Gå til innhold

Hva synes du om Jul I Tøyengata?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den siste episoden var morsom.

"Analkooler?"

7433034[/snapback]

Si meg dette, de 3 utlendingene som står/sitter ved benken hele tiden, er han helt til høyre som står oppreist MadCon som man f.eks kan se på Voice TV som programleder?

 

"Madcon er en rap duo som består av, Thsawe og Yosef. De har nylig fått et program på The Voice TV som heter The voice of Madcon. De har til nå gitt ut et album It's All A Madcon."

Lenke til kommentar

Jeg er EVIG skuffet.. utrolig dårlig humor etter min smak.. Konseptet synes jeg er ganske morsomt, men det er så elendig utført. Jeg synes ikke det er morsomt når de snakker dårlig norsk. Jeg synes ikke det er morsomt med sykkelbud som setter seg fast i døra! Jeg synes ikke det er morsomt med tjuvkopling av strøm. INGEN ting i den serien har fått meg til å trekke på smilebåndet. **SKUFFET**

 

Skulle ønske tvnoreg kunne komme med noe slikt som Nissene på låven eller noe sånt! De var jo kanon!

Lenke til kommentar

Ikke det verste jeg har sett, og synes Jon Blund versjonen var litt artig i første episode: Alle innvandrere har rett til og bruke joggedress på 17. mai hehe :thumbup: Tror jeg skal bli innvandrer jeg ;) Men av 6 episoder har det bare vært 2 "jon blund" :no: Og den varer litt for kort til at man sitter igjen med føelsen av at man faktisk har sett på noe, føler nesten som en litt for lang reklame :hmm:

 

Jaja kommer nok til å se resten av episodene uansett om det går fra sånn midt på 3 til -2 :blush:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Den siste episoden var morsom.

"Analkooler?"

7433034[/snapback]

Si meg dette, de 3 utlendingene som står/sitter ved benken hele tiden, er han helt til høyre som står oppreist MadCon som man f.eks kan se på Voice TV som programleder?

 

"Madcon er en rap duo som består av, Thsawe og Yosef. De har nylig fått et program på The Voice TV som heter The voice of Madcon. De har til nå gitt ut et album It's All A Madcon."

7434486[/snapback]

 

Ja det er han, og han som sitter i midten er Yosef

Lenke til kommentar

Hvor er Tøflus? Mener jeg husker en gammel karakter med Zahid Ali der Tøflus spiste Khat-gress istedet for persille. Har ikke sett han enda.

 

Syns for øvrig hele greia er ganske dårlig, men ser på det likevel.

Det beste er de inntatte rasistiske holdningene de tuller med. Som hun gamla som er forutinntatt om alt mulig ang. innvandrere. Det er vel faktisk samme dama som er smårasist i Nissene på Låven også.

 

At en nordmann med brunkrem i ansiktet sitter og sier FAAN hele tida er ikke spesiellt morsomt.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...