Gå til innhold

Fikk du tak i en Wii?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk faktisk tak i Wii på Elkjøp på Dombås i dag!! :!:

Men de hadde ikke Zelda :( Synd siden det er hovedgrunnen til at jeg ville ha Wii nå.

Ser det er noen som selger Zelda på QXL men skal ikke kjøpe der. Forbanna idioter som kjøper det uten å skulle bruke det selv og bare vil tjene på desperate folk :thumbdown:

Men er uansett fornøyd. Hadde aldri regna med å finne en Wii tre dager etter lansering :)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på Spaceworld i Haugesund idag. Der hadde det seks Wii esker. Vet ikke om det bare er eskene eller om de faktisk har Wii. Men bor du i nærheten og skal ha deg Wii så kan du jo sjekke. :)

Skrevet (endret)

Så Wii koster allerede 2500 overalt ser jeg.

Så mye for den 1995kr prisen mange sa den ville koste. Varte ikke lenge det, 1 dag hos Elkjøp.

edit, dæven, Wii koster jo søren meg 2800kr hos Elkjøp nå, haha.

Dette er virkelig for drøyt.

Endret av Zylar
Skrevet
Er det ikke 2500 på nettet på elkjøp og 1995 hos selve elkjøp butikkene?

7546269[/snapback]

Hvorfor skulle ting være dyrere online, er jo some regel motsatt i 99% av tilfellene.

Skrevet

Syntest jeg husker en post som sa at noe slikt i "Wii gleder oss til fredag?" tråden. Uansett så er jo Wii litt mer "hard to get" enn andre varer, så forundrer ikke meg om det koster mere på nettet ihvertfall når det gjelder Wii.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Var med en kamerat å kjøpte den på Spiderman i går, kosta 2500 :)

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet

Agh! Fikk sikkert denne med i julehandlen fra komplett.no bare for å gni inn at jeg ikke har råd til Wii.. :p

DSCF3870.jpg

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet

Du må kjøpe en usb omformer, eller så kan du koble til via den trådløse som er innebygget i Wii

Skrevet
Du må kjøpe en usb omformer, eller så kan du koble til via den trådløse som er innebygget i Wii

7548055[/snapback]

Er det en Wii omformer eller bare en random usb omformer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...