Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Beauty and the geek, vanskelig forhold?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er 19, hun er snart 18.

 

Er ute av "bula" mi så ofte som mulig for besøke henne, blir som oftest bare i helgene da, ettersom det er 1,5 times kjøretur hver vei :(

7442973[/snapback]

1,5 time ? Ånei. Så surt.

 

Er det langt med bil må man tro, 9 timer kanskje ?

 

Men det er mer sånn Beauty Geek og Geek.

Lenke til kommentar
Er bare hun som først nå forteller meg at hun ikke klarer lange forhold.. Men hu ville prøve og holde det lengre med meg da, men skjønner ikke åssen det skal gå..?

7479041[/snapback]

Vel, bare la forholdet vokse på avstanden. Å tenk hvor godt et føles når du får se hun.

 

Såklart må man offre litt ekstra. Men hva gjør man ikke for kjærligheten. Dessuten kan det jo være værdt det i det lange løp :)

Lenke til kommentar

Sitter og snakker med henne om det i skrivende stund faktisk, og det ser ut som hu vil gi dette forholdet flere sjangser. Så jeg får nå gjøre mitt beste og håpe på det beste :) Blir lenge til jeg får se hun da, da hun kommer hjem fra ferie på nyåret.. Uansett, takker for all hjelp og støtte jeg har fått og får fra dette forumet :love:

Lenke til kommentar
Sitter og snakker med henne om det i skrivende stund faktisk, og det ser ut som hu vil gi dette forholdet flere sjangser.  Så jeg får nå gjøre mitt beste og håpe på det beste :)  Blir lenge til jeg får se hun da, da hun kommer hjem fra ferie på nyåret.. Uansett, takker for all hjelp og støtte jeg har fått og får fra dette forumet  :love:

7479311[/snapback]

 

 

Hei. Jeg har opplevd det du beskriver nå. Var i lag med en nydelig jente i over to år. Det siste halvåret har jeg bodd i tromsø mens hun har bodd i Finnmark. Hun har forandret seg veldig og jeg tror hun ønsker å "rase fra seg" mens hun enda er ung.

Flere ganger i løpet av det halve året fortalte hun at hun kunne vel gi forholdet flere sjanser, men det nytter bare ikke. Når det først er så svakt og på det punktet, er det som oftest ingen vei tilbake.

 

For en uke siden fant hun seg en annen, og gjorde det slutt noen dager senere over telefonen. Og jeg skulle ønske det ble slutt når vi begge egentlig innså at det ikke fungerte lengere.

 

Men men, ingen regel uten unntak, du får ha lykke til uansett hva som skjer :)

Lenke til kommentar

Hehe, det har egentlig ikke så mye saken å gjøre :p Men temaet har jo såklart blitt lufta et par ganger, faktisk 3 dager etter at vi ble sammen.. Uansett, så er et forhold mere enn sex :)

 

Det er det at jeg virkelig liker hu til tross for alle store forskjeller..

 

Men får vel nesten bare vente og se, lever forholdet når hu kommer hjem fra ferien så klarer vel forholdet seg enda lengre, kanskje?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-Axby2kEH

Uff stakkar :(

 

Etter å ha lest nedover tråden syns jeg ikke hun virker som noe særlig å beholde, men sånne ting er selvfølgelig kjipt når man er forelsket. Håper det løser seg for deg!

Lenke til kommentar

trist... :(

 

jeg har nå vert sammen med dama mi i 1.5 år og det funker fint :) Må bare kjøpe gave... :p

 

Men jeg fikk lurt henne til å bytte hardisken sin selv :p og hun klarte det :p

 

Neste blir å få henne til å bytte prosessor, får min gamle til jul pluss noe annet da seff :p

 

Men ser jo ut som om trådstarter har en tafsbar pc da :p

 

Bountyhunter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...