Gå til innhold

Litt artig innspill om emoer


CCola

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
emo er en musikk sjanger og en stil. ikke en psykisk tilstand.

7523661[/snapback]

emo er jo ikke akkurat en musikk sjanger da er mer en stil og en måte å være på...

hater folk som kaller for.eks blackmetal som emo musikk og sånt

7523971[/snapback]

emo er mere en stil og en musikksjanger enn det er en måte å være på vil nå jeg si.

emo og black metal har ingenitng med hverandre å gjøre nei.

http://en.wikipedia.org/wiki/Emo_%28music%29

Lenke til kommentar
Hør på luedotten. Han vet hva han snakker om. De fleste som sier at emoer er folk som kutter seg og syns synd på seg selv vet overhodet ingenting om hva emo er for noe.

7525978[/snapback]

 

Folk "kler" seg Black Metal også da :p Og Goth! Så jeg ville sagt at det er jo da mennesker som kler seg Emo.

 

Søk på Emo song (youtube) burde få et generelt svar på hva Emo er

Lenke til kommentar
Hør på luedotten. Han vet hva han snakker om. De fleste som sier at emoer er folk som kutter seg og syns synd på seg selv vet overhodet ingenting om hva emo er for noe.

7525978[/snapback]

 

Folk "kler" seg Black Metal også da :p Og Goth! Så jeg ville sagt at det er jo da mennesker som kler seg Emo.

 

Søk på Emo song (youtube) burde få et generelt svar på hva Emo er

7525998[/snapback]

 

Emo song er et typisk eksempel på di som ikke vet hva emo er.

Rubymj, les om det fra en saklig kilde. Så kansje du kan komme med noe saklig også.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De fleste emoer er egentlig "wannabe emo" Altså, de kler seg i svart, og farget håret svart, gjerne med en rød stripe eller noe. Disse ser bare ut som en emo, men de er ofte populære, livglade og sprudlende personer.

 

Ekte emos derimot, skryter ikke av å være det selv, de trenger ikke å ha svart hår, men de er faktisk virkelig deprimerte, og tyr til selvskading for å slippe psykisk smerte.

 

Uansett, ingen liker folk som syter over hvor kjipt de har det, konklusjon = Ekte emos er plagsomme, wannabe emos er rare O.o

Lenke til kommentar
"Skjær alle under en kniv?" Den varianten tror jeg ikke jeg har sett før. men det hadde ikke blitt noe gullkorn hvis det korrekte ordtaket hadde blitt brukt, altså "å skjære alle over en kam".

7504802[/snapback]

 

Det helt korrekte vil være "Å slå alle under en kam"

Det er det opprinnelige i hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...