InsertNumLock Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 BitTorrent-protokollen deler fila som skal distribueres opp i blokker, vanligvis av en størrelse på en kvart megabyte (250 KB). En liste over blokkene i fila, og informasjon om «sporingstjeneren» - (engelsk: tracker) – tjeneren som kobler alle klientene til hverandre, lages i en liten .torrent-fil, som distribueres på «vanlig» vis – på nettsider, via epost, etc.
Thor. Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 Det var vel selve *.torrent filen. Jeg lurte på hva trackeren gjorde
arthoz Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Det var vel selve *.torrent filen. Jeg lurte på hva trackeren gjorde 7540069[/snapback] Les skikkelig da BitTorrent-protokollen deler fila som skal distribueres opp i blokker, vanligvis av en størrelse på en kvart megabyte (250 KB). En liste over blokkene i fila, og informasjon om «sporingstjeneren» - (engelsk: tracker) – tjeneren som kobler alle klientene til hverandre, lages i en liten .torrent-fil, som distribueres på «vanlig» vis – på nettsider, via epost, etc. 7539637[/snapback]
Thor. Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 Sorry. My bad. Var betopp våknet da jeg leste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå