Gå til innhold

En forferdlig grusom vekkerklokke - sang.


Bilge^^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du ønsker vakker start på morgenen anbefaler jeg Bjørn Eidsvåg - Floden. Den har jeg prøvd et par helger, fungerer utmerket, ligger ofte å drar meg litt ekstra, men det er jo helg :)

 

For hverdager bruker jeg nå siste nytt innen... hva skal jeg kalle det? Musikk blir jo en smule feil i dette tilfellet, men i hvertfall Kobojsarna - Sång Om Ingenting.

 

Må få legge til at Manowar - Warriors of the World United er en ypperlig start på dagen!

Lenke til kommentar
Om du ønsker vakker start på morgenen anbefaler jeg Bjørn Eidsvåg - Floden. Den har jeg prøvd et par helger, fungerer utmerket, ligger ofte å drar meg litt ekstra, men det er jo helg :)

 

For hverdager bruker jeg nå siste nytt innen... hva skal jeg kalle det? Musikk blir jo en smule feil i dette tilfellet, men i hvertfall Kobojsarna - Sång Om Ingenting.

 

Må få legge til at Manowar - Warriors of the World United er en ypperlig start på dagen!

7439020[/snapback]

jaja Warriors of the world er jo en konge sang! men når sangen er kongebra så er det ikke sånn at jeg MÅ stå opp får å skru den av, da går den bare :p har du ikke noe forferdelig grusomt noe da? ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...