Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

For ett par uker siden var jeg på nippet til å bestille L'instinct de mort og L'ennemi public n°1 på Blu-ray fra Amazon.fr, men rett før jeg fullførte ordren kom jeg på at det kanskje kunne være lurt å sjekke om de hadde engelsk undertekst, noe det viste seg at de ikke hadde, så da droppet jeg bestillingen siden fransken min, etter kun halvannet år på ungdomsskolen, er mildt sakt rusten. Gjorde forøvrig den tabben jeg nå unngikk da jeg bestilte Entre les murs for en stund tilbake, som da resulterte at jeg ble nødt til å kjøpe US-versjonen også.

Anyways, de to filmene er nå sluppet for forhåndsbestilling i Storbritannia i form av en double feature kalt Mesrine - Parts 1 & 2, den kostet meg £15.22.

Mens jeg var igang la jeg like godt inn en forhåndsbestilling på Suspiria, The White Ribbon og Thirst også, alle på Blu-ray. Disse kostet meg henholdsvis £12.76, £11.91 og £14.45. Alle prisene er etter fratrekk av britisk VAT.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For ett par uker siden var jeg på nippet til å bestille L'instinct de mort og L'ennemi public n°1 på Blu-ray fra Amazon.fr, men rett før jeg fullførte ordren kom jeg på at det kanskje kunne være lurt å sjekke om de hadde engelsk undertekst, noe det viste seg at de ikke hadde, så da droppet jeg bestillingen siden fransken min, etter kun halvannet år på ungdomsskolen, er mildt sakt rusten. Gjorde forøvrig den tabben jeg nå unngikk da jeg bestilte Entre les murs for en stund tilbake, som da resulterte at jeg ble nødt til å kjøpe US-versjonen også.

Anyways, de to filmene er nå sluppet for forhåndsbestilling i Storbritannia i form av en double feature kalt Mesrine - Parts 1 & 2, den kostet meg £15.22.

Mens jeg var igang la jeg like godt inn en forhåndsbestilling på Suspiria, The White Ribbon og Thirst også, alle på Blu-ray. Disse kostet meg henholdsvis £12.76, £11.91 og £14.45. Alle prisene er etter fratrekk av britisk VAT.

 

Hehe, for to dager siden bestilte jeg og Mesrine del 1 og 2. Sjekket også amazon.fr for noen måneder siden og selv om fransken min er god så tror jeg ikke dama ville blitt fornøyd med å se de uten tekst. I tillegg bestilte jeg også "The White Ribbon" og Che - del 1. og 2.

 

Mesrine del 1 og 2 på Amazon.co.uk til £ 17.88

Mesrine del 1 "L'instinct de mort" på IMDB

Mesrine del 2 "L'ennemi public n°1" på IMDB

 

The White Ribbon til £ 13.99 på Amazon.co.uk

The White Ribbon (Das Weisse Band) på IMDB

 

Che - Vol. 1 & 2 til £12.98 på Amazon.co.uk

Che del 1 på IMDB

Che del 2 på IMDB

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Trenger litt filmer å kose meg med inne i denne vinterkulda, så jeg kjøpte følgende BluRay filmer fra Play.com:

- Public Enemies

- Stargate: Special Edition

- Star Trek XI

- Terminator 4 Steelbook

- Secret Window

- Gladiotor: Special Edition

- 300

- 2001: A Space Odyssey: Special Edition

Til en samlet pris på ca 900,- kr

:)

Endret av laurell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...