Gå til innhold

hvilken codec pakke er "BEST" ?


MysticoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ffdshow.

 

Dette er også VLC er bygget på.. Laster du ned quicktime ALTERNATIVE og real ALTERNATIVE, får du et genialt alternativ til WMP. Uten dill.

7542879[/snapback]

 

kanskje det var det kompissen min la inn for meg?! husker at han også la inn alernative for real og quick time. og skrøyt av at det var så enkelt og "lagg firtt" og spole.. og vist F** stemte det.. aldri vert mer smoth og spole/hoppe i filmer..

 

kunne du legge ut url så det blir lettere for oss som leser å finne de? er på job atm så kan ikke laste ned noe og prøve:/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
ffdshow.

 

Dette er også VLC er bygget på.. Laster du ned quicktime ALTERNATIVE og real ALTERNATIVE, får du et genialt alternativ til WMP. Uten dill.

7542879[/snapback]

 

kanskje det var det kompissen min la inn for meg?! husker at han også la inn alernative for real og quick time. og skrøyt av at det var så enkelt og "lagg firtt" og spole.. og vist F** stemte det.. aldri vert mer smoth og spole/hoppe i filmer..

 

kunne du legge ut url så det blir lettere for oss som leser å finne de? er på job atm så kan ikke laste ned noe og prøve:/

7544447[/snapback]

 

Om du bruker en slik søkemotor som kalles for Google, skal du finne det i en fei. :thumbup:

Lenke til kommentar
hello, har i det siste hvert på jakt etter min gode gammle codec pakke.. mista den i et virus angrep og har glemt hva den heter..

 

atm bruker jeg k-lite mega codec pack men er ikke helt det samme:(

7542726[/snapback]

 

fant den, XP-codec pack var den jeg var på jakt etter.. si hva dere vil.. men lite slår den i mine øyner:D

 

Edit: vet godt om google..

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Kunne du da forklart hva som er bedre? kan være kjekt å vite slikt før en evt. tester det ut.

 

Edit:

Ser ut som en veldig "lite" versjon, men den inneholder det grunnleggende ser det ut som uten at jeg skal si for mye siden jeg ikke selv har testet den. Inneholder den støtte for quicktime avspilling forresten? ser nemlig ikke at det er listet opp på siden.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...