Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?


sokkhue

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg så til de grader! Jeg planlegger å overnatte utenfor Elkjøp Giganten Fana i Bergen fra torsdag kveld til fredag morgen. Ingen skal få lov til å kjøpe min Wii! Om ting går som planlagt skal jeg ha Legen of Zelda: Twilight Princess og Rayman: Raving Rabbits.

7413171[/snapback]

 

 

Utrolig fett bilde. noe imot at jeg låner det :cool:

7414508[/snapback]

HVis du sikter til avataren min (det lille bildet under nicket) så helst ikke. Hvertfall ikke som avatar på dette forumet. Er blitt kjennemerket på brukeren min her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fredag 8 desember, Gud hvor mange grusomme dager det er til. Tror jeg må sprette et glass Valium, kutte det opp med barberblad og sniffe det. Svelge det blir vel neppe å ha noen effekt da bestanden med sommerfugler i magen er så stor at ingen ting kommer i kontakt med magesyra der nede.

 

Gleder meg så, det værste dog er å tenke på at jeg skal jobbe fra 15.30 til 23.00, og at jeg har jobbhelg den helga. Så blir lite Wii spilling. Men du store all verden hvor jeg gleder meg.

Lenke til kommentar

Hehe du kommer sikkert til å få det koselig under det lille taket der ja Orresnei :D Var oppe der i går og scoutet location og eneste jeg kunne se som var under taket var askebegeret.. Er plass til en person vedsiden av men tror ikke lukten vedsiden av det store askebegeret er så god :p Jeg lurer på å stikke opp der 3-4 eller kanskje før.. Må bare få med en kompis med bil kanskje..

 

- hsds

Lenke til kommentar

Så det er faktisk en del som skal ha seg en Wii i bergen ja.. Hmm.. Man har jo 3 Elkjøp og 1 lefdal som alle selger for 2000 kroner.. Spørsmålet er bare hvilken man skal velge, ser ut som at mesteparten velger fana. Og bare her på forumet er det vel 4-5 stk som skal på fana. Tror jeg peller meg opp der ganske tidlig ja :D

 

- hsds

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
bestillte på komplett jeg, klarer og vente... men det var dyrt med ekstra kontroll... ca 750kr for en remote og nunchuk.. men har man venner så har man venner.. bestillte Red Steel i samme slengen.

 

men når det gjelder minne kort..

 

må ha meg noen GameCube spill også...

må jeg da kjøpe et minnekort som er laget for GameCube?

 

hva med de gammle spillene man laster ned? NES N64 osv... lagrer de seg på maskinen?

 

Wii spill, hvilket minne kort må jeg kjøpe til det? eller følger det med kanskje?

 

takker for svar

7415755[/snapback]

 

 

bump

Lenke til kommentar
Hva er det folket skal ha av spill og ekstra utstyr da ?

7417090[/snapback]

 

Zelda, Raymon, Banana blitz og 1 eller 2 ekstra kontrol sett.

 

 

Til NIrD

 

Det er 512 MB flash minne på wii til VC,savegames etc. Kan bruke SD flash kort for mere plass, etter det jeg har skjønnt

Endret av GtReBra
Lenke til kommentar
Hva er det folket skal ha av spill og ekstra utstyr da ?

7417090[/snapback]

-Zelda og kanskje et spill til, ikke så mye mer enn Zelda som frister akkuratt nå

-Classic controller

-Komponent kabel til Samsungen min og adapter så jeg får kobla Wii på Logitech Z-5500 surrounden min :D

 

Når alt dette er i boks, så blir det jaggu meg en god jul!

Lenke til kommentar
må ha meg noen GameCube spill også...

må jeg da kjøpe et minnekort som er laget for GameCube?

7415755[/snapback]

Det må du. Jeg anbefaler å kjøpe et "stort" kort med 251 blokker. Det holder til en god bunke spill, og koster rundt 300 kroner.

 

hva med de gammle spillene man laster ned? NES N64 osv... lagrer de seg på maskinen?

7415755[/snapback]

De lagrer seg på maskinens innebygde 512MB-minne.

 

Wii spill, hvilket minne kort må jeg kjøpe til det? eller følger det med kanskje?

7415755[/snapback]

Wii-spillene bruker det innebygde minnet for å lagre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...