Gå til innhold

Litt artig innspill om emoer


CCola

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når vi snakker om EMO... hørte om han som skjøt seg selv med luftgevær på nyttår ? :p

jaja... men hvis du har hørt det, har du tenkt tanken om at han bare er/var en EMO uten saks ?

7750488[/snapback]

Det blir vel det samme å si at alle som skader seg selv/tar livet av seg selv er emoer?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Finnes jo mange forskjellige typer emo, alle er ikke helt høl i huet, men noen kan være det. Men ikke sjær alle under samme kniv da.

 

Nei, de skjærer seg jo med hver sin kniv! :!: :!:

 

Ok, god humor er det kanskje ikke, men man har ikke mer morro enn man lager selv. :)

 

Syns det var litt morsomt :)

7501678[/snapback]

 

IDIOT :dribble::hmm:

Lenke til kommentar

Emo er kort for emotional (følsom).. De som er emo kler seg på en "følsom måte" De har en følesesmessig stil... De hører også ofte på musikk som f.eks Bulet for my valentile, panic at the disco osv... Musikksjangeren emo, har kommet i de siste årene, emo musikk er under sjangeren punk.

 

 

 

Slik ser en typpisk emo ut:

post-56589-1171131863_thumb.jpg

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det STARTET som en musikk sjanger , men det har selvfølgelig utviklet seg til å bli "a way of life" , som alt annet. EMO=Selvmedlidende, ungdom som hater alt med seg selv og alt annet i verden, og som ikke klarer å la vær å kutte seg. i mine kretser er det skjellsord -.-

Endret av Eli-sa-beth
Lenke til kommentar
folk slenger rundt seg EMO om alle som kanskje har det litt tøft, jeg er ikke emo bare fordi jeg er følsom og går i svarte klær.... folk stempler så lett nå for tida..  :hrm:

8125557[/snapback]

vel. Uansett hva emo egentlig betydde, så kaller man nå til dags de som ser ca. emokid28.jpg slik ut for emo. Er vel gått litt tilbake til original-betydningen med emo, siden det går veldig mye på klær om man er emo eller ikke.

 

Men det forbindes også veeeldig mye med kutting opp over armene.

 

 

btw, fant no morsomt, emo gun: :!:

 

emo.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Jeg tenkte på Gothic aktig greie men tenkte det ikke var det.

 

Gothic Nei nei. Det var liksom ikke det. Hehe.

 

Mer som en stil og gjøre. Og gothic kan jo være en slags emo?

7510312[/snapback]

Jaaa'a, tror gothc er en emo. Men iallfall, emo'er er "kjent for" å skjære seg, såe det passet bra :)

7510360[/snapback]

 

 

gothere er ikke emo folk. gothere kan jo være deprimerte de også men for det meste kler gothere seg i fine, svarte klær. Jentene bruker ofte korsett også for å få VELDIG smale midjer. Liker også å bruke kors og sånt. De fleste gothere er satanister.

Emo er også en stil men litt annerledes. De går som oftest mye med rødt og svart og masse hodeskaller overalt.

Og ja, det er et "kjennetegn" at emoer skjærer seg selv. Men ikke alle gjør det. Emo står jo for emosjonell.

Selv synes jeg at de "største" emoene er ganske teite. For et annet "kjennetegn" for emoer er jo *emoluggen*. De "største" emo folka sier at de har den fordi de orker bare å se halve verden. Fordi de er så depremerte.

 

bare litt info til folk som ikke sjønner helt forskjell og/eller ikke vet så mye om emoer eller gothere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...