Gå til innhold

Er Armed Assault verdt å kjøpe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Demoen er for fersk for å snakke om fullversjonen...

Det er lurt å vente til februar 2007 for da kommer den forbredet reliz med flere nye kjøretøy og nye oppdrag i samme pakke.

 

Armed Assault er det beste på spillmarkedet innen realistiske krigssimulatorer siden Operation Flashpoint, er ikke noe tvil om!

Lenke til kommentar
Demoen er for fersk for å snakke om fullversjonen...

Det er lurt å vente til februar 2007 for da kommer den forbredet reliz med flere nye kjøretøy og nye oppdrag i samme pakke.

 

Armed Assault er det beste på spillmarkedet innen realistiske krigssimulatorer siden Operation Flashpoint, er ikke noe tvil om!

7581516[/snapback]

 

Det sier litt om hvor dårlige krigssimulatorene er dessverre hvis det er sant.

Du får overhodet ingen følelse over at du er i noe som helst krig, alt er meget scriptet når det kommer til A.I sine bevegelser. Måten du beveger figuren din på også føles robotisk ut og her har dem en HEL DEL å lære av Rainbow Six: Vegas gjengen. Altså jeg vil ha muligheten til å klatre eller hoppe for den saks skyld. Når jeg kommer til en liten murstein på bakken må jeg gå rundt den omtrent.

 

Det er egentlig bare et spill som kan overhodet kalles en krigssimulator og det er Americas Army, ArmA prøver å være realistisk men er utrolig dårlig laget dessverre.

Lenke til kommentar
Demoen er for fersk for å snakke om fullversjonen...

Det er lurt å vente til februar 2007 for da kommer den forbredet reliz med flere nye kjøretøy og nye oppdrag i samme pakke.

 

Armed Assault er det beste på spillmarkedet innen realistiske krigssimulatorer siden Operation Flashpoint, er ikke noe tvil om!

7581516[/snapback]

 

Det sier litt om hvor dårlige krigssimulatorene er dessverre hvis det er sant.

Du får overhodet ingen følelse over at du er i noe som helst krig, alt er meget scriptet når det kommer til A.I sine bevegelser. Måten du beveger figuren din på også føles robotisk ut og her har dem en HEL DEL å lære av Rainbow Six: Vegas gjengen. Altså jeg vil ha muligheten til å klatre eller hoppe for den saks skyld. Når jeg kommer til en liten murstein på bakken må jeg gå rundt den omtrent.

 

Det er egentlig bare et spill som kan overhodet kalles en krigssimulator og det er Americas Army, ArmA prøver å være realistisk men er utrolig dårlig laget dessverre.

7581611[/snapback]

 

AA er bare CS ikke noe mer.

 

ofp og arma er så utrolig mye mye mer.

 

spillet kommer i engelsk form i februar

Lenke til kommentar
Demoen er for fersk for å snakke om fullversjonen...

Det er lurt å vente til februar 2007 for da kommer den forbredet reliz med flere nye kjøretøy og nye oppdrag i samme pakke.

 

Armed Assault er det beste på spillmarkedet innen realistiske krigssimulatorer siden Operation Flashpoint, er ikke noe tvil om!

7581516[/snapback]

 

Det sier litt om hvor dårlige krigssimulatorene er dessverre hvis det er sant.

Du får overhodet ingen følelse over at du er i noe som helst krig, alt er meget scriptet når det kommer til A.I sine bevegelser. Måten du beveger figuren din på også føles robotisk ut og her har dem en HEL DEL å lære av Rainbow Six: Vegas gjengen. Altså jeg vil ha muligheten til å klatre eller hoppe for den saks skyld. Når jeg kommer til en liten murstein på bakken må jeg gå rundt den omtrent.

 

Det er egentlig bare et spill som kan overhodet kalles en krigssimulator og det er Americas Army, ArmA prøver å være realistisk men er utrolig dårlig laget dessverre.

7581611[/snapback]

 

Jeg skulle sett deg hoppe når du har 50 kilo ammunisjon på deg! :p

Følelse av å være i krig er med i ArmA fra Operation Flashpoint som er fortsatt spillbart etter 6 år.

Det har skjedd mye siden OFP 1.0 til OFP 1.96 så det er tidlig å snakke om kvaliteten på Arma (eller OFP 2) ennå...BIS brukte bare 1 år på ARMA...

Siden OFP kom er det kjedelig å spille spill der man har ikke samme friheten å gå, gjemme seg i busken med sniper-gevær, kjøre og fly alle mulig transportmidler !

OFP RULES so ARMA too!

Lenke til kommentar

Demoen fungerte bare med CTF og CooP games. Ikke de store team serverene fungerte, men de kommer opp i lista.

 

Ellers har heller ikke en indikasjon på hvilken ping serveren du skal inn på har. Bare 1-3 prikker hvor 3 er den beste. Men man ligger ofte med over 400 i ping på disse serverene. Er det slik i full versjon også?

 

Ellers så detter iallefall jeg ut av demoen ofte, uten noen feilmelding eller error..

 

Jeg hadde ingen problemer med at demoen krevde mye, kunne kjøre alt på fullt med gode frames..

 

Jeg kommer nok til å kjøpe Armed Assault når det kommer ut i engelsk utgave, bare fordi jeg har brukt så utallig mange timer på OPF, og dette virker som det hadde mer flyt i multiplayer delen enn hva OPF hadde. :thumbup:

 

Men demoen var absolutt ingen overbevisning på at dette er ett bra spill. :no:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Det er et sniper mission i arma som er drit fet, du skal snike deg frem til et hotel og vente på en fientlig offiser skal kom dit. han går ut av bilen og du setter han i sikte,

 

one shot one kill. så løper man som helvete.

veldig festlig

 

 

Høres jo ut som COD 4 "one shot, one kill" missionet :p

 

Har veldig lyst og kjøpe det, men mangler en god nok data. Tror du 8500 kortet klarer Armed Assault?

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

jeg har 7900 GT og kjører det som bare det! Jeg kjøpte det i går, og lurer på om noen her inne spiler det jevnlig, da jeg har tenkt å bli "stamgjest" online:) hadde spillet i fjor, da jeg lånte det av en kamerat, og det er noe av det feteste pga realismen og coop online!

Lenke til kommentar

Arma er et av de beste krigspillet der ute, og ganske realistisk også. Det har innbygget en editor som gjør at man kan leke seg i flere timer, og lage enorme kriger. Ellers går det ann å laste ned det folk har laget også. Singleplayern har jeg ikke prøvd så mye, har faktisk overlevd med kun editoren på spillet siden det er så morro, akkurat som jeg spilte GTA i flere uker/månder uten å gjøre noen oppdrag. På LAN er dette spillet også utrolig fett, man kan lage f.eks et oppdrag og gjøre det sammen etterpå, DRIT fett, kjøre bil, helikopter, båt, fly, være snipere sammen - drøsser med muligheter. Man kan også laste ned masse tilleggs ting som f.eks norske tropper. Det er litt bugs og spillet krever en del, men patcher man blir mye fiksa. Anbefales ;)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...