Gå til innhold

hva har Vegas me rainbow 6 å gjøre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poenget er at Ubisoft går der penga er og gjør det som er billigst og mest effektivt i deres øyne. Hvis det er å lage et spill tilpasset til X360 brukere og dermed port'e den til PC gjør dem det.

 

Det PC brukere irriterer seg over er.

1. Blir forbi gått av konsol brukere, PC port

2. Spillet blir 'enklere', tilpasset konsol og 'casual gamers'

3. R6 navnet blir missbrukt, representerer ikke det samme

+++++

 

Anyways, det eneste vi kan gjøre er å spre ordet og be folk å ikke kjøpe Vegas eller andre lignende produkter som blir spydd ut. Det eneste Ubisoft skjønner er salgstall, send dem en beskjed, ikke kjøp produktene deres...

7576605[/snapback]

 

Vel, om folket liker spill som GoW, så skjønner jeg ikke hvorfor folk skal kunne spille dem.

 

Ja, hvis Vegas selger godt, så vil Ubisoft fortsette å gi ut RS-spill som egentlig ikke har noe med verken Tom Clancy eller Rainbow Six å gjøre - men jeg tror ikke at de vil gå tilbake om de selger dårlig heller. Store studio-folk, måtte det være film eller spill det er snakk om, er enten for dumme, eller for stolte til å gå tilbake på den måten, og dermed tilstå at de har gjort en eventuell feil.

 

RS-serien er død, i allefall den som var. Jeg sier ikke at vi skal feire, men jeg sier ikke at vi trenger å sette opp noe korstog heller. Jeg tror det vil hjelpe fint lite. Ubisoft, EA og lignende store spillstudioer gir bare faen i alt. De gir blanke. De ser på pengene. De tenker ikke engang på hva som får inn pengene.

 

Jeg håper at det neste RS-spillet blir som Lockdown. Da vil spillet få elendig kritikk, og ingen vil kjøpe det. Det er bedre at RS-serien går til grunne enn å fortsette på den tåpelige Vegas-måten.

Lenke til kommentar
faktum er at vegas er et bra spill, og jeg anbefaler det til folk som liker denne type spill.

 

Faktum er at Vegas IKKE er ett ba spill for dem som liker den typen spill (Rainbow Six)

 

Det skulle aldri hatt RB6 navnet...

7576826[/snapback]

vi VET det, har hørt det MANGE ganger nå. jeg sa det faktisk i samme posten som du quoter. slutt å gjenta det andre har sagt 1000 ganger.

Lenke til kommentar
faktum er at vegas er et bra spill, og jeg anbefaler det til folk som liker denne type spill.

 

Faktum er at Vegas IKKE er ett ba spill for dem som liker den typen spill (Rainbow Six)

 

Det skulle aldri hatt RB6 navnet...

7576826[/snapback]

vi VET det, har hørt det MANGE ganger nå. jeg sa det faktisk i samme posten som du quoter. slutt å gjenta det andre har sagt 1000 ganger.

7579642[/snapback]

 

Det blir jo litt feil når du anbefaler spillet til folk som liker den typen spill, dette spillet er IKKE å anbefale til folk som liker Rainbow Six spill. Dette er rett og slett ikke ett rainbow six spill rent spillmessig, bare ett rainbow six spill fordi det står på esken.

Lenke til kommentar
ingen jeg kjenner liker de gamle R6 spilla noe spesielt. anbefaler spillet til folk som liker skytespill som swat, the regiment og sånt.

 

når jeg sa denne type spill så mente jeg vegas type spill, ikke R6 spill.

7580318[/snapback]

 

Dette spillet har jo minimalt taktiske muligheter i forhold til de spillene. Du har cover og sende team til posisjoner muligheter, og muligheter for å åpne dører, thats it. SWAT er genialt og har hørt at The Regiment er i samme duren, Vegas er ett arkade skytespill, ikke noe mer.

Lenke til kommentar

SWAT, har masse komadoer osv som man kan gi teamet ditt, ikke bare gå dit, opne den døra osv.

SWAT 3 hadde en del ting SWAT 4 manglet med SWAT er fremdeles mer realistisk en vegas

 

the regiment er det spillet med den tøffeste treningen i noe spill. og er nærmest det ekte. folk som har hatt skikkelig SIBO trening i force eller andre steder, vil kjenne seg igjen.

 

og en annen ting som de spillene har som vegas ikke har er at når du skyter dem dør folka.

 

3 skudd i brystet med 7.62 i vegas dreper ikke.

i SWAT, ekte R6 spill og the regiment holder det med 1-2 skudd.

Lenke til kommentar
3 skudd i brystet med 7.62 i vegas dreper ikke.

i SWAT, ekte R6 spill og the regiment holder det med 1-2 skudd.

7581580[/snapback]

 

Og dessuten merker faktisk fiendene skade i SWAT og tidligere RS-spill. I SWAT4 roper de og skriker når de blir truffet. i Raven Shield halter de etter å ha blitt truffet i foten.

 

EDIT: Å si at Vegas og SWAT4 er helt likt... Enten har du spilt ett av dem veldig lite, eller så har du knapt spilt begge.

 

I Vegas er alle fiendenel ike. De vil alle veldig gjerne drepe deg. I SWAT4 føles det mye mer ut som at man kjemper mot mennesker. Når de ser deg, brøler de ut "COPS!" eller lignende utbrudd, og gjør en handling basert på hvor mye moral de har, og hvilken vanskelighetsgrad du har satt spillet på. Noen folk slipper våpenet og gir seg med en gang. Noen må ropes litt "GET DOWN!" til først, gjerne skytes med non-lethal, eller et 9mm-skudd i foten, og så et rop. Andre er bare helt gale. De gir seg ikke over samme hva. Spesielt de syke kult-folkene som har begravd ungene sine i kjelleren, som du egentlig ikke har lyst til å arrestere, men henrette på stedet (når de begynner å nynne, for eksempel).

 

Dessuten er SWAT4 sine brett, på samme måte som de gamle RS-spillene, på en måte "arenaer". Du starter gjerne utenfor en bygning, og kan selv velge hvor du vil gå inn. Du kan på avanserte måter kontrollere laget ditt med det gode systemet de har implementert (man kan for eksempel følge med lagkameratene ved å se på kamera på hjelmene, og beordre dem til å gjøre ting via dette).

Det er ingen innlasting, og ingen "tunneller" du må gå gjennom.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
3 skudd i brystet med 7.62 i vegas dreper ikke.

i SWAT, ekte R6 spill og the regiment holder det med 1-2 skudd.

7581580[/snapback]

*snip*

7581699[/snapback]

Jeg har ALDRI sagt at Swat og Vegas er helt like, jeg synes bare ikke det er så sinnsykt mye mer taktisk på Swat enn det på Vegas.. Er litt sånn at man kan dele opp i to lag og sånt, men det er det strengt tatt på Vegas også. Er enig i at SP delen på Swat er bedre, men alt i alt er det ikke store forskjellen spør du meg..

 

Så synes jeg du kan spare oss for slike kommentarer som "Enten har du spilt ett av dem veldig lite, eller så har du knapt spilt begge." Det veit du absolutt ingenting om, og det går faktisk ann å ha andre meninger enn deg, tro det eller ei.

Lenke til kommentar
3 skudd i brystet med 7.62 i vegas dreper ikke.

i SWAT, ekte R6 spill og the regiment holder det med 1-2 skudd.

7581580[/snapback]

*snip*

7581699[/snapback]

Jeg har ALDRI sagt at Swat og Vegas er helt like, jeg synes bare ikke det er så sinnsykt mye mer taktisk på Swat enn det på Vegas.. Er litt sånn at man kan dele opp i to lag og sånt, men det er det strengt tatt på Vegas også. Er enig i at SP delen på Swat er bedre, men alt i alt er det ikke store forskjellen spør du meg..

 

Så synes jeg du kan spare oss for slike kommentarer som "Enten har du spilt ett av dem veldig lite, eller så har du knapt spilt begge." Det veit du absolutt ingenting om, og det går faktisk ann å ha andre meninger enn deg, tro det eller ei.

7581785[/snapback]

 

Beklager, jeg misforstod visst meningen med "To ganske like spill spør du meg".

 

"...det går faktisk ann å ha andre meninger enn deg..."

Ja, det gjør det, men en spade er en spade. En kan ikke si "nei, jeg mener at en spade er en blomst!". Om man ramser opp alle taktiske elementer i SWAT3 og 4, versus RS: Vegas, og setter de to listene på siden av hverandre, så tror jeg nok vi ender opp med en betydelig lengre liste under "SWAT". Nå er det et faktum at SWAT4 faktisk ER mye mer taktisk. Man har mange flere taktiske valg. I Vegas er det stort sett run-n-gun. Av og til får du små "valg", hvor du kan velge å gå inn døra eller slenge deg inn vinduet (kul funksjon, den med vinduet) - men det trengs ikke mye tenking for å skjønne hva som er best å gjøre. Man stormer inn i rommet, og ender opp bak en vegg hvor man skyter alle fiendene. Jeg må legge til at dette ikke er negativt eller morro, men det er fortsatt mindre taktisk.

Lenke til kommentar

Jeg er uenig, for jeg synes faktisk ikke det er SÅ mye mer taktisk enn Vegas. Greit nok, det er ikke bare å leke rambo på Swat, noe man til dels kan i Vegas, men jeg synes alikevel ikke det er så fryktelig mye mer taktisk at det gjør noe.. Jeg forsvarer ikke Vegas på det taktiske, men jeg syntes bare det blir feil å sammenligne med Swat da jeg ikke synes det er så veldig forskejllig.. Det er hva jeg synes, så kan du synes det du synes, så er vi enige om å være uenige. :)

Lenke til kommentar

kom nettopp fra en liten omgang Rvs. første brett. en av de bedre faktisk.

teamet mitt kom frem til døra der det er 5 badguys. venter på klar singnal bravo. men det andre teamet hadde ikke kommet frem til døra si, så man står der i ca. 1.5min og følger med på hva det andre teamet gjør. de kommer endelig fram til døra si. og setter på en breach.

når det er klar, gir jeg bravo signal. jeg stormen gjennom døra ser 3 badguys , gir dem 3 round burst i hver av dem imens har det andre teamet kommer fra den andre døra og tar 2 til som sto i min blind sone.

 

perfekt job, 8 R6 troopers inn og 8 ut.

Lenke til kommentar

Vi snakker jo ikke om online funksjonene i spillet da, de er bare taktiske hvis de andre spillerne på servern lar deg spille taktisk og ikke rusher. Rainbow Six Rogue Spear er en av de få single player spillene jeg hadde det gøy med å spille. Følte egentlig ikke som ett single player spill fordi det var så mange andre squads med og så mange muligheter.

 

Synes denne threaden har gått veldig lenge nå, men føler en stor trang til å gi svar når noen sier noe så dumt ( i min mening ) at Vegas er ett godt rainbow six spill.

Lenke til kommentar
kom nettopp fra en liten omgang Rvs. første brett. en av de bedre faktisk.

teamet mitt kom frem til døra der det er 5 badguys. venter på klar singnal bravo. men det andre teamet hadde ikke kommet frem til døra si, så man står der i ca. 1.5min og følger med på hva det andre teamet gjør. de kommer endelig fram til døra si. og setter på en breach.

når det er klar, gir jeg bravo signal. jeg stormen gjennom døra ser 3 badguys , gir dem 3 round burst i hver av dem imens har det andre teamet kommer fra den andre døra og tar 2 til som sto i min blind sone.

 

perfekt job, 8 R6 troopers inn og 8 ut.

7582015[/snapback]

 

Det er jo også så digg når man får det til :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...