Gå til innhold

Hva synes du om Jul I Tøyengata?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener selve konseptet bak å blasfemere en klassisk julekalender er gyselig.

Jul er et ikke-østlig konsept, og det at vi drar våre nye landsmenn med på tradisjonen på denne måten er et direkte hån mot alt som er norsk.

 

Serien i seg selv er morsom nok, men å bruke julen som påskudd er for jævlig.

Lenke til kommentar
Serien har ikke gått tidligere, MEN Zahid Ali har hatt et innslag som Skomaker Ali og Tøflus Sandali tidligere, på Rikets Røst tror jeg det var.

7422509[/snapback]

Ikke Rikets Røst men julenøttene på TV2.

7422920[/snapback]

 

Jaa, det var det vet du. ;) Takk. :)

 

Edit: Nettprat med Zahid Ali i dag

 

I følge ett av svarene hans der, ser det ut til at vi dessverre ikke kan håpe på noe gjensyn med Sandali. :(

 

Får vi se Sandali igjen i Jul i Tøyengata?

-----------------------------------------

Sandali er ikke blant oss lenger

 

Hilsen Zahid Ali

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Er jo søppel.. Elendige vitser, ingen poeng i dem, kun et eller annet svada som sikkert en liten intern kjerne synes er morsomt.. Zahid Ali er en veldig lite morsom person, noe av det han gjør kan være morsomt, men han er bedre som jackass enn som en ren humorist/stand-up..

 

Var på stand-up med han en gang og det var som å se maling tørke.. Fyren er jo totalt blottet for humor, men fordi han er pakistaner så kan man liksom godta det. Jeg ga serien en sjanse til å vise noe i det hele tatt, sett 3 episoder, men jeg angrer nå på dette.. misbruk av ca 30 min.. :hrm:

Lenke til kommentar
Mener selve konseptet bak å blasfemere en klassisk julekalender er gyselig.

Jul er et ikke-østlig konsept, og det at vi drar våre nye landsmenn med på tradisjonen på denne måten er et direkte hån mot alt som er norsk.

 

7419027[/snapback]

 

Helt enig!

 

Eg har sett første og tredje episode av denne kalenderen og det er noko av det daarligste eg har sett. Eg har ikkje ledd ein einaste gong og blir ikkje akkurat i julestemning av aa se ein innvandrar øydelegge ein klassisk bra julekalender.

 

Jul i tøyengata :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...