Gå til innhold

Da var det min tur...å bli banna


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ALLE som skal flame meg for å være "barnslig" og poste dette... Bare la vær! :mad: Selv EN sa så trenger ikke dette å smitta så sinnsykt som dere driver med nå! .. Har dere tenkt på at dette er en måtte å slutte wow / spille mindre? Selv om dere tar wow så seriøst er det ikke dermed sagt at alle gjør det...

 

WoW er et S P I L L ! ! ! !

Lenke til kommentar
ALLE som skal flame meg for å være "barnslig" og poste dette... Bare la vær!  :mad:  Selv EN sa så trenger ikke dette å smitta så sinnsykt som dere driver med nå! .. Har dere tenkt på at dette er en måtte å slutte wow / spille mindre? Selv om dere tar wow så seriøst er det ikke dermed sagt at alle gjør det...

 

WoW er et  S P I L L ! ! ! !

7503187[/snapback]

 

Så lenge du fortsetter å komme med idiotiske utsagn så må du regne med at de blir kommentert...

 

Det du gjorde er en idiotiske måte å "slutte med wow" på, da det kaster bort Blizzard sine ressurser. Og man trenger ikke ta spillet så veldig seriøst for å bli irritert på folk som åpenbart ikke skjønner at de ødelegger for andre og for Blizzard...

Lenke til kommentar

Jepp det er bare ett spill og man skal ha det gøy, når det ikke er så mye gøy igjen, syntes jeg det er fett at du finner på sånne ting :) Har også brukt Campfire til Dark Portal exploiten flittig, helt herlig fordi ikke Warden ser det ;) Anbefaler ikke å bruke Third Party Programs, det blir tatt av Warden med engang. Uansett, som du sier var du heldig og fikk mye gold (7000) av en annen kis som hadde dupa gold etter patchen.

Btw folks, han har ikke blitt banna permanent, bare 72 timer. Noe som betyr at neste gang Blizz finner ut at han har gjort noe galt, blir det perma-ban.

Lenke til kommentar
Your account has been suspended from our servers for 72 hours for the confirmed use of third party software.

 

Da kan jeg drikke i fred

7503382[/snapback]

 

Du kan drikke i fred i evigheter nå som du er permabanned :)

7503554[/snapback]

Noen som har litt lese og skrivevansker?

7503761[/snapback]

 

Du skjønte det ikke eller hva? :p

 

Når Blizzard sier at accounten er blitt suspended i 72 timer er det 99% sikkert at man blir permabanned senere.

EDIT: Lese hele tråden neste gang. :)

Endret av cve
Lenke til kommentar

Det at det er et spill er vel desto større grunn til å gi faen i å jukse. Der jeg kommer ifra er det lite som er så lite kult som å jukse i ting som opprinnelig skal være moro, vet jeg.

 

Hadde det vært noe du faktisk tjente på så hadde jeg forstått det, men dette betaler du -penger- for.

Lenke til kommentar
Det at det er et spill er vel desto større grunn til å gi faen i å jukse. Der jeg kommer ifra er det lite som er så lite kult som å jukse i ting som opprinnelig skal være moro, vet jeg.

 

Hadde det vært noe du faktisk tjente på så hadde jeg forstått det, men dette betaler du -penger- for.

7503838[/snapback]

Der du kommer fra er det lite kult å ha det morro? Glad jeg ikke er født der du bor ass :p Så klart, å jukse så det går utover kameratene dine er jo seff noe dritt.

Han betaler 100 KR i måneden for dette, det er ingenting, når man uansett er ganske lei er det vel greit å jukse for å ha det gøy igjen.

 

Jeg veit hvertfall akkurat hvordan jeg skal slutte å spille WoW når jeg vil det ... Jukse som bare faen til Warden tar meg og ha det så gøy som jeg aldri har hatt i WoW. Men skal først teste BC en del :thumbup:

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Der du kommer fra er det lite kult å ha det morro? Glad jeg ikke er født der du bor ass :p Så klart, å jukse så det går utover kameratene dine er jo seff noe dritt.

Han betaler 100 KR i måneden for dette, det er ingenting, når man uansett er ganske lei er det vel greit å jukse for å ha det gøy igjen.

 

Jeg veit hvertfall akkurat hvordan jeg skal slutte å spille WoW når jeg vil det ... Jukse som bare faen til Warden tar meg og ha det så gøy som jeg aldri har hatt i WoW.

7503885[/snapback]

 

Det blir det samme som å si "Ok, siden du suger i CS, er det helt greit å bruke AIM-Bot, det er greit".

Lenke til kommentar
Der du kommer fra er det lite kult å ha det morro? Glad jeg ikke er født der du bor ass :p Så klart, å jukse så det går utover kameratene dine er jo seff noe dritt.

Han betaler 100 KR i måneden for dette, det er ingenting, når man uansett er ganske lei er det vel greit å jukse for å ha det gøy igjen.

 

Jeg veit hvertfall akkurat hvordan jeg skal slutte å spille WoW når jeg vil det ... Jukse som bare faen til Warden tar meg og ha det så gøy som jeg aldri har hatt i WoW.

7503885[/snapback]

 

Det blir det samme som å si "Ok, siden du suger i CS, er det helt greit å bruke AIM-Bot, det er greit".

7503904[/snapback]

Err? Har jeg sagt at folk burde bruke cheats i WoW fordi de suger? Nei tvert imot, nærmere når de er stappa av epics og har vært høy rank og er dritt lei av alt kan det være greit å enten 1) Slutte med WoW med engang. 2) Cheate (ha det gøy) til man blir banna.

EDIT: Dessuten ja, jeg mener forsåvidt også med de som suger i CS kan bruke aim-bot, spiller bare på VAC servers uansett så de blir nok banna eller kicka ganske fort.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Der du kommer fra er det lite kult å ha det morro? Glad jeg ikke er født der du bor ass :p Så klart, å jukse så det går utover kameratene dine er jo seff noe dritt.

Han betaler 100 KR i måneden for dette, det er ingenting, når man uansett er ganske lei er det vel greit å jukse for å ha det gøy igjen.

 

Jeg veit hvertfall akkurat hvordan jeg skal slutte å spille WoW når jeg vil det ... Jukse som bare faen til Warden tar meg og ha det så gøy som jeg aldri har hatt i WoW.

7503885[/snapback]

 

Det blir det samme som å si "Ok, siden du suger i CS, er det helt greit å bruke AIM-Bot, det er greit".

7503904[/snapback]

Err? Har jeg sagt at folk burde bruke cheats i WoW fordi de suger? Nei tvert imot, nærmere når de er stappa av epics og har vært høy rank og er dritt lei av alt kan det være greit å enten 1) Slutte med WoW med engang. 2) Cheate (ha det gøy) til man blir banna.

7503937[/snapback]

 

Så nå sier du at det er greit å bruke cheats hvis man har epics og er høy rank? Logisk. :hmm:

Lenke til kommentar
Der du kommer fra er det lite kult å ha det morro? Glad jeg ikke er født der du bor ass :p Så klart, å jukse så det går utover kameratene dine er jo seff noe dritt.

Han betaler 100 KR i måneden for dette, det er ingenting, når man uansett er ganske lei er det vel greit å jukse for å ha det gøy igjen.

 

Jeg veit hvertfall akkurat hvordan jeg skal slutte å spille WoW når jeg vil det ... Jukse som bare faen til Warden tar meg og ha det så gøy som jeg aldri har hatt i WoW.

7503885[/snapback]

 

Det blir det samme som å si "Ok, siden du suger i CS, er det helt greit å bruke AIM-Bot, det er greit".

7503904[/snapback]

Err? Har jeg sagt at folk burde bruke cheats i WoW fordi de suger? Nei tvert imot, nærmere når de er stappa av epics og har vært høy rank og er dritt lei av alt kan det være greit å enten 1) Slutte med WoW med engang. 2) Cheate (ha det gøy) til man blir banna.

7503937[/snapback]

 

Så nå sier du at det er greit å bruke cheats hvis man har epics og er høy rank? Logisk. :hmm:

7503954[/snapback]

Nevnte jeg ordet greit? Det er greit for meg uansett hvem du er som bruker det. (Uansett gear og experience, bare man er lei av det) Men de som burde bruke det er de som er lei av spillet (Vær så snill å fatt poenget i postene mine og ikke post noe som betyr noe helt annet) Altså folk som ofte er stappa av epics og opplevet alt som er i spillet hundrevis av ganger.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Der du kommer fra er det lite kult å ha det morro? Glad jeg ikke er født der du bor ass :p Så klart, å jukse så det går utover kameratene dine er jo seff noe dritt.

Han betaler 100 KR i måneden for dette, det er ingenting, når man uansett er ganske lei er det vel greit å jukse for å ha det gøy igjen.

 

Jeg veit hvertfall akkurat hvordan jeg skal slutte å spille WoW når jeg vil det ... Jukse som bare faen til Warden tar meg og ha det så gøy som jeg aldri har hatt i WoW.

7503885[/snapback]

 

Det blir det samme som å si "Ok, siden du suger i CS, er det helt greit å bruke AIM-Bot, det er greit".

7503904[/snapback]

Err? Har jeg sagt at folk burde bruke cheats i WoW fordi de suger? Nei tvert imot, nærmere når de er stappa av epics og har vært høy rank og er dritt lei av alt kan det være greit å enten 1) Slutte med WoW med engang. 2) Cheate (ha det gøy) til man blir banna.

EDIT: Dessuten ja, jeg mener forsåvidt også med de som suger i CS kan bruke aim-bot, spiller bare på VAC servers uansett så de blir nok banna eller kicka ganske fort.

7503937[/snapback]

 

Så det du skal frem til er at vist man er god nok og har gjort nok så er det bare å fyre løs med cheat?

Lenke til kommentar
Der du kommer fra er det lite kult å ha det morro? Glad jeg ikke er født der du bor ass :p Så klart, å jukse så det går utover kameratene dine er jo seff noe dritt.

Han betaler 100 KR i måneden for dette, det er ingenting, når man uansett er ganske lei er det vel greit å jukse for å ha det gøy igjen.

 

Jeg veit hvertfall akkurat hvordan jeg skal slutte å spille WoW når jeg vil det ... Jukse som bare faen til Warden tar meg og ha det så gøy som jeg aldri har hatt i WoW.

7503885[/snapback]

 

Det blir det samme som å si "Ok, siden du suger i CS, er det helt greit å bruke AIM-Bot, det er greit".

7503904[/snapback]

Err? Har jeg sagt at folk burde bruke cheats i WoW fordi de suger? Nei tvert imot, nærmere når de er stappa av epics og har vært høy rank og er dritt lei av alt kan det være greit å enten 1) Slutte med WoW med engang. 2) Cheate (ha det gøy) til man blir banna.

EDIT: Dessuten ja, jeg mener forsåvidt også med de som suger i CS kan bruke aim-bot, spiller bare på VAC servers uansett så de blir nok banna eller kicka ganske fort.

7503937[/snapback]

 

Så det du skal frem til er at vist man er god nok og har gjort nok så er det bare å fyre løs med cheat?

7503984[/snapback]

Hvis man er lei av spillet ja ... Finnes jo dårlig gearet folk som er lei også da så klart. Eller lite experiencet. Så lenge man har det gøy i spillet. Disse hacksa mener jeg helst ikke skal gå på andres bekostning da. Som campfire til darkportal. Hva gjør det meg at folk går oppi lufta? Har 10000 gold? Løper gjennom IF på 4 sekunder?

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Hvis man er lei av spillet ja ... Finnes jo dårlig gearet folk som er lei også da så klart. Eller lite experiencet. Så lenge man har det gøy i spillet. Disse hacksa mener jeg helst ikke skal gå på andres bekostning da. Som campfire til darkportal. Hva gjør det meg at folk går oppi lufta? Har 10000 gold? Løper gjennom IF på 4 sekunder?

7503996[/snapback]

 

 

Herregud. Tør du å påstå at hvis man duper 10 000 gold at det IKKE vil påvirke noen?

 

Cheats som påvirker eller ikke påvirker er i grunn ikke noe godt argument. Cheating er cheating, man gjør ikke forskjell på det.

Endret av cve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...