Gå til innhold

Sluttet med WoW og har lagt det for hat-tråden


Anbefalte innlegg

Tror du virkelig at jeg vil komme opp i level 70! Jeg har prøvd det hos en tidligere kamerat, og det holdt for meg. Ja tidligere kamerat, han er nemlig blitt oppslukt av verdenen som Wow har å tilby og han går ikke utenfor døra lenger... Om noen år er jeg sikker på at dette spillet vil bli et enormt samfunnsproblem. 10stk dør årlig pga av dette spillet! Og tallene vil nok øke...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, sannsynligheten er høy for at verden i løpet av 5år vil være er zombiesamfun der maskiner kommer på døra med matvarene du bestiller, og andre maskiner lager maten og putter den i deg etterpå, slik at du skal farme opp ingrediensene som er nødvendige i potions. Det er nok hva som vil skje..

 

10stk dør årlig pga wow?

 

Tror nesten du må vise meg bevis på at 10 stykk i år har dødd av WoW. Og ikke spillt wow og tragisk nok blitt overkjørt eller hoppet ut forran toget av langt mer skremmende årsaker.

Lenke til kommentar
For meg virker det som enkelte våkner en dag og tenker "gresset er grønt, himmelen er blå, WoW suger og det gjør verden og" så slenger de seg på forumet og syter over hvor dårlig WoW er.

 

2 dager senere våkner de og setter seg ned og spiller WoW og skjønner ikke hva de har gjort.

 

Så poenget er, WoW hatere er tidligere WoW spillere som er i en slags transe. Enkelte kommer raskt ut av den mens andre blir der så lenge at de tror det er slik den virkelige verden skal være, full av hat mot en CD plate eller 5.

8084905[/snapback]

 

Du kan jo ikke si noe sånn? At mennesker som ikke liker WoW har spillt WoW tidligere? Det er noe av det mest latterlige jeg har hørt! Jeg kan ikke forstå at du kan sie noe sånn! Jeg valgte og se på dette forumet, fordi jeg har selv sett hvor ødleggende, WoW er for mennesker.

 

Det største problemet med World of Warcraft, er kanskje avhengigheten, noe som jeg tror mange er enige med meg i at er det største problemet. Denne avhengigheten, kan stilles på lik linje med dop, tobakk, og alkoholisme. En kan ikke få nok av det! Mange av World of Warcraft ”Gamerene”, gir kall på sitt sosiale liv på grunn av dette spillet! Men hvorfor?

 

Jeg kjenner selv en del på min alder, som får ødlagt hele sitt "sosiale liv", på grunn av WoW. Isteden for og være med venner på fritiden sitter de med sine "liksomvenner" på WoW og spiller hele dagen! En annen ting som er faktum er at når levlen WoW stiger, synker karakterene dine!

 

Uansett er jeg glad for at jeg ikke har begynnt og spille WoW, men du derimot, som kansje har sitter vell muligens å spiller WoW hele dagen lang?

Lenke til kommentar
Hehe, synes virkelig synd i den tidligere kameraten din - som måtte omgåes deg før i tiden:(

 

Tror dine spådommer er korrekt, verden går under om en 5-10 år pga WOW - ikke tvil i mitt sinn.

8382846[/snapback]

 

 

Verden kommer ikke til å gå til grunne på grunn av WoW men WoW spillerene kommer til å gå til grunne på grunn av WoW!

 

Innse det!

Lenke til kommentar
[

Det er jeg enig i!  :D  Men hva tror du vill ha skjedd viss Blizzard hadde lagt ned hele WoW konseptet, derfra og stenge alle serverene og allt som hadde med WoW å gjøre?  :hmm:

8383008[/snapback]

 

Da tror jeg folk hadde fått tid til å tenke seg om, hva de egentlig har brukt tiden på, og hvorfor? Tror da folk vil akseptere det og at de skjønner at de ikke vil vie livet sitt til et Online spill.

 

Det som også kan skje, er at folk spammer de helt villt, men Blizz bare gir seg faen, slik som den vanlige kundeservicen deres gjør:)

 

Hvem vet! Only time will show - er det ikke det de sier? :thumbup:

Lenke til kommentar
Da tror jeg folk hadde fått tid til å tenke seg om, hva de egentlig har brukt tiden på, og hvorfor? Tror da folk vil akseptere det og at de skjønner at de ikke vil vie livet sitt til et Online spill.

 

Det som også kan skje, er at folk spammer de helt villt, men Blizz bare gir seg faen, slik som den vanlige kundeservicen deres gjør:)

 

Hvem vet! Only time will show - er det ikke det de sier?  :thumbup:

8383038[/snapback]

Blir nok dødsfall av det der ja. Folk kommer til og dø som fluer om blizzard skrur av serverne. Vi snakker 1000-talls med folk som går løs i gatene og dreper og tilslutt tar sitt eget liv. Blizzard er som en surstoffmaskin, den holder meneskekroppene i sjakk.

 

Det er i hvertfall hva jeg tror vil skje.

 

edit til Okstad: Hehe, sitter med poppkorn og storkoser meg her jeg :)

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Da tror jeg folk hadde fått tid til å tenke seg om, hva de egentlig har brukt tiden på, og hvorfor? Tror da folk vil akseptere det og at de skjønner at de ikke vil vie livet sitt til et Online spill.

 

Det som også kan skje, er at folk spammer de helt villt, men Blizz bare gir seg faen, slik som den vanlige kundeservicen deres gjør:)

 

Hvem vet! Only time will show - er det ikke det de sier?  :thumbup:

8383038[/snapback]

Jepps stemmer det.. :)

- Slutt..

Lenke til kommentar
Blir nok dødsfall av det der ja. Folk kommer til og dø som fluer om blizzard skrur av serverne. Vi snakker 1000-talls med folk som går løs i gatene og dreper og tilslutt tar sitt eget liv. Blizzard er som en surstoffmaskin, den holder meneskekroppene i sjakk.

 

Det er i hvertfall hva jeg tror vil skje.

 

edit til Okstad: Hehe, sitter med poppkorn og storkoser meg her jeg :)

8383057[/snapback]

Det hadde ikke bare vært snakk om 1000 talls, kansje till og med 100000 tusener! (smule overdrivelse) :whistle: Uansett! per dags dato spiller i overkant av 8.5 millioner mennesker World of Warcraft, og dette tallet fortsetter bare og stige!

Blizzard, hadde nok blitt presset fra FN til og starte virksomheten sin opp igjen tror jeg..

Lenke til kommentar
Det hadde ikke bare vært snakk om 1000 talls, kansje till og med 100000 tusener! (smule overdrivelse)  :whistle:  Uansett! per dags dato spiller i overkant av 8.5 millioner mennesker World of Warcraft, og dette tallet fortsetter bare og stige!

Blizzard, hadde nok blitt presset fra FN til og starte virksomheten sin opp igjen tror jeg..

8383132[/snapback]

For ikke og snakke om WHO, slik som vi avdramatiserer spillet idag vil nok tallene være oppimot 10millioner over helga. Om ikke dere kommer med noen kjappe motargumenter sporenstraks!

Lenke til kommentar

Då har eg rydda litt opp i tråden. Nokre punkt folk bør hugse på:

*Det er ikkje nødvendig å sitere innlegget rett over ditt.

*Bare siter det du svarer på. Sitat som strekk seg fleire innlegg tilbake er ein uting og vil bli slått ned på.

*Diskuter sak, ikkje person. Eg siterer frå retningslinjene:

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

 

Då håper eg diskusjonen kan gå bra framover. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...