Gå til innhold

Har du noen nyttårsforsetter?


bobyboj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
holde på dama mi

spille mye mer gitar

prøve å kutte ned colaforbruket til kun to flasker om dagen

 

vet ikke noe annet jeg...hmmm

7619730[/snapback]

 

I fjord hadde jeg et forsett om å slutte å drikke brus. istedenfor brukte jeg en blanding av farris og eplejuice, 100% naturlig, ikke nektar. Med denne blandingen har jeg ikke drikket brus siden skole-ballet i april. For øyeblikket drikkr jeg alkoholfrittøl for å få i meg mye antioksidanter og for å drikke noe sunt.

Lenke til kommentar
For tennene er juice enda verre enn brus har jeg hørt, men for kroppen er jo brus mest usunt, det sier jo seg selv..

7621641[/snapback]

Hvis du har et kosthold fra før med lite sukker osv tror jeg ikke det er så farlig med syren på tennene fra juicen.

Lenke til kommentar
#1: Juice er enda mer usunt enn brus...

 

#2: Øl sunt?

7620924[/snapback]

1. Brus er ikke sunnere enn juice selv om juice også er usunt i mengder.

 

2. Vørterøl er sunt, men alkoholøl, nei...

7621618[/snapback]

 

 

Alkohol FRITT ØL sier jeg, :p. BTW, ossen skal noe naturlig være usunt mens noe som er proppet fullt med smakstillsettningsstoffer usunt? Dessuten blander jeg det sammen med Farris så jeg løser det en god del opp.

 

Alkoholfritt Øl er også naturlig. Det er druer som er gjæret, krydret med humle, pluss at alkoholen er tatt ut.

 

Jeg kan vedde på at de sier at juice er usunt så man kjøper brus istedenfor. Dere får meg ikke til å tro at saften til naturlige som menneskene har drikket gjennom århundrer er usunt. Dessuten drikker jeg det bare i helgen da, eller gjorde. Nå drikker jeg alkoholfritt øl i helgene.

Endret av Articfare
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Enda flere forsetter fra min side:

 

20. Begynne å se lysere på livet. Har en tendens til å fremstå som meget negativ.

21. Få kroppen i form igjen, og trene ut HELE året.

22. Jeg har ikke drukket brus på et par måneder. Nevneverdige mengder bruk skal ikke inntaes i 2007 heller

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...