Gå til innhold

Da var det min tur...å bli banna


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Urgh. Blir så feil..

Jeg er lei livet, hm, kanskje jeg skal skyte noen gamle damer.

 

Jippi, jeg har alle pengene jeg noen gang har drømt om.

Jeg kjøper en terroriststyrke og bomber fattige land i midtøsten.

 

Hvem sa noe om at dette er lov, så lenge jeg har det morsomt er det vel ok?

7504147[/snapback]

 

 

1. Duping er ikke lett. De som er vanskelige kan man gjøre ofte men VANSKELIG! de som er lett kan man gjøre en sjelden gang og da må du vite at serveren går ned.

 

2. Tror du de som duper er så sinnsykt dumme og duper 100.000g?! Det er som å si Blizzard at du jukser!!

 

3. Har du 1000g kan du maks dupe 1000g den gangen så det tar tid.

 

4. Han som ga meg spenna hadde sikkert dupa så sinnsykt i 2 dager da serverene var ustabile!

 

5. Det er sinnsykt vanskelig å finne dupes.

 

6. Gull mister ikke så lett verdi.... og hvis det mister verdi er det bare mindre kostnader som igjen gir deg mer gull til npc ting!

 

.............

 

og please når ble et SPILL samlignet med 2. verdenskrig og mord!? Herregud azz!! Skal vi begynne å sammenligne folk som har stjelt en sjokolade i sitt liv med David Toska eller no eller?!?!?!?!?!

 

Stopp å ta spillet så sinnsykt seriøst... Hva er best duping eller scamming, for hvis han ikke hadde dupa kunne det hende han hadde scamme folk for 400-1000g!!

7504470[/snapback]

Touchè. :w00t:

7504520[/snapback]

 

Hvordan kan man ikke ta spillet seriøst?

Det har jo en omsetning på flere mill i året, og folk jobber med dette spillet på dagsbasis. Og da er det jevli irriterende når en gjeng med småbarn springer rundt og gir faen i regler..

Lenke til kommentar

Juksing i spel kan aldri beskyttast med at du skal ha det kjekt. Visst du ikkje har det kjekt, kvifor spele då?

 

Ok, sei du har samla epics, har alle mounts, gjort alt som kan gjer, whina til blizz og på forum eit par hundre ganger i livet ditt på kor dårlig dei handter cheats, hacks osv ( ja, jevlig mange gjer det. Ser no berre på server og patch tråden her, sjølv om den handler om noke anna kjem det tilbake til det samme).

Fordi når personer bruker cheats, hacks osv må blizzard også ta hand om det. Kva dåke trur dei er? Ein gjeng superavdeling som fikser alle små problem som finst?

 

So skal du liksom gå stad å gjer akkurat det du Hater andre folk gjer, fordi du vil ha det kjekt før du gjer deg? Dersom du ikkje har hatt det nok kjekt på dei 100++ dager played det har tatt deg å gjer alt du har gjort, kan du vel spele vidare på den vanlige måten, eller berre slutte. Du treng ikkje å gjer noke spesielt av å slutte mot eit spel. Du kan jo heller lage ein tråd her som blir ein svær diskusjon om avhengighet, bla bla bla, vi er jo alle so glad i det.

 

Eg blir like glad kver gang eg leser at blizzard har banna antal x spelare frå WoW.

Dei har ingenting i eit sånt spel å gjer.

Lenke til kommentar
Juksing i spel kan aldri beskyttast med at du skal ha det kjekt. Visst du ikkje har det kjekt, kvifor spele då?

 

Ok, sei du har samla epics, har alle mounts, gjort alt som kan gjer, whina til blizz og på forum eit par hundre ganger i livet ditt på kor dårlig dei handter cheats, hacks osv ( ja, jevlig mange gjer det. Ser no berre på server og patch tråden her, sjølv om den handler om noke anna kjem det tilbake til det samme).

Fordi når personer bruker cheats, hacks osv må blizzard også ta hand om det. Kva dåke trur dei er? Ein gjeng superavdeling som fikser alle små problem som finst?

 

So skal du liksom gå stad å gjer akkurat det du Hater andre folk gjer, fordi du vil ha det kjekt før du gjer deg? Dersom du ikkje har hatt det nok kjekt på dei 100++ dager played det har tatt deg å gjer alt du har gjort, kan du vel spele vidare på den vanlige måten, eller berre slutte. Du treng ikkje å gjer noke spesielt av å slutte mot eit spel. Du kan jo heller lage ein tråd her som blir ein svær diskusjon om avhengighet, bla bla bla, vi er jo alle so glad i det.

 

Eg blir like glad kver gang eg leser at blizzard har banna antal x spelare frå WoW.

Dei har ingenting i eit sånt spel å gjer.

7504606[/snapback]

Jeg blir også glad når Blizzard banner spillere, for jeg mener ikke at hacks skal kunne brukes hvor mye du vil. Derfor er det like greit å bruke det TIL du blir bannet, noe som ikke tar lange tiden, spørs hvordan hack du bruker da. :) Så klart trenger du ikke å gjøre noe spes når man slutter å spille ett spill, men hvorfor ikke ha det gøy? Er det dumt å ha det gøy eller kjedelig å ha det gøy? :!:

Lenke til kommentar

Hvordan kan man ikke ta spillet seriøst?

Det har jo en omsetning på flere mill i året, og folk jobber med dette spillet på dagsbasis. Og da er det jevli irriterende når en gjeng med småbarn springer rundt og gir faen i regler..

7504542[/snapback]

Lag en tråd om det du. Det skjer overalt i verden. Siden du er en av de som sammenligner WoW med RL kan vi jo hermed si at Osama Bin Laden er ett småbarn som gir faen i regler. Hvordan hadde verden vært hvis absoulutt ALT hadde vært fulgt etter regler? :roll:

Lenke til kommentar

Ja, ok. Men skulle vi ikkje tru at folk har hatt det kjekt nok med antal /played dei har hatt i spelet hittel? Må personer gjer noke meir før dei slutter? Må dei bruke hacks som kan påverke spelet for andre? Spelare som har spelt i lvl 60, gjort pve eller pvp for den saks skyld, misliker nok sterkt personer som bruker hacks til sin fordel, men so skal vi liksom gå stad å bli ein som gjer det sjølv?

Det handler i hovudsak om å følge dei regler som er i eit spel.

Lenke til kommentar
Ja, ok. Men skulle vi ikkje tru at folk har hatt det kjekt nok med antal /played dei har hatt i spelet hittel? Må personer gjer noke meir før dei slutter? Må dei bruke hacks som kan påverke spelet for andre? Spelare som har spelt i lvl 60, gjort pve eller pvp for den saks skyld, misliker nok sterkt personer som bruker hacks til sin fordel, men so skal vi liksom gå stad å bli ein som gjer det sjølv?

Det handler i hovudsak om å følge dei regler som er i eit spel.

7504668[/snapback]

Sa tidligere at det er greit så lenge det ikke går utover andre. Som gold duping og campfire til darkportal hacks.

Lenke til kommentar
Det er ganske mye man kan gjøre inne i wow uten å gjøre noe ulovlig.. Jeg synest selv at cheats er noe drit, spessielt i et MMO, det ødelegger for veldig mange andre...

7504703[/snapback]

Kan dere begynne å definere cheats. Og cheats som IKKE påvirker dere? Blir dere sure inni dere og irriterte når dere ser folk som satser accounten sin på å få Krol Blade før dere?

Lenke til kommentar
Ok. Har ikkje lest alle svare so nøye, og innlegget mitt var ikkje ment direkte mot noken :)

Vel so lenge ikkje hacks går utover noken bryr eg meg lite. Det går då meir på kver enkel sin respekt for regler. Nei eg samanliknar ikkje med WoW med RL.

7504712[/snapback]

Da virker vi generelt enige :)

 

 

Jeg prøve å la dere forstå at det er stor forskjell på cheats som angår andre og bare deg selv.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Jeg ble ganske sur før i AV når folk stod å hoppet rund i flere timer bare for å skaffe seg rep uten å gjøre en drit... Det påvirket ikke meg på noen måte, man blir bare irritert når folk kan oppnå det samme som du brukte flere dager på uten at de trenger å gjøre noe....

Lenke til kommentar
pokker er det dere snakker om når dere nevner camp fire i dark portal?

 

ble jeg litt nyskjerrig o.O den portalen er vel strengt talt ikke "kobla" opp enda ^^

7504819[/snapback]

Hehe, det eneste som skjer er at man får en trapp man kan gå på, og man kan da gå på diverse steder. Det skjer ingenting om du går inni selve portalen, verken i BC eller WoW. Det er bare selve modellen som det skjer noe med.

Lenke til kommentar

haha, ja for det er så jævlig nøye at han drev med litt tull da.

 

Som sagt så er det et spill. Og å sammenligne det å cheate med å skyte gamle damer er jo bare helt sykt.

 

Er enig med Badbeer jeg. 10 000 gull er det samme faen om en får, det får jo ikke påvirket noen andre no særlig.

Lenke til kommentar
Har hatt det veldig gøy med Campfire til darkportal og gjort meg om til blood elf og draenei... Idag fant jeg en liten speedhack som jeg bare måtte prøve ut  :p ..

Jaja en halvtime med av og på speed ble jeg banna:P

 

Men hvis blizz hadde funnet ut om alle model edit og exploit og alt det der de siste 2 dagene bare hadde jeg blitt perma banna  :cool:

 

jeje sikkert bare rettferdig å få en liten ban nå...  :blush:

7500137[/snapback]

 

bra.. dette ba du om.. håper virkelig at det er perma bann!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...