Gå til innhold

Sluttet med WoW og har lagt det for hat-tråden


Anbefalte innlegg

Ja, da var det slutt etter lang tid. Kan godt hende jeg begynner på igjen, eller finner meg et annet MMORPG. Sier ikke at WoW er et dårlig spill, for all del. Men det var TBC som fikk meg til å slutte, synes ting rett og slett er for langdragelig og tar for mye tid.

8421327[/snapback]

Nei tenk det gjorde jeg for 3 uker siden raider igjen nå ^^ :tease:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, synes virkelig synd i den tidligere kameraten din - som måtte omgåes deg før i tiden:(

 

Tror dine spådommer er korrekt, verden går under om en 5-10 år pga WOW - ikke tvil i mitt sinn.

8382846[/snapback]

 

 

Verden kommer ikke til å gå til grunne på grunn av WoW men WoW spillerene kommer til å gå til grunne på grunn av WoW!

 

Innse det!

8382937[/snapback]

 

fordi de ikke gidder å gå ut å leke som mamma sier?

Lenke til kommentar

Har hatt ganger før der jeg har spilt før (mye til tider) og så sa sagt "Nå slutter jeg", noe som funker dårlig siden du egentlig ikke vil. Mens, de siste 2 ukene har jeg kanske spilt 5-6 timer. Det blir annerledes, men som jeg sa. Skal ikke se bort ifra at jeg tar det eller noe annet opp igjen senere. Får nye det ustabile været nå :p

Lenke til kommentar

meh ser ikke no annet som er morro jeg, hva skal man gjøre som en 21åring annet enn å sitte å stirre på kassa eller sette seg forran pcn?

 

kan jo ikke akkuratt gå ut å spille fotball med drittungene (ikke at jeg orker etter 8 timers jobb), drikke kan man ikke akkuratt mitt i uka (ikke at jeg drikker no serlig eller), venner er på skole/for seint til å dra til etter jobb...

 

Hva gjør dere ? (sikter til dere som har flytta hjemme fra og er av alderen over 20+ og ikke har tid til fritids aktiviteter som idrett osv, eller ikke gidder:P)

 

syns nå selv det er herlig å sitte ned i sofaen samma dama å se på en serie, eller sette seg ned forran pcn å spille wow/surfe/spamme forum med en flaske kola lett for hånd ^^

 

styrker egentlig også hvorfor wow skulle vært vesentlig høyere aldersgrense, eller egene server for den saks skyld... Slippe kiddies som elsker å trykke Shift+1! alt for mange ganger i hver settning, eller grabber til seg alt som er av items som de egentlig ikke trenger :D

Lenke til kommentar

Etter noen timer i Hellfire Peninsula, så gikk lufta helt ut av meg. Jeg gikk rett og slett lei, har ikke orket spillet siden. Fikk lyst til å lage meg en twink, men gidder ikke en gang levle en character opp til lvl 19 fordi det er så kjedelig. Så da har jeg sluttet.

 

+ at jeg ikke får lov av kjæresten min til å spille :innocent:

Lenke til kommentar

Jeg begynner selv å bli lei etter snart 3 år spilling. Er vel egentlig lei hvordan pvp i verden utenfor instance bg's utfolda seg. Det skulle vært mye mer press på World Raid objectives, og nei å ta over ett tårn for å få 5% mer dmg i zonen er ikke akkuratt noe jeg gidder å bruke en ettermiddag på.

 

Det Skulle vært festninger som man kunne ta over å holde i 2 uker om gangen som innehold spesielle vendors med gode recepies etc, eller ga spesieller quester osv.

Festningen skulle også kunne gitt guilds en boost i form av at man kunne fått en extra hearthstone som sendte deg dit.

 

Er lei pvp som ikke forandre på en dritt utenom hvor mye man syntes en klasse er op :p

Lenke til kommentar

Naa vet ikke jeg hvordan det er med andre, men jeg skal naa prove aa skrive min mening om WoW her.

 

Jeg sluttet aa spille for et aar siden etter aa ha spilt WoW i et aar. Grunnen var at eksamen var paa vei og selv om jeg hatet aa innromme det ville det ikke gaa bra om jeg ikke sluttet aa spille snart. Jeg sier ikke at jeg hater spillet etter at jeg sluttet aa spille det, tvert imot, jeg elsker spillet og skulle gjerne ha fortsatt aa spille. Problemet er at jeg vet at om jeg begynner er sjansen for aa slutte paa minst 2 mnd. er liten, og med det i hodet holder jeg meg unna.

 

Vi faar se hva som skjer i sommerferien, kanskje jeg prover meg paa LOTR Online for aa se om det er noe som helst sammenlignet med WoW... tviler, men man vet ikke for man har provd :hmm:

Lenke til kommentar

Slutta for 2 uker siden jeg også :thumbup: Det er ikke vanskelig å slutte som mange sier... det var ikke vanskelig for meg iallefall. Bestemte meg for det så slutta jeg bare..

WoW skulle hatt mer raids mot SW/IF osv og sånn man ikke fikk DK. De skulle også tatt tilbake den gamle LFG..

Lenke til kommentar
Verden kommer ikke til å gå til grunne på grunn av WoW men WoW spillerene kommer til å gå til grunne på grunn av WoW!

 

Innse det!

8382937[/snapback]

 

Ja, alle de 5-8 mill som spiller wow(eller hvor mange det er) kommer til å ødelegge seg pga wow :roll:

Har ikke lest noe av det du har skrevet tidligere så jeg vet ikke om du prøver å være morsom eller om du faktisk er seriøs. Det er ikke sånn at alle som spiller wow får problemer, det er bare en liten del som får det. Og jeg tror ærlig talt at de som får store problemer pga wow ville fått det uansett, en eller annen gang i løpet av livet. Det er faktisk mulig å leve et såkalt normalt liv selv om man spiller wow og andre spill.

 

Er så lei av at de såkalte "fornuftige" skal fortelle "verdens avskum"(wow-spillere) hva som er bra å bruke tiden sin på og hva som ikke er så bra. Er litt rart at alle wow-haterne bruker tiden sin på å snakke stygt om spillet og advare andre når det er så mye jævelskap ellers i verden. Wow blir bare en liten filleting i forhold til de virkelig store problemene i verden. La nå folk få bruke noen år av livet sitt på wow om de synes det er moro. Hva er poenget med livet om man kun skal gjøre ting man ikke synes er moro?

 

Folk er forskjellige og har forskjellige interesser..Innse det! :tease:

 

Nå var vel kanskje ikke dette poenget med tråden, men er i hvert fall den vendingen tråden har tatt..

Lenke til kommentar

Tror det siste offisielle tallet var 9,1 millioner :o

 

9.1 million people cant be wrong, WOW PWNS! (Med tanke på IE sin reklame "91% of the worlds computers are using IE, 91% cant be wrong, IE owns, ell w/e det er)

 

Det morsomme er jo at faktisk de største massene vanligvis tar feil, det jo ikke massene som er smarte ^^

Lenke til kommentar

Ja, alle de 5-8 mill som spiller wow(eller hvor mange det er) kommer til å ødelegge seg pga wow :roll:

Har ikke lest noe av det du har skrevet tidligere så jeg vet ikke om du prøver å være morsom eller om du faktisk er seriøs. Det er ikke sånn at alle som spiller wow får problemer, det er bare en liten del som får det. Og jeg tror ærlig talt at de som får store problemer pga wow ville fått det uansett, en eller annen gang i løpet av livet. Det er faktisk mulig å leve et såkalt normalt liv selv om man spiller wow og andre spill.

 

Er så lei av at de såkalte "fornuftige" skal fortelle "verdens avskum"(wow-spillere) hva som er bra å bruke tiden sin på og hva som ikke er så bra. Er litt rart at alle wow-haterne bruker tiden sin på å snakke stygt om spillet og advare andre når det er så mye jævelskap ellers i verden. Wow blir bare en liten filleting i forhold til de virkelig store problemene i verden. La nå folk få bruke noen år av livet sitt på wow om de synes det er moro. Hva er poenget med livet om man kun skal gjøre ting man ikke synes er moro?

 

Folk er forskjellige og har forskjellige interesser..Innse det! :tease:

 

Nå var vel kanskje ikke dette poenget med tråden, men er i hvert fall den vendingen tråden har tatt..

8428025[/snapback]

 

:!: Ta det som en spøk, men det som faktisk er tilfellet er at mange, og dermed ikke alle ødlegger livet sitt på grunn av wow...

Lenke til kommentar

Etter å ha sluttet med Wow for noen måneder siden bestemte jeg meg nettopp for å gi det en sjanse igjen. Savnet det jo litt, etter 2 år spilling.

 

Uansett, det tok en instancerun (wiperun for å være mer nøyaktig), og en tur i WSG før jeg kansellerte på nytt. Denne gang for godt.

 

En mer ubalansert pvp skal man jaggu lete lenge etter, en erfaring som bare forsterkes etter å ha spilt Guild Wars på fulltid ei stund. Ikke et vondt ord om Wow egentlig, det var et fantastisk spill de 2 årene jeg drev på. Det er bare det at jeg har funnet ennå mer fantastiske spill...

 

Så, ha det bra Wow. Trodde jeg savnet deg, men det var nok bare litt nostalgi... ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er nå to år siden jeg kjøpte wow, og jeg angrer på at jeg gjorde det. Wow har tatt opp ufattelig mye tid, og det har gått ut over skole, jobb, venner og kjæreste. Kanselerte kontoen min for en måned siden og det var ikke ett sekund for sent. Selv om jeg syns wow var underholdende, veier det ikke opp for hva det har krevd. Tid og penger totalt bortkastet. Tid og penger jeg aldri får igjen.

 

Måtte WoW brenne! :thumbdown:

 

Det var min opplevelse av wow. Høres neste ut som jeg har vært narkis:P wow-narkis.

Endret av brannmannsam
Lenke til kommentar
Er nå to år siden jeg kjøpte wow, og jeg angrer på at jeg gjorde det. Wow har tatt opp ufattelig mye tid, og det har gått ut over skole, jobb, venner og kjæreste. Kanselerte kontoen min for en måned siden og det var ikke ett sekund for sent. Selv om jeg syns wow var underholdende, veier det ikke opp for hva det har krevd. Tid og penger totalt bortkastet. Tid og penger jeg aldri får igjen.

 

Måtte WoW brenne! :thumbdown:

 

Det var min opplevelse av wow. Høres neste ut som jeg har vært narkis:P wow-narkis.

8764529[/snapback]

 

Vil kalle deg svak :) Men bare min mening. Har selv spilt wow siden høsten 2004 og angrer ikke et sekund. Spiller ikke om det skjer andre ting f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...