Anders Moen Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Okay, nå har jeg lagd en personlig hjemmeside (ikke noe innhold enda, utenom at det står f. eks Homepage på forsiden). Hjemmesiden finner du her Jeg tar i mot positive og negative tanker
Ståle Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Litt for grått kanskje, og den røde skriften passet ikke. Burde også fikset det hakket over menyen.
Anders Moen Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Skrevet 15. desember 2006 ok, da bytter jeg den røde logoen når jeg får tid Men det lagget? :/ jaja... Synd for deg da Haha!
glad Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 dette likte jeg ikke i det hele tatt. - hvit bakgrunn på text i header - menyen strekker seg lengre ut enn den delen oppfor menyen - den svarte headeren passer ikke inn med menyen - siden er ikke bred nok for min oppløsning, eller er det meningen? + viss dett er din første side så er den helt ok da mine første sider også så helt for jævlig ut rett og slett. Anbefaler deg og lese på htmldog.com under css og padding/margin <br /> er for linjeskift og ikke for å få menyen din lengre ned.
KimS Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Falt ikke helt i smak. +/- - Flere breddeulikheter, som ikke synes til å passe inn. - "Andres Moen Designs" i logen har ingen fin font, da hjelper det heller ikke å bruke en knall rød, og en gusjgrønn farge på teksten. - Ingen innraming til tekstfeltet, gjør at det hele "flyter" ut. + Nesten ok kildekode, dog rotete. Stå på!
Orjanp Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Fikk en advarsel om at freewebs ville kjøre et script som ble ansett som usikkert da jeg kom inn på siden. Bør vel ikke være nødvendig. Ørjan...
Anders Moen Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Skrevet 16. desember 2006 Aha... det er antakeligvis det scriptet som freewebs legger inn på alle sidene dine som gjør at du kan få beskjed om at brukeren din er mindre enn 7 dager gammel så man ikke kan ha forms o.l Men nå har jeg uansett begynt med frac.dk, merkelig ting... Jeg lasta opp de filene jeg skulle via FTP et program, og det funket fint å se siden etterpå sånn som den skulle, men når jeg prøvde i dag var det bare skrift der og CSS kodene hadde ingen effekt. (andersmoen.frac.dk)
exess15 Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Det var ikke særlig pent. Headeren var ikke pen, likte ikke menyen eller de skarpe fargene på headerteksten, samt fonten.. /Jan tore
Jernlov Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Syns ikke noe spesielt om dette. Virker som du har planer om å tilby design-tjenester, siden virker ikke profisjonell. Ville ikke hyrt deg for å si det sånn. Sett med brannrevs øyne: -Kjedelige grå farger -Er ingen naturlig ende for siden, den bare kuttes både nede og på høyre siden -Menyen stikker lenger ut enn siden, og er ganske kjedelig -Headern virker ikke gjennomtenkt, både på farge, skygge og font Er det ett Freewebs theme?
Anders Moen Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 Ikke freewebs theme nei, bare noe jeg lagde selv. Men det med menyen er at jeg ikke får den til å fungere like i IE og FF og NS. Er ikke koden til de forskjellige CSS kodene noe sånn her: <!-- If IE --> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style_ie.css" /> <!-- End If --> <!-- If FF --> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style_ff.css" /> <!-- End If --> Eller noe lignende?
KimS Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 (endret) Ikke freewebs theme nei, bare noe jeg lagde selv.Men det med menyen er at jeg ikke får den til å fungere like i IE og FF og NS. Er ikke koden til de forskjellige CSS kodene noe sånn her: <!-- If IE --> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style_ie.css" /> <!-- End If --> <!-- If FF --> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style_ff.css" /> <!-- End If --> Eller noe lignende? 7520302[/snapback] Nå skal ikke jeg si meg 100% sikker, men jeg mener at FF og Opera ikke vil fange opp IF'en, men lese dette som en vanlig HTML komentar. Kun IE snapper opp dette og tolker det til IF IE. Altså en slik IF vill kun fungere for et eget stylesheet til IE. FF og Opera må ha det felles. Endret 17. desember 2006 av KimS
Lars-H Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Oversiktlig og fin, men den røde skriften ble litt for skarp. Prøv en litt svakere farge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå