Gå til innhold

150GB HD viser kun 32 gb! Hjelp takk:)


ØrjanM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sagt det før og sier det igjen,

 

Selve sticky'en (første post) belyser ikke dette problemet med 32 GB-jumpercap, du må ned til posten fra Bitex (sjette post) for dette og mange regner da ikke dette lenger som en del av sticky'en. For meg er en sticky første post, og ikke de 462 svarene som dukker opp med kverulering og synsing.

 

Det er ingen som har eller bruker hovedkort nå lengre som ikke har bios-støtte over 32 GB, så her burde trådstartet ta ut disken og nøye studere at det ikke står en jumper på de to pinnene som kalles "Jumper Cap 32 GB".

Endret av Ulkesh
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Synes det rett som det er dukker opp poster som denne. Er det virkelig enkelte HDD-produsenter som setter på en slik 32 GB-jumper som standard, slik at brukeren selv må fjerne den for å kunne ta i bruk hele diskens kapasitet? Eller er det bare brukeren som ikke klarer å følge prosedyren for jumperkonfigurering?

Endret av KAS
Lenke til kommentar
Flyttet jumpern fra "Jumper Cap 32 GB". Jeg har nå 117 gp ekstra. Men siden dette re hoveddisken med operativsystemet, vet jeg ikke hvordan jeg skal få spleiset den i sammen med den partisjonen på 32 gb hvor windows ligger.

Er det mulig?

7525156[/snapback]

Hvis du har en egen partisjon til windows er det bare en fordel. Lag en egen partisjon av den resterende plassen, slik at du har en partisjon til windows og en til dokumenter/musikk/spill. Gjør det mye enklere neste gang du skal installere windows. Da mister du ikke det som ligger på de andre partisjonen.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...