Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Tenkte bare og gi han over et svar på at Play fortsatt bruker lang tid, har altid 2 uker eller mer i bakhodet når jeg bestiller der ifra. Har god tid jeg, regner med den kommer i romjulen hadde vært gøy :)

 

Forstår jeg deg rett sier du at Play drifter det engelske og norske postsystemet? Eller mener du at de bruker lang tid på å pakke og få avgårde forsendelsen?

 

Edit: På mine siste ordre har de vært sykt raske. Om det er lørdag, søndag eller fredag har ikke noe å si. Dag eller natt. Ikke mange timene etter at jeg har lagt inn bestilling er det sendt. DET er folka som kan å planlegge og tilpasse seg kundemassen og økt salg til jul.

Har bare altid fått varen etter 2 uker, gjør meg ingenting egentlig.

 

Fikk Inglourious Basterds i dag fra CDON 199,-

Endret av Cortese
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2 for 14 fra Amazon.co.uk:

 

Hellboy [blu-ray] [2004]

Gandhi [blu-ray] [1982]

+ frakt = £16.45 :)

 

 

Tips for å finne gode priser på ting fra Amazon:

Legg titler du har lyst på i handlekurven selv om de koster mer enn du har lyst til å betale der og da. I handlekurven flytter du dem over til "Save for later".

Hver gang du sjekker handlekurven din på Amazon vil det bli opplyst om de tingene som har fått endre prisen siden du sist sjekket. Glimrende måte å få med tilbud på de tingene du er intressert i :w00t:

Kjempekjekt også for ting som i øyeblikket ligger over 200 kr grensen. Plutselig så er den under grensen og kanskje bare for en kort periode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...