Gå til innhold

Nominering "Årets spillbruker/spill-moderator"


Anbefalte innlegg

2006 går mot slutten, og i den forbindelse tenkte vi at det ville vere på plass med nokre kåringar.

 

Sjå deg rundt på forumet. Ta eit ekstra blikk på dine med-debattantar. Forumet, og speldelen, fortsett å vekse. Stadig nye fjes dukkar opp og gamle kjenningar fortsett som før. Enkelte held seg til World of Warcraft-kategorien, andre postar "flame bait" i konsolldelen, medan nokon travar rundt over heile forumet deltar i smått og stort.

 

Til tross for at forumet blir stadig større, er det fleire som tydeleg har satt sine spor i speldelen. Eg vil ikkje gå inn og nemne alle i denne tråden, det overlett eg til dykk. I denne tråden skal vi prøve å kome fram til den brukaren eller moderatoren folket meiner har utmerka seg best i løpet av året som har gått. Kven meiner du fortener tittelen "Årets spelbrukar/spel-moderator 2006"?

 

Reglane er som følgjer:

Kvar brukar kan kome med ein nominasjon.

Gi ein kort begrunning for nommineringa di.

Baser deg på det som har skjedd i året som har gått.

 

Nomineringa vil vare fram til 31.12. Deretter vil det bli satt opp ei avstemming.

 

Lykke til med nomineringa. :)

 

Dei nominerte til no er:

Hr. Jenssen

Mala

gunfreak19

Bundy

Avanore

MiSP

Swoofah

Niskivara

Tom waits for alice

Pastor Lorentzen

The Strategy Player

Nordoelum

ttt

psilocybe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at jeg kun kan nomminere en person, men føler at begge disse fortjener heder og omtale. I klart undertall og flaming til tusen, beholder begge to en klar og ikke minst rolig og behersket holdning i mang en post. Dette har i grunn gjenspeilt seg hele året. Nå sist i hva har Vegas me rainbow 6 å gjøre? tråden. All ære til disse to.

 

Hr. Jenssen

gunfreak19

 

Videre ønskes fortsatt god jul og godt nytt år til dere alle.

Lenke til kommentar
Ser at jeg kun kan nomminere en person, men føler at begge disse fortjener heder og omtale. I klart undertall og flaming til tusen, beholder begge to en klar og ikke minst rolig og behersket holdning i mang en post. Dette har i grunn gjenspeilt seg hele året. Nå sist i hva har Vegas me rainbow 6 å gjøre? tråden. All ære til disse to.

 

Hr. Jenssen

gunfreak19

 

Videre ønskes fortsatt god jul og godt nytt år til dere alle.

7573439[/snapback]

:blush:

Lenke til kommentar

Jeg vil nominere Swoofah. Har et veldig godt inntrykk av han, og så er han en av de mest aktive Final Fantasy-tilhengerne på forumet her og selv om han har vært medlem i flere år nå, så er det i år at han virkelig har begynt å være aktiv. Og jeg syns han virker som en behjelpelig og trivelig fyr som ikke er blant de største bråkmakerne i spillforumet heller. (Og dem er det en del av) :p

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...