Gå til innhold

Da var det min tur...å bli banna


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha, ja for det er så jævlig nøye at han drev med litt tull da.

 

Som sagt så er det et spill. Og å sammenligne det å cheate med å skyte gamle damer er jo bare helt sykt.

 

Er enig med Badbeer jeg. 10 000 gull er det samme faen om en får, det får jo ikke påvirket noen andre no særlig.

7505292[/snapback]

Jævlig artig for deg når du prøver å farme inn litt gull til å kjøpe noen saker og ting på AH så plutselig er det et tonn av folk som har 10 000 gull og 'ødelegger' markedet fullstendig.

 

Cheating, nei takk. Jeg hadde heller jukset i WoW enn å skyte ei gammel dame, men jeg ser helst at ingen gjør noen av delene.

Lenke til kommentar

Hva er det med alle voksne folka som tror at wow er KUN for dem. Altså om wow hadde bare vært for voksne så hadde Blizzard hatt 18+ på spillet. Drit lei av alle folka som whiner på at unger som spiller wow. Er ikke spill for unger egentlig a? Er liksom whining på alt, ”ah, hater unger som spiller wow, skaff dere noe annet å gjøre” hater unger som drar på konserter, hater unger som røyker og hater unger som drikker etc…

Kanskje fjortisungene hater alle de voksne folka som spiller, så dem prøver å irritere? Eller kanskje dem bare prøver å bare ha det gøy, noe som de voksne blir irritert over.

 

 

Ja å jukse for å slutte med spillet:S, prøv heller hjelpetelefonen for spilleavhengige.

Telefon: 800 800 40. Denne tjenesten er gratis og har åpent hver dag fra kl. 9-21. De kan gi deg tips om hvor du kan få hjelp til å trappe ned eller slutte helt.

Lenke til kommentar
Hva er det med alle voksne folka som tror at wow er KUN for dem. Altså om wow hadde bare vært for voksne så hadde Blizzard hatt 18+ på spillet. Drit lei av alle folka som whiner på at unger som spiller wow. Er ikke spill for unger egentlig a? Er liksom whining på alt, ”ah, hater unger som spiller wow, skaff dere noe annet å gjøre” hater unger som drar på konserter, hater unger som røyker og hater unger som drikker etc…

Kanskje fjortisungene hater alle de voksne folka som spiller, så dem prøver å irritere? Eller kanskje dem bare prøver å bare ha det gøy, noe som de voksne blir irritert over.

 

 

Ja å jukse for å slutte med spillet:S, prøv heller hjelpetelefonen for spilleavhengige.

Telefon: 800 800 40. Denne tjenesten er gratis og har åpent hver dag fra kl. 9-21. De kan gi deg tips om hvor du kan få hjelp til å trappe ned eller slutte helt.

7505582[/snapback]

 

Troll!

 

Denne tråden viser jo bare hvor umoden et barn er i wow, skryte av at man bruker hacks. :dontgetit: Det er jo "ungene" selv som legger opp til at de blir mislikt.

Lenke til kommentar
Har hatt det veldig gøy med Campfire til darkportal og gjort meg om til blood elf og draenei... Idag fant jeg en liten speedhack som jeg bare måtte prøve ut  :p ..

Jaja en halvtime med av og på speed ble jeg banna:P

 

Men hvis blizz hadde funnet ut om alle model edit og exploit og alt det der de siste 2 dagene bare hadde jeg blitt perma banna  :cool:

 

jeje sikkert bare rettferdig å få en liten ban nå...  :blush:

7500137[/snapback]

 

bra.. dette ba du om.. håper virkelig at det er perma bann!!

7505315[/snapback]

Hvorfor håper du det? Gikk det så hardt ut over deg at han fikk se seg selv som Blood Elf, mens ingen andre fikk se det, eller at han fikk gå oppi luften? Begynte selv også og grine av det, håper virkelig han får dødsstraff, gjerne elektriske stol eller henging.

Lenke til kommentar
hva skal du med speedhack..gå på hustakene og sånt  ? javel..og hva for noe gøy er det som skjer der oppe..IKKE EN DRITT!

 

Visst han synest det er gøy, kan vell bare du drite i det?

7507170[/snapback]

 

Woho, jeg løper på hustak. Beste som har hendt meg.. :p

7507287[/snapback]

 

Det er ikke det som er gøy å være der men å dra til steder som du egentlig ikke skal være!.. Det påvirker ikke en dritt for andre eller deg... Jeg har vært de fleste kjente exploitene, i tillegg også mange ukjente. Jeg har aldribrukt f. eks dark portal over AB porten selv om jeg vet hvor lett det er!

 

Synes ikke du det hadde vært artig å vøre i hyjal, old IF, under SW osv? eller kansje uninstanced ZG eller Instanced STV?

Lenke til kommentar
Hvorfor håper du det? Gikk det så hardt ut over deg at han fikk se seg selv som Blood Elf, mens ingen andre fikk se det, eller at han fikk gå oppi luften? Begynte selv også og grine av det, håper virkelig han får dødsstraff, gjerne elektriske stol eller henging.

7507366[/snapback]

 

At Blizzard må bruke tid og energi på å finne ut av hva dere driver med, for så å banne dere, går utover andre. Uansett hvor mye du forsøker å komme med dårlige avledningsmanøvre over hvordan vi klager. Med tanke på hvor mye det er som Blizzard trenger å ordne opp i (gullselging, keyloggers, kontohacking, bots), så har vi definitivt rett til å klage på de umodne tullingene som lager ekstra trøbbel.

Lenke til kommentar
Hvorfor håper du det? Gikk det så hardt ut over deg at han fikk se seg selv som Blood Elf, mens ingen andre fikk se det, eller at han fikk gå oppi luften? Begynte selv også og grine av det, håper virkelig han får dødsstraff, gjerne elektriske stol eller henging.

7507366[/snapback]

 

At Blizzard må bruke tid og energi på å finne ut av hva dere driver med, for så å banne dere, går utover andre. Uansett hvor mye du forsøker å komme med dårlige avledningsmanøvre over hvordan vi klager. Med tanke på hvor mye det er som Blizzard trenger å ordne opp i (gullselging, keyloggers, kontohacking, bots), så har vi definitivt rett til å klage på de umodne tullingene som lager ekstra trøbbel.

7507608[/snapback]

 

 

Kontohacking og keyloggers skjer jo nesten bare folk som er uforsiktige eller de som prøver å laste ned hauger av programmer til WoW, som de bare prøver uten å skjekke først...

Lenke til kommentar
Hvorfor håper du det? Gikk det så hardt ut over deg at han fikk se seg selv som Blood Elf, mens ingen andre fikk se det, eller at han fikk gå oppi luften? Begynte selv også og grine av det, håper virkelig han får dødsstraff, gjerne elektriske stol eller henging.

7507366[/snapback]

 

At Blizzard må bruke tid og energi på å finne ut av hva dere driver med, for så å banne dere, går utover andre. Uansett hvor mye du forsøker å komme med dårlige avledningsmanøvre over hvordan vi klager. Med tanke på hvor mye det er som Blizzard trenger å ordne opp i (gullselging, keyloggers, kontohacking, bots), så har vi definitivt rett til å klage på de umodne tullingene som lager ekstra trøbbel.

7507608[/snapback]

Hvorfor er det umodent? Hvordan går det utover andre?

Lenke til kommentar
Kontohacking og keyloggers skjer jo nesten bare folk som er uforsiktige eller de som prøver å laste ned hauger av programmer til WoW, som de bare prøver uten å skjekke først...

7507713[/snapback]

 

Og...?

7507739[/snapback]

 

Det er ikke noe Blizzard burde bruke så mye ressurser på.... Synes nå jeg... Jeg var selv sånn som prøvde alt av programmer fra alle sider på nettet og jeg ble hacka 4 ganger eller no på det spillet... Nå er jeg mer forsiktig og holder meg til større sider og har ikke blitt det... samtidig som jeg skjekker alt jeg laster ned

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...