Gå til innhold

Sluttet med WoW og har lagt det for hat-tråden


Anbefalte innlegg

Slutta med WoW i februar, da gadd jeg bare ikke å bruke mere av tiden min på spillet da jeg syntes hver en bidige quest hadde begynt å bli så gørr generisk og kjedelig at jeg holdt på å dø. Rollespillnivået på RP serveren jeg var på hadde blitt lik null, og navn som Omgz0r, LeetMaster og Gilmore123 fikk meg til ville spy, daglig. Heldigvis kom jeg ikke så langt som at jeg fikk begynt å RAIDE med guilden min, jeg så hva det gjorde med mange av kompisene mine.... raidraidraidraidraidtimesvismedraidraidraid. Min lvl 42 Mage er død.

 

Nå spiller jeg LoTRO ... min selvpining kjenner ingen grenser :p

8831100[/snapback]

 

Man kan ikke ha tall i nick. Så du lyger.

 

Eid. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slutta med WoW i februar, da gadd jeg bare ikke å bruke mere av tiden min på spillet da jeg syntes hver en bidige quest hadde begynt å bli så gørr generisk og kjedelig at jeg holdt på å dø. Rollespillnivået på RP serveren jeg var på hadde blitt lik null, og navn som Omgz0r, LeetMaster og Gilmore123 fikk meg til ville spy, daglig. Heldigvis kom jeg ikke så langt som at jeg fikk begynt å RAIDE med guilden min, jeg så hva det gjorde med mange av kompisene mine.... raidraidraidraidraidtimesvismedraidraidraid. Min lvl 42 Mage er død.

 

Nå spiller jeg LoTRO ... min selvpining kjenner ingen grenser :p

8831100[/snapback]

 

Man kan ikke ha tall i nick. Så du lyger.

 

Eid. :thumbup:

9336114[/snapback]

Det var bare eksempler så han lyver ikke. :roll:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg selv spilte dette spillet sinnsykt mye, på det meste over 10 timer hver dag. Hadde jeg tid, satt jeg hele dagen og natta:P

For meg så var ikke wow så vanskelig å slutte, jeg bare tok noen dager me litt trappe ned spilling så deleta jeg wow og kasta det i søpla, piece of cake:P Skal selge accountn^^ begynte wow noen måneder etter det kom ut^^

Det heter ikke noe som "jeg prøver å slutte".

Det heter JEG SKAL SLUTTE, delete characterne, avinstaller wow, kast det i søpla, whatever, få deg permament banned.

Slike spil er som et drug, heard that, been there, done that.

Mange av de jeg pratet me i alle guildene jeg var i innrømte at de var avhengige, og mange av de hadde ikke jobb/skole engang.

Uhm, forteller jo litt når noen folk har fullt tier 6 og det beste arena gearet med alt av det beste enchants.

Det forteller jo litt om hvor farlige slike spill er.

 

Im free:D

Lenke til kommentar
De tror vi som spiller bryr oss om at de har klart å slutte. Det er jo nesten som å skryte over at du har lagt Ludo for hat etter masse kvelder med masse spilling.
Du bryr deg helt sikkert ikke, og det er derfor temaet er skilt ut som en egen tråd som du ikke behøver å lese i det hele tatt - langt mindre delta i.

 

So what om dere har klart å slutte? Er et spill for crying out loud.

Jada. Helt riktig, det. Det er bare et spill. Bare tullinger som blir avhengige. Staute folk som deg kan slutte når de vil.

Lenke til kommentar

Hva er poenget med en traad for folk som ikke spiller wow i wow forumet? Traaden er jo tydeligvis lagd for whining av folk som ikke spiller wow. Spor du meg er dette helt ubrukelig i et wowforum og jeg syns traaden burde slettes. Hvis du ikke liker wow kan du vel holde deg unna forumet isteden for aa komme aa whine og klage over hvor daarlig spillet er.

Lenke til kommentar
Hva er poenget med en traad for folk som ikke spiller wow i wow forumet? Traaden er jo tydeligvis lagd for whining av folk som ikke spiller wow. Spor du meg er dette helt ubrukelig i et wowforum og jeg syns traaden burde slettes. Hvis du ikke liker wow kan du vel holde deg unna forumet isteden for aa komme aa whine og klage over hvor daarlig spillet er.

Hensikten med en slik tråd er å samle frustrasjonen på ett sted, slik at det ikke flyter over i alle andre tråder. Den kan også fungere som en "AA"-tråd for folk som prøver å slutte eller trenger argumenter for ikke å begynne igjen.

 

Alle MMO-spill designes for å være så avhengighetsdannende som mulig, det er liten vits i å skyve dette uinder teppet ved å sensurere eller spamme ned tråder som denne.

Lenke til kommentar
Hva er poenget med en traad for folk som ikke spiller wow i wow forumet? Traaden er jo tydeligvis lagd for whining av folk som ikke spiller wow. Spor du meg er dette helt ubrukelig i et wowforum og jeg syns traaden burde slettes. Hvis du ikke liker wow kan du vel holde deg unna forumet isteden for aa komme aa whine og klage over hvor daarlig spillet er.

Har du sett hvor mange som kommer og whiner på at wow suger og gjør deg avhengig av data osv. osv i forskjellige tråder du eller? Er nettopp til slike ting tråden her er til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...