Gå til innhold

Da var det min tur...å bli banna


Anbefalte innlegg

Har hatt det veldig gøy med Campfire til darkportal og gjort meg om til blood elf og draenei... Idag fant jeg en liten speedhack som jeg bare måtte prøve ut :p ..

Jaja en halvtime med av og på speed ble jeg banna:P

 

Men hvis blizz hadde funnet ut om alle model edit og exploit og alt det der de siste 2 dagene bare hadde jeg blitt perma banna :cool:

 

jeje sikkert bare rettferdig å få en liten ban nå... :blush:

Endret av Hidephix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var så nysjerrig!! :dribble:

 

har aldri brukt noe av det til fordel for meg da.. bare så artig og så med f.eks dark portal.. "HOW DO YOU DO THAT?! please plase please" også finner jeg på ting som air walking og sånt :p

7500178[/snapback]

 

hva med dark portal? hva gjorde du med den ? du kommer deg jo ikke videre uten Bc cd'en :p

Lenke til kommentar

jeg gikk opp over action house i IF, opp til taket i SW keep, tok show off for folk jeg prater med i WOW som bare sa: HAX!!.. også show off forann guilden.. De bare WTF!! :tease:

 

 

 

Jeg brukte ikke det så oppenlyst også ser du ut som jeg lagger... men veit ikke hvordan det så ut med -256 ganger speed for andre :innocent:

Endret av Hidephix
Lenke til kommentar
jeg gikk opp over action house i IF, opp til taket i SW keep, tok show off for folk jeg prater med i WOW som bare sa: HAX!!.. også show off forann guilden.. De bare WTF!! :tease:

 

 

 

Jeg brukte ikke det så oppenlyst også ser du ut som jeg lagger... men veit ikke hvordan det så ut med -256 ganger speed for andre  :innocent:

7500211[/snapback]

 

Oi! du er kul, kan jeg ta på deg.?

Lenke til kommentar
jeg gikk opp over action house i IF, opp til taket i SW keep, tok show off for folk jeg prater med i WOW som bare sa: HAX!!.. også show off forann guilden.. De bare WTF!! :tease:

 

 

 

Jeg brukte ikke det så oppenlyst også ser du ut som jeg lagger... men veit ikke hvordan det så ut med -256 ganger speed for andre  :innocent:

7500211[/snapback]

 

Oi! du er kul, kan jeg ta på deg.?

7500234[/snapback]

 

huh`?? jeg synes det er gøy og jeg bruker det ikke på å tjene spenn eller gear....... har nok gull for å si det milt...

 

Dessuten har dark portal veldig liten ban kjangse

Lenke til kommentar
Jeg ler om du ble permbanna :) Alle som bruker speedhacks, og hacks generelt bør bli permbanna :wee:

7500437[/snapback]

 

Du gi nå gutten som slack han brukte det bare til gøy

7500453[/snapback]

Likevel. Hva om han ikke hadde blitt "tatt"? Da kunne det jo vært fristende å bare bruke speed hacken "en gang i blant", osv... Hacking ødelegger for så utrolig mange.

Lenke til kommentar
Jeg ler om du ble permbanna :) Alle som bruker speedhacks, og hacks generelt bør bli permbanna :wee:

7500437[/snapback]

 

Du gi nå gutten som slack han brukte det bare til gøy

7500453[/snapback]

Likevel. Hva om han ikke hadde blitt "tatt"? Da kunne det jo vært fristende å bare bruke speed hacken "en gang i blant", osv... Hacking ødelegger for så utrolig mange.

7500493[/snapback]

det gjør det er helt enig men han sa jo at han brukte det bare til og ha det gøy, og komme seg steder som ikke er vanelig :=) så gi han litt slack og kjeft på de som driver ned cheat

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...