men liker at "små klubber" gjør det godt i det store selskap :p

 

Liker egentlig ingen lag i PL så godt...men nesten hele slekta mi heier på Manchester United så må da jeg følge meg

Endret av brd
Lenke til kommentar

Hva faen er det med denne Christiano Ronaldo. Det er kanskje det største talentet jeg NOENGANG har sett - likevel får jeg en kvalmende følelse hver gang han kommer på TV-ruta.

 

Filming, juks og en ordentlig pysespiller! Satt å så igjennom en del greier på YouTube og han er jo fantastisk med ballen.

 

Tror dere at alt dette usportslige og "jentete" forsvinner, så han blir en ordentlig fotballspiller?

Lenke til kommentar

Han er vel en kjempe god ordentlig fotballspiller som spiller og dominerer på et av verdens største lag. Men jeg er litt enig i det du har å sier qxvrea, fordi han filmer...men han er ung og vil imponere...men han tenker noe som så

 

" Siden engelskmenne er trege, og jeg rask kan jeg legge med litt lettere slik at laget mitt for et frispark og kan utnytte den sjansen"

 

Det er også fordi han ManU bruker han...han er driblesterk og han kan lett skaffe frispark i farlig område og han kommer lett til innlegg.

 

Bare i år har Ronaldo skjerpet seg med filmingen og begynnt å spillt fotball...bare se på formen til United...

 

:)

Endret av brd
Lenke til kommentar

Leeds gjør nok et siste desperat forsøk på å redde plassen i 1 divisjon. Jeg har mange venner som heier på Leeds og de sier dette salget er et steg ned i sompa...

 

Men det er vel Dennis Wise som er treneren til Leeds og han har vel gode erfaring med Tore Andre Flo

Lenke til kommentar
Han er vel en kjempe god ordentlig fotballspiller som spiller og dominerer på et av verdens største lag. Men jeg er litt enig i det du har å sier qxvrea, fordi han filmer...men han er ung og vil imponere...men han tenker noe som så

 

" Siden engelskmenne er trege, og jeg rask kan jeg legge med litt lettere slik at laget mitt for et frispark og kan utnytte den sjansen"

 

Det er også fordi han ManU bruker han...han er driblesterk og han kan lett skaffe frispark i farlig område og han kommer lett til innlegg.

 

Bare i år har Ronaldo skjerpet seg med filmingen og begynnt å spillt fotball...bare se på formen til United...

 

:)

7633405[/snapback]

Pr. dags dato har han vel droppet det aller meste ang. filming og lignende, og er vel blant de aller aller beste i verden.

Lenke til kommentar

Hei godtfolk!

 

Har et lite spørsmål som jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med. Har lurt på dette en stund etter at jeg kom over oppgaven på nettet.

 

Tre spillere har spilt i alle de tre "store" britiske byderbyene, Everton-Liverpool, Man.United-Man.City og Rangers-Celtic. Hvem?

 

Andrei Kanchelskis er den ene. Men jeg sliter med å komme på de to andre. Noen som kan hjelpe?

Endret av GBD
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Haha, Flo er utgått på dato:

 

Flo debuterte for sin nye klubb fra start i andre omgang, men fikk ikke utrettet så veldig mye. Det ble rapportert at Flo hadde ett skudd.

 

Skills...

Lenke til kommentar
Haha, Flo er utgått på dato:

 

Flo debuterte for sin nye klubb fra start i andre omgang, men fikk ikke utrettet så veldig mye. Det ble rapportert at Flo hadde ett skudd.

 

Skills...

7659088[/snapback]

Flo var vel _egentlig_ utgått på dato før han kom til enga, eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...