Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

De styggeste stylingbilene


Buggene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tronni_87: 4 endestusser er ikke uvanlig hvis det var det du trodde, men det passa ikke på den bilen.

Her var det jo mange fine biler ja :p

Edit: redigerte en stor feil som jeg ikke har sett før nå, unnskyld for den.

Edit2: og her jeg bor er det en del rånebiler, og en del av de rånebilene har teipa(!) fast ekstra eksosrør som ikke virker :tease:

Så det er ikke så uvanlig her, men kanskje det er uvanlig hos deg.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Dritstygge biler? Heh.

 

Mursteiner også?

7642931[/snapback]

 

 

Ja, drittstygg! Ikke bare det at dem er mursteiner, men de sinnsykt stygge V70`ene som har de baklyktene, blir kvalm av dem!

 

Og den linja som går på siden av hele bilen, Gosh!

 

 

Eneste Volvo`en jeg liker er P1800s, kanskje en av verdens fineste biler!

Lenke til kommentar
andeby hva snakker du om? Endestuss og (d)effektpotte er jo forholdsvis vanlig, har sistnevnte på både passaten og sciroccoen min.

 

men 4 endestusser ut av en 1,8 suge-motor :S Hvor bor du dersom det ikke er uvanlig...

7607861[/snapback]

 

Jeg har 4kanalers eksosanlegg på en 1.6l ;) Bilen høres ut som den har 500hk så er derfor jeg gjør det :) Men bilen min er ikke akkurat stygt stylet da, tror det er blant norges fineste :)

Lenke til kommentar
Dritstygge biler? Heh.

 

Mursteiner også?

7642931[/snapback]

 

 

Ja, drittstygg! Ikke bare det at dem er mursteiner, men de sinnsykt stygge V70`ene som har de baklyktene, blir kvalm av dem!

 

Og den linja som går på siden av hele bilen, Gosh!

 

 

Eneste Volvo`en jeg liker er P1800s, kanskje en av verdens fineste biler!

7643014[/snapback]

Fra P1800 er det ikke veldig lang vei til Amazon og PV.

 

Og en 240 i rett fargekombinasjon, med rett trim, rett høyde og rette felger er ikke spesielt stygg. :)

 

Det meste av styling er dritstygt, greit med litt småfiks, men svære vinger og så lav bil at du sliter om det ligger et sandkorn i veien er ikke fint!

7643913[/snapback]

Det mange gjør feil, er å kjøpe styling som ikke passer bilen. :) Dessuten må alt være gjennomført til hver minste detalj = dyrere enn mange tror. Videre må en ha rett valg av felger, meget viktig.

 

Svære vinger har jeg aldri likt. Om du har noe ekstremt passer vinge seg (aldri på FWD imho), som sagt, det MÅ passe bilen. Selv en Opel Vectra B kan se bra ut med bonnet scoop, har selv sett eksempler på dette.

 

sjekk de felgene. tar seg vell gjennom skog og mark som ingenting.

7644099[/snapback]

Skog og mark tar seg gjennom dem, ville jeg mene.

 

Avean: Specs? Bilder? :)

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Dritstygge biler? Heh.

 

Mursteiner også?

7642931[/snapback]

 

 

Ja, drittstygg! Ikke bare det at dem er mursteiner, men de sinnsykt stygge V70`ene som har de baklyktene, blir kvalm av dem!

 

Og den linja som går på siden av hele bilen, Gosh!

 

 

Eneste Volvo`en jeg liker er P1800s, kanskje en av verdens fineste biler!

7643014[/snapback]

Fra P1800 er det ikke veldig lang vei til Amazon og PV.

 

Og en 240 i rett fargekombinasjon, med rett trim, rett høyde og rette felger er ikke spesielt stygg. :)

 

Det meste av styling er dritstygt, greit med litt småfiks, men svære vinger og så lav bil at du sliter om det ligger et sandkorn i veien er ikke fint!

7643913[/snapback]

Det mange gjør feil, er å kjøpe styling som ikke passer bilen. :) Dessuten må alt være gjennomført til hver minste detalj = dyrere enn mange tror. Videre må en ha rett valg av felger, meget viktig.

 

Svære vinger har jeg aldri likt. Om du har noe ekstremt passer vinge seg (aldri på FWD imho), som sagt, det MÅ passe bilen. Selv en Opel Vectra B kan se bra ut med bonnet scoop, har selv sett eksempler på dette.

 

sjekk de felgene. tar seg vell gjennom skog og mark som ingenting.

7644099[/snapback]

Skog og mark tar seg gjennom dem, ville jeg mene.

 

Avean: Specs? Bilder? :)

7644497[/snapback]

 

 

 

Jeg tenkte nå på Volvo`er levert fra fabrikken!

 

Alle biler kan bli fine, absolutt alle!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...