Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter og initativ


Gjest **Gjest**

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg er egentlig ganske dårlig til å ta tips og tegn osv., spesielt når man prater om hverandre og kjærlighet og slikt. Uansett, trodde jenter var inne for likestilling jeg, i allefall de i klassen. Dog oppfører de seg ikke slik... Uansett, for min del hadde det vært bedre om jenta kunne hintet litt så jeg oppfatter det, for jeg suger i å ta initaivet. :p

Lenke til kommentar

At gutter suger på å ta hint fra jenter er tilnærmet faktum. I noen tilfeller skyldes det at de rett og slett ikke oppfatter hintene, og i mange tilfeller skyldes det at vi "underdriver" hintene, vil ikke innbille oss noe osv.

Enkleste måten å få en gutt til å forstå noe på: Direkte tale.

Er ikke _så_ mange i historien som har dødd av å si "Jeg liker deg, jeg".. ;)

Lenke til kommentar
At gutter suger på å ta hint fra jenter er tilnærmet faktum. I noen tilfeller skyldes det at de rett og slett ikke oppfatter hintene, og i mange tilfeller skyldes det at vi "underdriver" hintene, vil ikke innbille oss noe osv.

Enkleste måten å få en gutt til å forstå noe på: Direkte tale.

Er ikke _så_ mange i historien som har dødd av å si "Jeg liker deg, jeg".. ;)

7521385[/snapback]

Jeg liker deg :yes:

Lenke til kommentar

Tja, jeg synes faktisk det er gøy om jenta tar initativ jeg!

 

Jeg har ikke så jævlig mye erfaring med jenter og kan godt ta initativ, men jeg har opplevd mye dritt hittil i livet, ikke bare med jenter men sånn generelt. Så jeg tror jeg faktisk har litt vanskeligheter for å ta initativ.

 

Er bare søtt om jenta faktisk tar initativ. :) Og hun må gjerne si ting rett ut istedenfor å gå rundt i grøten.

Lenke til kommentar
Noen ganger tar jeg et hint veldig kjapt, og noen ganger tar det laaaaang tid/jeg tar ikke hintet i det hele tatt. Man vil jo helst ikke risikere å ta et hint som egentlig ikke er noe hint, derfor hender det jeg spiller treg så jeg får en liten tenkepause.

7516597[/snapback]

Så rett som det kan bli sagt, hvertfall i mitt tilfelle.

 

Når det kommer til meg, liker jeg å ta initiativ, men bruker tid på det, for å være så godt som sikker på at jeg ikke blir avvist.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig de fleste gutter faktisk tar opp hintene fra jentene ganske så raskt, men at vi av en eller annen grunn allikevel blir usikkre og lar det gå en stund til før vi helt "skjønner det".

 

Virker som om jenter liker litt iniativtagene gutter ja ;) Dessverre er ikke det tilfellet for meg til vanlig, men med litt hjelp fra alkohol blir jeg veeeldig iniativtagene og ser også at dette gir resultater!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...