.Marcus Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Tror faktisk warrior har den tvilsomme æren av å være den eneste klassen som aldri hatt en patch der buffs var større en nerfs =/ 7527263[/snapback] Word
likferd Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Manaburn er nøkkelen for å ta en paladin som priest. Hvertfall dpsadins som løper rundt i r13 gear med 2000 mana 7530905[/snapback] Mja, nå er ikke rank13 gearet til pala verken lite mana på eller særlig dps-vennlig da. 7532042[/snapback] Hm ja mulig det, har ikke særlig greie på paladin armor :!: Enkelte har hvertfall så lite mana at det er borte på en 3 manaburns
gamer73 Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Men warriors var vel den klassen som eide alt og alle i beta. Dvs imba så det holdt. Så det er ikke rart at dem har blitt nerfet siden. Selv om dem til tider har tatt litt kraftig i. Men det er jo slik at programmerere av rollespill ofte spiller klasser som bruker magi:) Warriors er stort sett spilt av folk med FPS bakgrunn (som meg) og andre folk som ikke gidder å planlegge og tenke for mye under selve kampen:)
kjetilkl Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Manaburn er nøkkelen for å ta en paladin som priest. Hvertfall dpsadins som løper rundt i r13 gear med 2000 mana 7530905[/snapback] Mja, nå er ikke rank13 gearet til pala verken lite mana på eller særlig dps-vennlig da. 7532042[/snapback] Hm ja mulig det, har ikke særlig greie på paladin armor :!: Enkelte har hvertfall så lite mana at det er borte på en 3 manaburns 7533247[/snapback] Hvis du får inn 3 manaburns på en paladin 1-on-1 så må han jo være stokk ......
likferd Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Hvordan det? kampen tar jo år og dag, men bare å manaburne når han er fearet. Får inn 2 manaburns på en fear, om du er heldig. En slik paladin mot holy prest kamp tar jo en 4-5 minutter da :!: Endret 19. desember 2006 av likferd
PSV Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Hvordan det? kampen tar jo år og dag, men bare å manaburne når han er fearet. Får inn 2 manaburns på en fear, om du er heldig. En slik paladin mot holy prest kamp tar jo en 4-5 minutter da :!: 7534433[/snapback] Priests har ikke sjanse i havet hvis de ikke har GSSP/Titans, eller stun removal trinket. De dør pga. insane burst dps.
Sink Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Hvordan det? kampen tar jo år og dag, men bare å manaburne når han er fearet. Får inn 2 manaburns på en fear, om du er heldig. En slik paladin mot holy prest kamp tar jo en 4-5 minutter da :!: 7534433[/snapback] Priests har ikke sjanse i havet hvis de ikke har GSSP/Titans, eller stun removal trinket. De dør pga. insane burst dps. 7534479[/snapback] jeg har 4.7k hp og et skjold på 1k dmg, dvs at en pala greier å ta ned 5.7k hp på en stun?
PSV Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Jepp, skulle gå fint helt uten problemer. Om du ikke slåss med lesser geared palas, men alle løper vel rundt med rank14 våpen nå til dags. 2 stuns btw, stunlocked. Endret 19. desember 2006 av Per-Stian
Sink Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Jepp, skulle gå fint helt uten problemer. Om du ikke slåss med lesser geared palas, men alle løper vel rundt med rank14 våpen nå til dags. 2 stuns btw, stunlocked. 7534499[/snapback] har ikke duelert en pala etter patchen jeg
likferd Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Nå må dere slutte å tulle. Om presten har ok gear, og talents som blessed resilience og bruker pvp trinket, er det ikke bare å "stunne og burste ned". Husk at bare renew ticker for nærmere 500 Kombiner det med at paladins ikke har noen effektiv måte å avbryte heals på.. Og om dere mener repentence som den andre stun, bryter jo den på damage slik som gouge gjør. Endret 19. desember 2006 av likferd
Sindrelol Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Funker på alt som er.. http://www.youtube.com/watch?v=20TboiNSbNc pokkers youtube fucker opp kvaliteten av en eller annen grunn T_T 7533068[/snapback] WOW, du var sinnsykt flink11!!
kjetilkl Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Kombiner det med at paladins ikke har noen effektiv måte å avbryte heals på..Og om dere mener repentence som den andre stun, bryter jo den på damage slik som gouge gjør. Seal of Justice er nå rimelig effektivt til interrupts da ...
Potetfar Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Hvis du er frostmage er det fint å blinke inn mot ham, prøve å få inn en Frostnova som tar både han og pet (som ikke bør ha bestial wrath). Stell deg så 5-8 yards fra han (hvor han verken kan bruke bow eller melee, bare scatter shot som er et talent). Herfra kan du ta en Frostbolt eller Fireball (ikke Pyroblast, har for lang casting time), fulgt av Cone of Cold og Fireblast. Funker spesielt bra hvis du er frost specca og har shatter, som vil gi deg masse crits mot targets som er frosset i bakken. Ice shards er og fett, som gjør at du critter mer. Hvis du har Ice Block også kan du sette deg i den i de to sekundene du er silenced. Ice Block funker mot alt, fear, sheep, sap, ALT. Men både hunters og warlocks skal jo eie mages.
Sindrelol Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Stell deg så 5-8 yards fra han (hvor han verken kan bruke bow eller melee, bare scatter shot som er et talent). 7534823[/snapback] Feil, alle hunters har scattershot, og de vil bruke det mot deg hvis du står stille i 2.5-3.0 sekunder. Hvis de skulle ha cooldown vil de bruke feign death, og du vil miste targetet. Bruk cone of cold med en gang, så rekker du i det minste å skade han før frostnova'en breaker.
Dracoknight Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Sorry for å glemme presten da...... men de har jo ikke blitt nerfa i holy da...etter det jeg har merka når det gjelder healing... Og till alle de some klager om rogues.... Har dere spilt rogue sjøl?? Dere veit vist ikke at det er ikke bara bare å sstikke en dagger i en mage og tro at han dør uansett.....Ambush skader ikke 2k til vanlig.....backstab kan ikke tas rett etter hverandre om du ikke har thistle tea....for backstab = 60 energy og rogue har jo bare 100/110.....og dessuten er jo stealth nerfa no jævlig... Nå kan du jo se meg i fra 5-7yards.....med pet...10 yards...med human stealth detect skill.....13-15 yards.....( avstand er det jeg selv har opplevd....ikke beregna..)
Kombat-Kaare Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Sorry for å glemme presten da...... men de har jo ikke blitt nerfa i holy da...etter det jeg har merka når det gjelder healing... Jo, de har blitt nerfa fordi downranking ikke fungerer like bra lenger, og vi har ikke fått et eneste bra talent som kan veie opp for det. Holy-treet er mer eller mindre uforandra, med et skikkelig ubrukelig DRITT-talent på 41-poengeren. Samtidig har de fleste andre healingclassene fått solide buffs, og jeg er sannelig ikke sikker på om priest er den beste healingclassen lenger engang.. "Priest, a class primarily known and used to cast Power Word: Fortitude, and with some limited healing capabilities."
Tmz Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Nå spiller ikke jeg mage lenger, men da jeg spillte på min undead mage var det alt for lett å ta hunters, kunne ta huntere med mye bedre gear uten problemer.
.V. Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Hvis du er frostmage er det fint å blinke inn mot ham, prøve å få inn en Frostnova som tar både han og pet (som ikke bør ha bestial wrath). Stell deg så 5-8 yards fra han (hvor han verken kan bruke bow eller melee, bare scatter shot som er et talent). Herfra kan du ta en Frostbolt eller Fireball (ikke Pyroblast, har for lang casting time), fulgt av Cone of Cold og Fireblast. Funker spesielt bra hvis du er frost specca og har shatter, som vil gi deg masse crits mot targets som er frosset i bakken. Ice shards er og fett, som gjør at du critter mer. Hvis du har Ice Block også kan du sette deg i den i de to sekundene du er silenced. Ice Block funker mot alt, fear, sheep, sap, ALT. Men både hunters og warlocks skal jo eie mages. 7534823[/snapback] Her forutsetter du jo at hunter verken er BM-specca eller MM-specca..... Er ikke så veldig mange som har gått 31+ i survival såvidt jeg vet
M@R7!N Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Svært så bastant man kan være og påstå at alle har scattershot? Absolutt ikke sant, BM hunters har det feks ikke. Beast Within > scattershot.
user156890 Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Nå spiller ikke jeg mage lenger, men da jeg spillte på min undead mage var det alt for lett å ta hunters, kunne ta huntere med mye bedre gear uten problemer. 7535555[/snapback] Hørte jeg noen si silencing shott? Uansett så er 99% av alle huntere nabber... derfor de blir buffa for folk kan faen ikke spille... "liek ai lett my pet do evryting wail i press autoshoot"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå