Gå til innhold

Nytt instrument: The Reactable

Moskus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vannvittig kult! Sikkert billige også de der... :) Skal vedde på de koster opptil 50000... Huff :( Tenk å bli drug i det der da! Sinnsykt gøy å sitte og leke seg slik! :dribble:

Skrevet

Det der er proproproEjay i praksis^^ Virkelig noe nytt. Jeg kunne gjerne tenkt meg noe sånt. Det der byr på en helt ny lekenhet. Lurer på om det der blir låst til elektronika, eller om det er mulig å lage til andre lyder?

Skrevet (endret)

"Pro" og "eJay" bør ikke nevnes i samme setning... ;)

Vil regne med at man kan laste inn egne samples. Det vil si: Det tar jeg som en selvfølge. Jeg er ikke nevneverdig fan av synther der man må skru seg selv til døde, men denne er et must hvis prisen blir overkommelig. :)

Endret av moskus
Skrevet

"Pro" og "eJay" hører ikke sammen. Punktum. ;)

Men uansett, jeg tror dette kan være et herlig instrument til å være kreativ med. Hiv på en haug med klosser og lek deg til du har lyden(e) du vil ha. :)

Skrevet

Dette er overhode ikke ett nytt instrument, den greien lager jo bare synt/sampling/effekt-whatever så du kan få datamskiner og andre til til å lage i dag.

Men måten du bruker den på, brukergrensensittet var svært intererssang og kan muligens åpne for nye musikkstiler.

Dessuten, tenk hvor mye kulere det blir live som bruker slike i steden for laptopper.

Skrevet

Det eneste som er gjort er jo å ta de forskjellige komponentene i en vanlig synth og lage byggeklosser av de... men kult er det.

Skrevet

Jeg tenkte mer at måten å "spille på" gjør det til et nytt instrument. Men dette begynner jo å bli en mer eller mindre absurd diskusjon om definisjoner... ;)

• 5 år senere...
Skrevet

Holy trådnecro, Batman!

Men, dette er kanskje relevant; se hva vi fikk i posten her på jobben:

Wow!

Video or it didn't happen! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...