Gå til innhold

hva har Vegas me rainbow 6 å gjøre?


Anbefalte innlegg

har den ja, men IS moden kom før Iron Wrath så våpene du får der har ikke IS.

 

Iron sight mod, de er ikke så fine, mye er fra black hawk down osv. men er fremdeles bedre en røde cross hairs

http://www.rvsgaming.com/modules.php...tit&lid=601#dl

må registrer deg der, men du er kanskje registrert der fra før med tanke på maps osv

 

en ting som er kjip er at man må drive å bytte mellom de forskjellige expantionene for å spille de forskjellige kampanjene,

 

i Rogue spear kunnne do aktivere en av dem så kunne du spille alle de forskjellige kampanjene og ha alle våpene

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til dere som vil spille realistiske FPS vil jeg anbefale å laste ned Americas Army. AA er et morsomt multiplayer spill, som kan lastes ned gratis.

7582619[/snapback]

 

Tror du virklig ikke det er tatt opp fra før?

Tråden handler om hvorvidt Vegas har noe med R6 å gjøre, ikke hvorvidt de som liker relisme bør spille AA.

7582632[/snapback]

 

:ohmy: Rolig nå. Ja jeg vet det AA er blitt nevnt før.

 

R6 Vegas er blitt tilpasset massemarkedet av den enkle grunn at Ubisoft vil tjene penger. Mange setter pris hva de har gjort, og mange synes de har solgt sjela si.

 

Personlig har jeg mere morro med vegas enn tidligere versjoner av R6, da jeg hater "prøve og feile" gameplayet til tidligere R6 spill.

Lenke til kommentar
Til dere som vil spille realistiske FPS vil jeg anbefale å laste ned Americas Army. AA er et morsomt multiplayer spill, som kan lastes ned gratis.

7582619[/snapback]

 

Tror du virklig ikke det er tatt opp fra før?

Tråden handler om hvorvidt Vegas har noe med R6 å gjøre, ikke hvorvidt de som liker relisme bør spille AA.

7582632[/snapback]

 

Så da, så da. Det har da forsåvidt noe med diskusjonen å gjøre, dette.

Lenke til kommentar
er noen amerikanere som har laget 30 skudds magasiner for spraye ned blinker. men tviler på at noen bruker dem i felt. da så godt som alle 7.62 våpen bruker 20 skudds magasiner eller mindre.

 

og i spillet er 20 skudds magasin det ser man når man lader.

7551858[/snapback]

 

Off-topic: Det finnes da noen våpen med 30 skudds 7.62 magasin?!

 

Kjente eksempler er jo AK-47 og Steyr Aug.

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

Har kjøpt Vegas, kommer nå med en advarsel til alle andre der ute som planlegger å kjøpe det; Sjekk systemkravene! Surret med om det var x600 eller x1600 jeg hadde. :dontgetit: Nå får jeg ikke spilt det på grunn av at datamaskinen er for dårlig. :cry: Å kjøpe nytt grafikkort har jeg ikke økonomi til. (Er 14)

 

Det virker som om Ubisoft forandrer alle spillserier som de får tak i, for å passe bedre til mengdene. :hrm: For eksempel Heroes V har bare ikke den gode, gamle Heroes-følelsen

Lenke til kommentar

på tide og kaste seg inn i debatten :p

 

Har selv spilty absolutt alt fra første rainbow six til sistre versjon. Personlig liker jeg Rainbow six Vegas. Og jeg synes det er helt greit at de går til det steget de har gjort med spillet. face it. anntall spillere som vil spille gode gamle rainbow six serien er mye mindre enn de som vil spille den typen spill det har blit nå. Så jeg skjønner at utviklerne har gjort hva de har gjort. Realistisk vil aldri ett spill bli uansett, og personlig var jeg ikke fan av den tunge taktiske opplegget i gamle rainbow six/Ghost recon serien. Jeg endte som regel med å parkere folka ett sted og gjøre oppdraget alene med en person. Har også prøvd GRAW. et nydelig spill, men innimellom blir det fort frustrerende hvor taktisk det er og hvor lite som skal til for å fucke opp absolutt alt. Dermed er Vegas perfekt for meg å bruke opp noen timer på.

 

Så at noen klagde på blindfire at det var totalt bortkastet. Blindfire her som i virkeligheten kan faktisk få folk til å dukke unna. Greit nok at du ikke treffer, men i virkeligheten vill de fleste kaste seg ned når kuler suser rundt dem. Poenget med å skyte i blinde er rett og slett og gi lagkompisene dine muligheten til å komme seg i dekning mens du holder fienden nede og gjemt. Dekkild blir brukt av de flerste militærer styrker ved fremrykking og tilbaketrekking, nettopp fordi det øker overlevelsesmuligheten til de som rykker frem. Nyttigheten av det i ett spill er kanskje ikke så stor, men fortsatt nice og se dem ta det med.

 

Nå har vel utviklerne av spillet selv sagt fopr en tid tilbake at de vil bringe rainbow six nærmere fps/konsoll type spill nettopp for å nå massene, mens de vil holde Ghost recon serien mere som et taktisk spill som de gamle var. GRAW er veldig mye mere taktisk enn RS6: lockdown og vegas. Lockdown var en flopp, de har gjort en mye bedre jobb på Vegas for å lage ett spill som er underholdene.

 

Noen liker det andre liker det ikke, scenarioet spillet er i passer utmerket med dagen terrorbilde og det er ikke utenkelig at lignende faktisk kan skje. Gode gamle klassikerne hadde noen geniale maps, og spiller de fortsatt i multiplayer nå og da, men det var helt klart i multiplayer disse spillene var absolutt best.

Lenke til kommentar
er noen amerikanere som har laget 30 skudds magasiner for spraye ned blinker. men tviler på at noen bruker dem i felt. da så godt som alle 7.62 våpen bruker 20 skudds magasiner eller mindre.

 

og i spillet er 20 skudds magasin det ser man når man lader.

7551858[/snapback]

 

 

Nå skal det også sies at det er veldig få 7.62 våpen i bruk i de fleste nato/FN land. Norge er en av få land som faktisk bruker 7.62 fortsatt. USA har vel ikke brukt dette på mange tiår da de bruker 5.56 i sine rifler. Dette pga av 5.56 ammo kan skade flere enn 7.62 gjør. Blir man truffet i magen av en 5.56 kule kan man overleve, blir man truffet med 7,62 er man i 95% av tilfellene ferdig nettopp fordi den ammunisjonstypen er laget spesifikt for å drepe. og i en krig vil man aller helst skade mest mulig da dette gjør at fienden må ta seg av dem.

Lenke til kommentar
Crashloop, om du ikke likte måten de gamle RS- og GR-spillene var, hvorfor spilte du dem da alle sammen? Du har spilt Rainbow Six, Rogue Spear, Raven Shield, alle expansion-pakkene og ALLE konsoll-versjonene? Hvorfor i helsike har du det, når du ikke engang likte de spillene?! :hmm:

7584085[/snapback]

 

Jeg sa jeg ikke var fan av det tunge taktiske opplegget, jeg elska spillene, men det å sitte og sette opp taktikker for mine team mates når jeg gjorde jobben bedre selv var kjedelig. Har ikke spilt alle konsollversjonene men jeg har spilt of fullført absolutt alt som har kommet til PC, med unntak av lockdown og Vegas som jeg driver på nå.

 

Hadde du lest hva jeg skrev litt ekstra hadde du kanskje at dette var hva jeg mente.

Endret av Crashloop
Lenke til kommentar
er noen amerikanere som har laget 30 skudds magasiner for spraye ned blinker. men tviler på at noen bruker dem i felt. da så godt som alle 7.62 våpen bruker 20 skudds magasiner eller mindre.

 

og i spillet er 20 skudds magasin det ser man når man lader.

7551858[/snapback]

 

Off-topic: Det finnes da noen våpen med 30 skudds 7.62 magasin?!

 

Kjente eksempler er jo AK-47 og Steyr Aug.

7583108[/snapback]

 

Steyr Aug er 5.56mm ikke 7.62

 

og AK47 bruker 7.62x39mm Mens AG bruker 7.62x51mm. så det er ikke samme type patron. men det var min feil for å ikke være nøyaktig når jeg sa 7.62

Lenke til kommentar

Huff. R6: Vegas er ett bra spill, men det var ikke helt det jeg hadde ventet meg. Det er litt mer "Cowboy" en de tidligere spilla i serien. Savner Ding Chaves og muligheten til å sette opp skikkelige taktikker, men hvis en tar det for det det er: Ett R6 spill for massene så er det genialt. Digger å henge oppned og plaffe folk gjennom vinduer :D

 

Smaken er som baken den er delt ...

 

Får si som Ole Brumm: Ja, takk begge deler. Skulle ønske de laget det slik at en kunne planlegge og styre lag hvis en hadde lyst til det, og de dagene en har lyst til å løpe inn og regne bly over fiendene som Rambo på hestebol så kunne en velge det som en egen modus...

Lenke til kommentar
Lurer på hvor jeg har det fra at AUG er 7.62, var helt skråsikker på dette, men men.

 

Mye om AUG her forresten: http://en.wikipedia.org/wiki/Steyr_Aug

 

Når du ikke nevnte nøyaktig størrelse på patronene regnet jeg med at du mente 7.62 på generell basis.

7585493[/snapback]

 

Her er også info om steyr Aug: http://www.world.guns.ru/assault/as20-e.htm

 

Tror denne siden er mer nøyaktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...