Gå til innhold

Den store øl-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heineken er det desidert beste ølet i min mening. Drikker også en del Carlsberg. Corona er grei, men ingenting mot Heineken. Andre - alt fra Ringnes til Tuborg - drikker jeg egentlig kun når jeg er blitt god og brisen på Heineken. :p Har faktisk aldri fått somlet meg til å smake Guiness, det må være det ølet jeg har mest lyst til å smake.

Lenke til kommentar

Var i England i februar, og bestemte meg for å smake litt saker fra engelsktalende land. Det ble nå egentlig mest Kronenburg, som smaker rimelig likt yndlingsølet mitt, Mack Fatøl. Kjøpte meg også en pint guinness på en koselig pub, men det var det mest overvurderte ølet noen sinne. Får sikkert på meg masse ilsinte "ølkjennere" her nå, men det var kjempedølt! Smakte lite, og hadde konsistensen til mel og vann. Dritkjedelig!

 

Av andre ting ble det noe australsk Fosters, men det var kjempekjedelig og smakte utvanna. Mener jeg drakk en til sort, men husker ikke så mye fra akkurat den kvelden, så jeg lar være å uttale meg om den. Det ble med andre ord ikke noe annet enn mainstream-øl, så den virkelige ølsmakingen får jeg ta en gang når min unge gane har smakt litt mer på livet (har såvidt begynt å utforske pol-øl, uten den helt store suksessen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...