Gå til innhold

Har du noen nyttårsforsetter?


bobyboj

Anbefalte innlegg

Haha, lo godt av han som knakk fingrene ass. jeg trudde han "knakk" dem for real. men skjønte han mente knekke-knekke. Jeg gjør det jeg også, og burde virkelig slutte

 

I året som kommer vil jeg:

- Forbedre karakteren min i 3MX

- Slutte å være så snill som jeg er når det kommer til venner og jobb, etter mye om og men lønner det seg som alltid ikke å være så forbanna snill uansett, man får svært sjeldent noe igjen for det heller..

- Ikke være så godtroende mot folk

- Prøve å kutte ut brusinntaken til KUN helger (yeah, as if..)

- Burde ha trent, men jeg er slank så ser ikke poenget

- Bli Über pro med King i tekken 5 ^^

 

tror det ikke var noe mere da!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har noen:

-Slanke meg litt (Få frem 6-pac)

-Begrense brusintak

-Få meg kjæreste

-Ikke være jomfru

-Ha 5 i snitt ved utgang av 10.klasse :)

7616189[/snapback]

Du er født i 91 og er bekymret for å være jomfru. Ta det rolig gutten, det er ingenting å tjene på å pule som 15-åring. Ta det rolig og i ditt eget tempo, ikke bli kvitt jomfrudommen bare for å ha pult. Hvis du fortsatt er jomfru om 5 år, så skal det heller gå greit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Prøve å ikke være så sløv, lat, og lite iniativende. Til gjengjeld skal jeg feste ekstra mye :innocent:

EDIT:

Jeg glemte at jeg skal prøve å bevege meg mere og trene jevnere og ikke bare til sola titter frem til sommeren.

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Drikke mer, røyke mer, jobbe mer, være en snill russ, få en kjekk og snill kjæreste og bruke mer tid på skolearbeid.

7586672[/snapback]

 

Hvorfor i all verden vil du røyke mer? Har ikke lyst til å blande meg, men er det virkelig noe du har lyst til?

 

Det eneste nyttårsforsettet mitt er å gjøre det bedre på skolen.

7587692[/snapback]

 

Kill the smokers!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Skalvisjåå

 

- Prøve ut konseptet "ha mat i kjøleskapet"

 

- Tillate meg selv å være litt mer romantisk og "klissete", selv om dette også gjør meg mer sårbar.

 

- Bli flinkere å lage skikkelig mat selv om det bare er til meg (begrense makrell i tomat + knekkebrød som alle døgnets måltider til max et par ganger i uken)

 

- Innse at å lese samtidig som man forumhorer og ser Family Guy ikke nødvendigvis er kjempeeffektivt, og kanskje prøve å gi "bare lesing" et forsøk i år

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...