Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Beauty and the geek, vanskelig forhold?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er 19, hun er snart 18.

 

Er ute av "bula" mi så ofte som mulig for besøke henne, blir som oftest bare i helgene da, ettersom det er 1,5 times kjøretur hver vei :(

7442973[/snapback]

Kjøretuen skal ikke være noe hinder!

 

Hadde dame i arendal før, (bor i kr.sand) og tok bussen nesten hver ukedag for å treffe henne... (dum som jeg var..)

 

2 timer busstur etter jobb, 1 time treffe henne, 2 timer busstur hjem igjen, for at det ikke skulle bli altforseint å legge seg typisk.

 

Kan jo si jeg sov mye på bussen, og min stefar hadde busskortet til arendal ettersom han pendler hver dag...

Lenke til kommentar

Jeg synes 1,5 times kjøretur allikavel var litt langt, selv om jeg var mere enn villig til å kjøre så langt for å treffe hu, men omstendighetene takk i betraktning så ble det ikke så enkelt, veldig sliten etter jobb, dårlig bil med litt for lite lys på kvelden.. Så det ble bare helgene jeg fikk se hu omtrent..

 

Men dette var jo ikke grunnen til at det ble slutt, grunnen var jo at jeg og hu var to veldig forskjellige personer..

 

F.eks, jeg er rolig, liker og ta ting litt med ro, og istedenfor en vill fest så kan jeg godt slappe av hjemme..

 

Sånn var ikke hu, hu var mere ut å feste, prøve masse nye ting, dreiv med ting jeg ikke likte.. La oss bare si hun bagatelliserte at hun brukte et narkotisk stoff til tider...

Endret av Equirinox
Lenke til kommentar

Shit happens, du er ung, se på det som en erfaring. :thumbs:

 

Hun hørtes ikke ut som var klar for å slå seg til ro uansett, mange er slik når de er unge, og trenger mange år før de klarer å være sammen med en og samme type mer enn noen få måneder.

 

Feilen du muligens gjorde var å prøve for hardt. Det blir for trygt og kjedelig og lite utfordrende for en del jenter. Men OK, det er sikkert deg å være slik, sånn som det er meg og mange andre geeks som ikke er så opptatt av fest og fart til enhver tid.

 

Så fortsett å vær deg selv, men vær samtidig litt obs på at en del jenter blir fort litt skremt av gutter som virker for seriøse for fort.

 

Men som jeg sa. Ta det som en erfaring. Ha det moro mens det varer. Og en dag så treffer du en som er lei av fart og spenning, og i stedet setter pris på at du er rolig og stødig. :)

Lenke til kommentar

Det som JBlack sier er akkurat det jeg håper på :) Klarer ikke være andre enn meg selv, hehe.. Er ikke den som fester og farter så mye.. Tror nok ikke jeg virka for seriøs egentlig, i så fall var hu verre.. Helt til hu fant at at det bare var et "crush" :p

 

Men uansett, ser positivt på livet nå :thumbup:

Endret av Equirinox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Jeg håper du finner ei som bor nær deg, og som deler dine interesser :) Det er noe drit å gjøre det slutt over noe slikt som avstand :(

7562043[/snapback]

Aah! jeg er sammen med naboen jeg :D Dere aner virkelig ikke hvor deilig det er å stikke bort i tøflene for å si hei :)

 

 

Håper du finner deg ei anna ei! Det som er kjekt er når du har ei veninne som plutselig finner ut at hun har vært forelska i deg hele tiden, og som du plutselig finner ut er den rette :) Da funker det som oftest!

 

Anyways.. Lykke til!

Lenke til kommentar

En eller annen må jo ta det første steget. Er kos når damene gjør det ;)

Til tross for min uflaks så var det faktisk ei som flørta med meg i går, og ja, hu var edru :p Men så over til uflaksen, jeg veit ikke om jeg føler det samme.. For jeg veit veldig godt hva hu føler da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg ble sammen med dama på klasse tur i polen. ;)

 

Vi hadde vært kiin på hverandre littt over et halvt år før det men begge var/er veldig skjenerte :p. Det som var fint var at vi fikk 1 og en halv uke sammen hver dag å snakke om ting å finnne ut om hværandre og sånn. :) Ble også endel mer kos med bussturene også :p. I ordets rette forstand...

 

Lærte i polen at lærer ikke er veldig glade for å komme å hent folk som er på feil rom om natten, nærmer bestemt 10 over 4 om natten. :p

 

Men ble ikke noe bråk med det eter på og ble mye kosing. :) Er egentlig veldig kosete av meg.. Tihi :p

 

Vi har nå vært sammen i 1år og 6 måneder.

 

Bountyhunter :D

 

Beklager misbruk av smilyer men blir så glad a å tenke på det samtidg som jeg hører på sangen "vår" :p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...