Gå til innhold

Sluttet med WoW og har lagt det for hat-tråden


Anbefalte innlegg

Mens de fleste sliter for å bli uavhengige av wow, vil jeg BLI avhengig.

Eller, ikke avhengig, men å like det, sånn at jeg gleder meg til å sette meg ned igjen.

 

Å kunne sette seg ned en kveld, gjøre pvp og/eller "raid" og instances, sitte på vent, og drømme seg helt bort. Få tilbake følelsen, følelsen av å ha gjort noe stort.

Sånn jeg hadde da jeg vant hall of heroes i guildwars. :love:

 

Noen tips:p?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har endelig bestemt meg for å slutte med WoW. Har prøvd flere ganger før, men med dårlig resultat. Det er noe med WoW som gjør at det (for meg) er ekstremt vanskelig å slutte. Derfor sletta jeg alt som har med wow å gjøre fra pcen, closed accounten, og skal enten selge accen eller pælme alle cdene.

For all del, wow er et veldig bra spill, men for meg ble det en "jobb" etterhvert. Orker ikke en sommer til der jeg sitter og raider mens andre er ute og bader. Har fremdeles dårlig samvittighet for det.

Har lyst til å teste ut Lotr online, men blir redd jeg blir like avhengig av det som med WoW.

Lenke til kommentar
Har endelig bestemt meg for å slutte med WoW. Har prøvd flere ganger før, men med dårlig resultat. Det er noe med WoW som gjør at det (for meg) er ekstremt vanskelig å slutte. Derfor sletta jeg alt som har med wow å gjøre fra pcen, closed accounten, og skal enten selge accen eller pælme alle cdene.

For all del, wow er et veldig bra spill, men for meg ble det en "jobb" etterhvert. Orker ikke en sommer til der jeg sitter og raider mens andre er ute og bader. Har fremdeles dårlig samvittighet for det.

Har lyst til å teste ut Lotr online, men blir redd jeg blir like avhengig av det som med WoW.

8786546[/snapback]

Flott at du gjør sånt, sommeren er til for å være ute. Skulle ønske jeg var like sterk, men nå må jeg komme meg til 70 og skaffe meg epic flying.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har ikke lagt WoW for hat, men jeg fant ut at jeg hadde lite til felles med de hardcore-spillerene der inne.

Jeg så meg i speilet og fant ut at jeg ser ok ut, har ikke 100+ kviser i trynet, bor ikke i kjelleren til mamma, har dame/kone, har jobb, ja jeg har vel rett og slett et REAL LIFE. ;)

 

Så derfor sluttet jeg med WoW etter å ha nådd lvl60. (før TBC)

Endret av langtongting
Lenke til kommentar

Slutta med wow for en tid tilbake, men merker at det klør litt i fingra etter et nytt MMORPG.

 

Personlig syntes jeg wow har vært noe av det bedre jeg har spilt av typen MMORPG, men etter 2år +, trenger jeg noe nytt.

 

Jeg testa LOTR Online, men det falt ikke i smak, noen som har noen ideer til gode MMORPG?. Jeg titta litt på City of Hereos / Villians, eller om jeg bare skal vente til Age of Conan kommer.

Lenke til kommentar

Jeg slutta med WoW for noen måneder siden, før TBC. På starten var det gøy og når jeg kom inn i en casual guild som raida to-tre ganger i uka syns jeg det var utrolig gøy. Etterhvert som tida gikk ble jeg MT og CL for Warrior, guilden gikk fra casual til en hardcore guild og etter det føltes det som en jobb, som jeg ikke fikk betalt for. Etter det slutta jeg brutalt og fort, folka i guilden hata meg. Siden jeg brukte all DKP på vår første wrath chest og slutta noen dager etterpå :p

Lenke til kommentar

Slutta med WoW i februar, da gadd jeg bare ikke å bruke mere av tiden min på spillet da jeg syntes hver en bidige quest hadde begynt å bli så gørr generisk og kjedelig at jeg holdt på å dø. Rollespillnivået på RP serveren jeg var på hadde blitt lik null, og navn som Omgz0r, LeetMaster og Gilmore123 fikk meg til ville spy, daglig. Heldigvis kom jeg ikke så langt som at jeg fikk begynt å RAIDE med guilden min, jeg så hva det gjorde med mange av kompisene mine.... raidraidraidraidraidtimesvismedraidraidraid. Min lvl 42 Mage er død.

 

Nå spiller jeg LoTRO ... min selvpining kjenner ingen grenser :p

Lenke til kommentar
Vel, jeg har ikke lagt WoW for hat, men jeg fant ut at jeg hadde lite til felles med de hardcore-spillerene der inne.

Jeg så meg i speilet og fant ut at jeg ser ok ut, har ikke 100+ kviser i trynet, bor ikke i kjelleren til mamma, har dame/kone, har jobb, ja jeg har vel rett og slett et REAL LIFE. ;)

 

Så derfor sluttet jeg med WoW etter å ha nådd lvl60. (før TBC)

8788021[/snapback]

 

Nei, du har rett og slett problemer med selvtilliten hvis du bruker sånne ting som et grunnlag for skryting.

Lenke til kommentar
Vel, jeg har ikke lagt WoW for hat, men jeg fant ut at jeg hadde lite til felles med de hardcore-spillerene der inne.

Jeg så meg i speilet og fant ut at jeg ser ok ut, har ikke 100+ kviser i trynet, bor ikke i kjelleren til mamma, har dame/kone, har jobb, ja jeg har vel rett og slett et REAL LIFE. ;)

 

Så derfor sluttet jeg med WoW etter å ha nådd lvl60. (før TBC)

8788021[/snapback]

 

Nei, du har rett og slett problemer med selvtilliten hvis du bruker sånne ting som et grunnlag for skryting.

8831155[/snapback]

 

 

Vel, jeg skryter vel strengt tatt ikke, men bare oppgir min grunn til at jeg sluttet med WoW. Kanskje jeg satt ting litt på spissen? :roll:

Lenke til kommentar

Det er vel strengt tatt trolling/flaming, ikke å "sette ting på spissen" ettersom du ikke bare presterer å presentere en god del lite gjennomtenkte holdninger (fordommer), men også viser en tydelig stolthet over å ha et såkalt "REAL LIFE" (noe som tydeligvis tilsier helt normale ting som kjæreste og jobb).

 

Grunnen du legger fram som hvorfor du ikke spiller WoW er også ganske bisarr. Du var redd for å bli hard core? Eller misforstår jeg? Var det ingen casuals som ville spille med deg?

 

Hvorfor ikke bare si seg ferdig med å spille WoW, og la det ligge enn å drive å kakle på den måten mange gjør i denne tråden. Synes ærlig talt det er ganske tåpelig å prestere å være stolt over å ha sluttet å spille et dataspill. Enda værre er det å fortsette å henge på forumene bare for å sutre og være bitter.

 

Kjærringer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vet ikke om det er noen som lurer, men jeg vil si jeg var ganske aktiv poster på dette forumet, og sluttet med WoW i juni. Har ikke vært innpå accounten siden 2 juni og føler ikke for det i det hele tatt.

 

Har ikke lagt WoW for hat akkurat, men det jeg ble bare så jævlig lei etter å ha spillt ganske mye siden 14 April 05.

Fikk en level 70 shaman med greit gear og epic flying, og en lvl 60 rogue med rundt 10 epics og seff epic mount.

Er veldig fornøyd og angrer ikke på at jeg spillte det, for det var ofte et utrolig morsomt spill.

 

Livet går likevel videre, men jeg har lagt stor merke til at jeg rett og slett har veldig lite å gjøre på PCen.

 

Interessen for spill generellt på PC har dabbet skikkelig skikkelig av, og jeg spiller så og si ingenting lenger, selvom jeg er i en ganske så gamer basert vennegjeng, som ofte LANer og sånt, men har litt lite å gjøre på LAN da også.

 

Fikk meg kjæreste for første gang i livet mitt nøyaktig 2 uker etter jeg sluttet med WoW.

Herregud, det har jeg faktisk ikke tenkt på engang, men nå ble jeg bare utrolig glad for at jeg sluttet med WoW.

 

Haha! Jaja, vil si takk for meg, og har hatt en bra tid på dette forumet med mange bra brukere som jeg ikke engang orker å nevne navnene på :) Hvertfall alle de som har over en 500 posts i WoW forumet! Hehe, so long ;)

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vet ikke om det er noen som lurer, men jeg vil si jeg var ganske aktiv poster på dette forumet, og sluttet med WoW i juni. Har ikke vært innpå accounten siden 2 juni og føler ikke for det i det hele tatt.

 

Har ikke lagt WoW for hat akkurat, men det jeg ble bare så jævlig lei etter å ha spillt ganske mye siden 14 April 05.

Fikk en level 70 shaman med greit gear og epic flying, og en lvl 60 rogue med rundt 10 epics og seff epic mount.

Er veldig fornøyd og angrer ikke på at jeg spillte det, for det var ofte et utrolig morsomt spill.

 

Livet går likevel videre, men jeg har lagt stor merke til at jeg rett og slett har veldig lite å gjøre på PCen.

 

Interessen for spill generellt på PC har dabbet skikkelig skikkelig av, og jeg spiller så og si ingenting lenger, selvom jeg er i en ganske så gamer basert vennegjeng, som ofte LANer og sånt, men har litt lite å gjøre på LAN da også.

 

Fikk meg kjæreste for første gang i livet mitt nøyaktig 2 uker etter jeg sluttet med WoW.

Herregud, det har jeg faktisk ikke tenkt på engang, men nå ble jeg bare utrolig glad for at jeg sluttet med WoW.

 

Haha! Jaja, vil si takk for meg, og har hatt en bra tid på dette forumet med mange bra brukere som jeg ikke engang orker å nevne navnene på :) Hvertfall alle de som har over en 500 posts i WoW forumet! Hehe, so long ;)

9170594[/snapback]

 

Har det veldig sånn selv. Jeg klarer ikke spille noe lengre, logger inn på wow, ser meg om i shatt, logger ut. Starter Css, dreper 2-7 stk, stikker. Er ikke noe kontinuitet lengre... Alle vennene mine, de virkelige vennene mine that is, spiller wow/andrespill. Er lite å gjøre på pc'n når man ikke spiller, det går mye i MSN og Facebook :p

Lenke til kommentar

Det er litt av problemet mitt også. Følelsen av å få utgjort veldig lite på veldig mye tid. Det tar så lang tid å organisere raids og instancer på bare 5 menn at jeg ikke har orket å spille 70 rogue min mer. Starta faktisk en ally rogue som nå er lvl 40, men orker rett og slett ikke mer "jobb".

 

Jeg får helt sikkert tilbakefall, men akkurat nå er WoW kun et ikon på skrivebordet mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...