Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ble denne levert på døra i dag, for den nette sum av $437 ink. frakt og mva til vår kjære statskasse.

t9nl.jpg

 

Hadde jeg vært deg Cortese så hadde ikke jeg lest hva som står i spoileren, så har du noe å glede deg til når du åpner pakka ;)

 

 

 

Når man åpner esken så er det første som møter deg en Tony Montana "logo" på toppen humidoren som må være laget av en halv cm med messing og en sinnsyk finish på lakken på humidoren ut av en annen verden.

Når man da åpner opp faenskapen og det møter deg et par hengsler på boksen som er belagt med 24k gull så er vel det kanskje toppen av kransekaka, helt vilt.

 

 

Den råeste boksen for en LE innpakkning for en film noen gang, er jeg rimelig sikker på.

 

Hadde jeg sett denne over disk når den kom til $1000 så hadde jeg kastet pengene mine etter han som sto bak disken.

Endret av Frank Dux
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, men hvorfor betale 99 kroner når du kan få 3 filmer, inkludert den, for 99?

Godt spørsmål du, tror ikke jeg koblet engang, ville ha Exam :)

 

Hadde jeg vært deg Cortese så hadde ikke jeg lest hva som står i spoileren, så har du noe å glede deg til når du åpner pakka ;)

 

Den råeste boksen for en LE innpakkning for en film noen gang, er jeg rimelig sikker på.

Hadde jeg sett denne over disk når den kom til $1000 så hadde jeg kastet pengene mine etter han som sto bak disken.

Neida du, takk for det ble lagt i spoiler :thumbup:

 

Her i vest må vi vente ekstra fuckings lenge:

In Transit : Delayed

 

 

Cleopatra (50th Anniversary Limited Edition 2-Disc + Book)

 

 

518GqfZZM%2BL._SY300_.jpg

$24.99 fra amazon.com.

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...