Gå til innhold

Har du noen nyttårsforsetter?


bobyboj

Anbefalte innlegg

Har planer om å bli kvitt alt fraværet mitt på skolen, altså ikke være borte mer :p

 

Tror aldri det kommer til å gå, men skal leve med tanken enda en stund!

7548495[/snapback]

Det kan gå vettu, jeg skulket 18 dager siste halvår i 8 bare fordi jeg var trøtt og ville sove og chilln hjemme. Men for å si det sånn etter detinnså jeg at det var mye morsommere å være på skolen og man trengte ikke gå rundt å late som man var syk.

7548510[/snapback]

 

Alt kan gå om man virkelig vil, men nå er det jo sånn at jeg har 0 motivasjon for tiden. Tror jeg endte opp med et fravær på rundt 5 dager og 20 timer dette halvåret, noe som for meg er en del.

 

Det går ikke så alt for mye utover karakterene mine, men jeg har fått inntrykket av at fravær er viktig for en potensiell arbeidsgiver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fravær er ganske viktig ja, du kan klare å få mindre fravær tro meg :) Men nå er ikke 5-6 dager alt for mye heller, mange som er virkelig syke som er borte lengere.

 

----------------------------------------

 

Bra at så mange skal begynne å trene stikk innom trening/kosthold delen av forumet da :p

Lenke til kommentar

Mine:

 

* Begynne å snuse

* Begynne å røyke

* Drikke hver eneste helg, også enkelte ukedager

* Slutte å trene

* Spise skikkelig usunt

* Droppe ut av skolen

* Drite i alt som heter sosialt liv å vie meg fullstendig til forum og div. spill

* Begynne å spille wow (som egentlig er et skikkelig drittspill)

*Begynne med kraftigere rusmidler

 

Det jeg kom på i farten, kansje noe mer siden :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:tease:

Lenke til kommentar
Fravær er ganske viktig ja, du kan klare å få mindre fravær tro meg :) Men nå er ikke 5-6 dager alt for mye heller, mange som er virkelig syke som er borte lengere.

7548539[/snapback]

Du kan vel strengt tatt ikke få mindre. Men du kan la være å få mer.

7548542[/snapback]

 

Nå er det ikke dagene jeg tenker på da. De 20 og noe timene jeg har i tillegg ser ikke veldig bra ut, for å si det slik.

 

Vi har en lærer som sier det er SKAM å bare møte til noen av timene i løpet av en dag. Må også legge til at jeg ikke er alt for glad i denne læreren :no:

Endret av Road11
Lenke til kommentar
SupremeX: Det var da fælt så du prioriterte kroppen framfor hjernen. Hvorfor ikke gå ned 15kg, og veksle de resterende 15kg i 1,5 ekstra i snitt?

7552309[/snapback]

Hadde du sett meg, hadde du skjønt hvorfor. :p

Nei, seriøst. Skolearbeidet tar jeg ikke så høytidelig, og slik kommer det nok til å være også. Vet at jeg selv taper på det, men jeg har rett og slett ikke forutsetninger for å greie supersnitt på 5. Verden trenger smørbrødsmørere, vet du. :)

 

Men nok OT.

Lenke til kommentar

Noe som hadde vært bra:

 

 

-Redusere cola inntaket

-Redusere sjokolade inntaket

-Spise skolematen min

-Sove om natten

-Legge inn litt fysisk aktivitet i hverdagen

-Være mer hyggelig

-Kanskje se litt på skole-relaterte saker

 

 

Det burde vel gi meg tilbake litt av konsentrasjonsevnen igjen vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...