Gå til innhold

Mage og har problemer med water elemental


Anbefalte innlegg

hallois

 

tenkte jeg skulle sjekke ut om det var noen mage som har det samme problemet som meg i wow eller om det er noen andre som vet hvordan en fixer dette?

 

Når jeg summoner min water elemental får jeg ikke opp noen options til den..jeg kan ikke be den follow attack eller får den til å skyte..vel siden det ikke skjer noe med noen options.

 

da er den jo gankse ubrukelig...

 

noen som vet hva feilen er? kan Titan bar addonen ha noe å si?

 

om noen kan hjelpe ville det vært hyggelig :)

takker :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hallois

 

tenkte jeg skulle sjekke ut om det var noen mage som har det samme problemet som meg i wow eller om det er noen andre som vet hvordan en fixer dette?

 

Når jeg summoner min water elemental får jeg ikke opp noen options til den..jeg kan ikke be den follow attack eller får den til å skyte..vel siden det ikke skjer noe med noen options.

 

da er den jo gankse ubrukelig...

 

noen som vet hva feilen er? kan Titan bar addonen ha noe å si?

 

om noen kan hjelpe ville det vært hyggelig :)

takker :!:

7468947[/snapback]

 

Som warlock må du kjøpe skills til alle pets. Kanskje det er det samme med mage?

Lenke til kommentar

Hadde noe av det samme problemet på min lille søte warlock, men de dukka opp igjen når jeg logga på senere på kvelden. Så bortsett fra at de sikkert kommer tilbake så er jeg nok ikke stort til hjelp. Og jeg bruker standard blizz UI.

Endret av medk
Lenke til kommentar

Petbar tror jeg må være bugga.

Testa selv uten en eneste addon og cleant ui. (WTF og WDB) sletta

Første gangen jeg summoner kommer som regel petbare opp. Deretter blir den nesten uten unntak borte. Må relogge for å få den til å vises igjen. Faktisk har det hendt at det ikke hjelper heller.

 

Synd for elementalet er skikkelig bra. Har du cold snap klart kan den jo være effektivt summonet for 90sek.

waterbolts hiter for 450-500, samme skade gjør den meele.

Får håpe Blizzard får til en fix for dette snart.

Lenke til kommentar

Pet baren kommer ikke frem etter og ha vært tatt frem i combat en gang. Etter dette så må du relogge eller ta den frem utenfor combat for og få frem pet baren. Den scaler med magens gear fra både dmg og HP.

 

Har vært en del skriv om dette tidligere.

 

 

Personlig så syns jeg elementalen er dritt digg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...