Gå til innhold

Realmcrafter- Lag din egen MMO


Anbefalte innlegg

Vil bare dele med dere, http://www.realmcrafter.com

Dette er et bra program som du kan lage egene scripts og lignende noe som gjør at du kan gjøre ganske mye med det.

Selv har jeg bare nettop begynt men det er ganske gøy å drive med det, har noen problemer med å lage egene områder, men det holder jeg på å lære.

 

Sirslask

Endret av Sirslask
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg er helt enig, det er gøy å bruke, og det er seff interessant (syns jeg da), men det krever mye av maskina da, men det er et kjekt program da :thumbup: .

 

Btw det er 1 ting jeg ikke får til: Åssen setter jeg ut start steder for de forskjellige factions'a, jeg veit åssen jeg legger til at de skal starte på et brett, men jeg skjønner ikke åssen jeg får til at de skal starte et bestemt sted på brettet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Blir litt for enkelt og viser jo egentlig lite av selve "spillutviklinga" egentlig. Dette blir som å utvikle websider mens man laster ned ferdige templates. Men sikkert morro ja.

7943435[/snapback]

Du slipper i allefall å sitte alene i ti år og være nesten halvveis da :roll:

Lenke til kommentar

Når jeg skal teste servern min så stopper den opp, når jeg er inne på clienten, den stopper opp på "Connection to server", og bilde fryser, og jeg må restarte maskinen.

 

Jeg bruker:

 

Test Server (Normal)

Test Client (men der kommer det opp melding noen ganger "RC Dragon.exe not found" så jeg går inn i mappa og dobbel klikker på clienten .exe'n, som på merkelig vis heter "dragon.exe", og det er da bilde fryser).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...