Gå til innhold

Da var det min tur...å bli banna


Anbefalte innlegg

Herregud. Tør du å påstå at  hvis man duper 10 000 gold at det IKKE  vil påvirke noen?

 

Cheats som påvirker eller ikke påvirker er i grunn ikke noe godt argument. Cheating er cheating, man gjør ikke forskjell på det.

7504050[/snapback]

10000 gold påvirker ikke veldig mye nei. En kis kjøper kanskje noen epics, runecloth til exalted med andre factions og en hau av epic mounts o.s.v.

Driter vel jeg i. Som sagt om det ikke påvirker noe særlig andre er det helt greit for meg at de cheater. Bry dere om dere selv for faen, ikke bry dere om hva andre gjør så lenge det ikke påvirker dere.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
10000 gold påvirker ikke veldig mye nei. En kis kjøper kanskje noen epics, runecloth til exalted med andre factions og en hau av epic mounts o.s.v.

Driter vel jeg i. Som sagt om det ikke påvirker noe særlig andre er det helt greit for meg at de cheater. Bry dere om dere selv for faen, ikke bry dere om hva andre gjør så lenge det ikke påvirker dere.

7504077[/snapback]

 

I lol'd.

Lenke til kommentar
10000 gold påvirker ikke veldig mye nei. En kis kjøper kanskje noen epics, runecloth til exalted med andre factions og en hau av epic mounts o.s.v.

Driter vel jeg i. Som sagt om det ikke påvirker noe særlig andre er det helt greit for meg at de cheater. Bry dere om dere selv for faen, ikke bry dere om hva andre gjør så lenge det ikke påvirker dere.

7504077[/snapback]

 

I lol'd.

7504100[/snapback]

Heftige argumenter du begynner å komme med nå :tease: Nå burde vel denne tråden bli stengt eller no.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Heftige argumenter du begynner å komme med nå  :tease:

7504106[/snapback]

 

"10000 gold påvirker ikke veldig mye nei. En kis kjøper kanskje noen epics, runecloth til exalted med andre factions og en hau av epic mounts o.s.v.

Driter vel jeg i. Som sagt om det ikke påvirker noe særlig andre er det helt greit for meg at de cheater. Bry dere om dere selv for faen, ikke bry dere om hva andre gjør så lenge det ikke påvirker dere." BadBeer

 

Jeg trenger ikke noen argumenter etter at du skrev dette. :thumbup:

Lenke til kommentar
Historien viser jo at når man trykker opp penger man ikke har verdier for så går det igrunn veldig greit. Det kalles inflasjon, og gjorde at Tyskland nærmest gikk under som nasjon etter og under andre verdenskrig.

7504126[/snapback]

Du sier en servers økonomi går ad-dundas pga en kis som sitter på 10K gold? Har flere eksempler på så rike folk på min egen server. Helt vanlig økonomi der.

Med 100 000 gold blir det verre, hvis fyren sitter 24/7 foran AH og kjøper opp alt.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Sant nok, men er nok flere folk som har dupet gold der også.

7504168[/snapback]

 

Og du tror at duping av gold stopper på 10k? Det kan gå langt over 100 000 hvis man gidder.

7504175[/snapback]

Jeg sa 100 000 fordi man generellt ikke trenger mer hvis man vil kjøpe det meste av det som ligger på AH på en server vil jeg tro :)

Ellers så veit jeg at man kan få mer, men vil tro Blizz har lagd en max-sum, veit ikke hva det skulle vært dog.

Lenke til kommentar
Urgh. Blir så feil..

Jeg er lei livet, hm, kanskje jeg skal skyte noen gamle damer.

 

Jippi, jeg har alle pengene jeg noen gang har drømt om.

Jeg kjøper en terroriststyrke og bomber fattige land i midtøsten.

 

Det er også veldig feil å gjøre, som mange andre, begynne å sammenligne ting i WoW, med drap, mording osv.

Lenke til kommentar
Urgh. Blir så feil..

Jeg er lei livet, hm, kanskje jeg skal skyte noen gamle damer.

 

Jippi, jeg har alle pengene jeg noen gang har drømt om.

Jeg kjøper en terroriststyrke og bomber fattige land i midtøsten.

 

Det er også veldig feil å gjøre, som mange andre, begynne å sammenligne ting i WoW, med drap, mording osv.

7504403[/snapback]

JA begynte å lure på når den kom, bra du mener det er feil å sammenligne alt mulig i RL med WoW.

Lenke til kommentar
Urgh. Blir så feil..

Jeg er lei livet, hm, kanskje jeg skal skyte noen gamle damer.

 

Jippi, jeg har alle pengene jeg noen gang har drømt om.

Jeg kjøper en terroriststyrke og bomber fattige land i midtøsten.

 

Det er også veldig feil å gjøre, som mange andre, begynne å sammenligne ting i WoW, med drap, mording osv.

7504403[/snapback]

JA begynte å lure på når den kom, bra du mener det er feil å sammenligne alt mulig i RL med WoW.

7504429[/snapback]

 

Så WoW er ikke real. Kun noe du forestiller deg?

Det jeg vil frem til er at man gjør bare ikke slik fordi man er gått lei et spill.

Da gjør man heller som folk flest, legg spillet på hylla, og så kan han heller begynne å spille når han får behov for det.

Lenke til kommentar

1. Duping er ikke lett. De som er vanskelige kan man gjøre ofte men VANSKELIG! de som er lett kan man gjøre en sjelden gang og da må du vite at serveren går ned.

 

2. Tror du de som duper er så sinnsykt dumme og duper 100.000g?! Det er som å si Blizzard at du jukser!!

 

3. Har du 1000g kan du maks dupe 1000g den gangen så det tar tid.

 

4. Han som ga meg spenna hadde sikkert dupa så sinnsykt i 2 dager da serverene var ustabile!

 

5. Det er sinnsykt vanskelig å finne dupes.

 

6. Gull mister ikke så lett verdi.... og hvis det mister verdi er det bare mindre kostnader som igjen gir deg mer gull til npc ting!

 

.............

 

og please når ble et SPILL samlignet med 2. verdenskrig og mord!? Herregud azz!!!! Skal vi begynne å sammenligne folk som har stjelt en sjokolade i sitt liv med David Toska eller no eller?!?!?!?!?!

 

Stopp å ta spillet så sinnsykt seriøst... Hva er best duping eller scamming, for hvis han ikke hadde dupa kunne det hende han hadde scamme folk for 400-1000g!!

Lenke til kommentar
Urgh. Blir så feil..

Jeg er lei livet, hm, kanskje jeg skal skyte noen gamle damer.

 

Jippi, jeg har alle pengene jeg noen gang har drømt om.

Jeg kjøper en terroriststyrke og bomber fattige land i midtøsten.

 

Hvem sa noe om at dette er lov, så lenge jeg har det morsomt er det vel ok?

7504147[/snapback]

 

 

1. Duping er ikke lett. De som er vanskelige kan man gjøre ofte men VANSKELIG! de som er lett kan man gjøre en sjelden gang og da må du vite at serveren går ned.

 

2. Tror du de som duper er så sinnsykt dumme og duper 100.000g?! Det er som å si Blizzard at du jukser!!

 

3. Har du 1000g kan du maks dupe 1000g den gangen så det tar tid.

 

4. Han som ga meg spenna hadde sikkert dupa så sinnsykt i 2 dager da serverene var ustabile!

 

5. Det er sinnsykt vanskelig å finne dupes.

 

6. Gull mister ikke så lett verdi.... og hvis det mister verdi er det bare mindre kostnader som igjen gir deg mer gull til npc ting!

 

.............

 

og please når ble et SPILL samlignet med 2. verdenskrig og mord!? Herregud azz!! Skal vi begynne å sammenligne folk som har stjelt en sjokolade i sitt liv med David Toska eller no eller?!?!?!?!?!

 

Stopp å ta spillet så sinnsykt seriøst... Hva er best duping eller scamming, for hvis han ikke hadde dupa kunne det hende han hadde scamme folk for 400-1000g!!

7504470[/snapback]

Touchè. :w00t: Litt mindre fjortiss skrift og jeg hadde forgudet innlegget ditt :)

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
unnskyld meg men hva er duping :p ?

7504527[/snapback]

En metode for å fordoble ett item eller penger. Dette skjer når en server går ned. Før var det andre metoder for å gjøre det.

Det har en sammenheng med serveren og internett.

7504532[/snapback]

 

altså forkortelse for duplicate?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...