Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Erigert mot min vilje!


pumba50

Anbefalte innlegg

Det kan være litt lettere å få bender når en trener. Blodet i full sirkulasjon og greier, så konsentrerer det seg i flaggstanga er det ikke så greit å få den ned igjen. Du må bare prøve å se vekk, vertfall når hun holder på med Karmasutra-stillingene sine :p

 

Siden du har ofte fått bender av henne før blir det sikkert noen "å nei, ikke igjen. Down Boy!!"-tanker. Det blir som med "ikke tenkt på en rosa elefant". Slikt funker bare ikke.

 

Du har vel tre alternativer.

1. Sjekke henne opp

2. Snu deg vekk så du ikke ser henne

3. Trene på annet tidspunkt

 

Om ikke du klarer å kontrollere junior da. Det er jo det beste. Nyte en god utsikt samtidig som det ikke blir blodpropp sentralt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He He. Jeg skal jo liksom ha pump i armene, ikke i penis når jeg trener. Men nå er det ikke fullstendig krise her da, det er bare det at hun bruker en veldig tight svart treningsbukse, og man kan se det meste. Når hun står på alle fire, så kan jeg "føle" rompesprekka i hendene mine. heh, og hun ligger på gulvet, bare noen meter fra min favorittplass.

 

Btw, flott jente :)

Lenke til kommentar
Gjest bruker-37275

Herregud da mann...sjekk henne opp, men for all del knyt fast løken (som dere kaller den) på en eller annen måte først. Det var en gang i en gymtime at en av guttene fikk skikkelig benner, og jeg syns det var skikjkelig pinlig men klarte ikke å la være å se :dribble: ....hadde ikke sett en før på det tidspunktet...hehe...han hadde på seg en eller annen trikotsak slik at det så ut som en pinne som var på feil sted...kan bare tenke meg hvor pinlig det var for han....tror ikke det var så mange av jentene som ble så veldig imponert. Var liksom feil tid og sted...(kl 08.30 på skolen)

 

Men lykke til...ser du passe normal ut ellers så er det sikkert ikke noe problem å sjekke henne opp, og siden du trener også så har du sikkert en deilig kropp...hva med å ta på deg en singlet eller noe slik at armene synes når du sjekker henne opp...hvis hun er litt normal så må hun da syns at det er i det minste litt sexy....enten så syns hun det eller så syns hun at du er litt show off, men da får du heller dra i olemann før treninga....

Lenke til kommentar
mest patetiske tråden jeg noen gang har sett, en fyr som skryter av at han trener og at han har sett en fin dame på trenings-studio.

få deg et liv, det hjelper sikkert

7546542[/snapback]

Denne holdningen aksepteres ikke på diskusjon.no. Brukeren er derfor blitt utestengt for en kort periode av allmennpreventive grunner. :)

Lenke til kommentar
Og nei, tror neppe Databamse skal dra på seg en tettsittende T-Skjorte eller bukse.. Eller Prøve å sjekke henne opp, disse damene som trener såpass liker en muskelbunt av en bærum soss og ikke en svett datanerd.. No hard feelings..

 

så lenge han blir tent på henne så ser jeg ikke noe grunn til at han ikke skal kunne prve seg iallefall.

Lenke til kommentar

Hehe ja, kanskje hun skriver på det andre forumet

 

"Jeg gjør alt mulig for å tiltrekke oppmerksomheten hans. Sist uke brukte jeg den trangeste tightsen jeg har og sto rett foran ham, for å vise fram mest mulig av meg selv. Men han bare snur seg bort. Er jeg ekkel?"

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hvis du får erigert penis når du trener trener du garantert ikke hardt nok!!

7769939[/snapback]

Vi vanlige dødelige makter ikke alltid å presse oss til svetten spruter i taket og blodet lager brannsår i blodårene :p

7770099[/snapback]

Å joda, det er bare snakk om vilje ;)

7770252[/snapback]

Største problemet mitt er å spise nok tidligere på dagen, på universitetet og til frokost. Må bli flinkere til det så skal jeg nok kunne klare meg bedre på trening.

 

Men som Databamse sier, når han har 3 minutters pause så blir man opplagt nok til å se på den underholdningen man finner i det siste 1/2 minuttet før man går på et nytt løft.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Vet ikke om noen andre har skrevet det, men sjekking på treningsstudio er som regel forbudt. Er nå det på Sports Club.

7556967[/snapback]

 

Veldig greit. Er såpass høy showoff-faktor på enkelte treningssentere allerede at det kan være en befrielse at det ikke er kjøttmarked i tillegg ;) Litt upraktisk å løpe på tredemølle i burka bare for å gi et klart signal om man ikke er på sjekkern.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...