Mr.FOXHOUND Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 (endret) Er første gangen jeg har hatt problemer også. Kjøpte boxen 2. desember i fjor, på release. Får håpe de får ræva i gir og gjort det de skal fort i hvertfall. Blir en kjip desember uten konsoll. ar den Xbox forsikringa som jeg kan benytte meg av da, blir drit å måtte sende den inn. Hvilken forsikring er det? Dette går vel på vanlige forbrukerrettigheter, trenger vel ikke ekstra forsikring? Endret 30. november 2006 av Mr.FOXHOUND
Mala Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Null og nada trøbbel med oppdateringen sålangt ihvertfall.
freke Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Nåja, da lar jeg dere være beta testere frem til søndag/mandag. I morgen er det Falsk/Mathisen etterfulgt av pike, vin og sang to dager til ende. Og vips har jeg mistet en hel helg med spill. Ach ja. Men så er det kanskje en ny patch ute, eller en majoritet maskiner som ikke klikker. I wiin
MindTooth Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Har enda ikke fått sendt tilbake den defekte konsollen etter forrige patch jeg Ligger i esken sin, og venter på den forp***e mailen ifra Microsoft. Hvor sinnsykt tafatte de er :!:
lektroluv Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Funker fint her og. Runna nettopp COD2 på veteran, så jeg fikk kjørt box'en litt
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Det som irriterer mest er at dette var en update som faen ikke angikk meg engang. Sinnsykt irriterende å sitte med skjegget i postkassen da!
tomgunnar Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Har lyst på trådløst headset. Noen som har erfaring med det? 7391964[/snapback] ja jeg har det trådløse settet..greit å slippe ledningen vel p merke.men et stort minus er at de i den andre siden hører veldi godt om du har litt ekstra lyd på anlegget eller tvn når du spiller.men ellers er det veldi god lyd i selve settet
BioNor Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Min box er på vei hjem fra Tyskland as we speak...håper ikke den patchen gjør at jeg må sende den inn en gang til
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Min box er på vei hjem fra Tyskland as we speak...håper ikke den patchen gjør at jeg må sende den inn en gang til 7397447[/snapback] Hvor lang tid er det siden du ringte support?
SuperJan Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Oi, updata i dag uten å gidde å lage post om det.. For trodde det var helt greit liksom.. Nå blei jeg nervøs for å bruke boxen Har updata den, men søren å.. Mer fa*enskap? Uff.. Detta er ikke bra av Microsoft altså.. Rett å slett skuffa. Også at det ramma Foxhound da! No more online GoW for a long time.. fack;p hehe Jaja, håper du får boxen din fort tilbake igjen.. Men hvertfall. Fra i dag kl 14.00 ca, og til nå.. Funker fortsatt.. Og håper det forblir sånn!
Doc_Chronic Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Har fått inntrykk av at folk må vente så sinnsykt lenge før de får igjen boksen sin. Min boks som btw ble kjøpt ved release tok kveld i sommer. Jeg ringte support og snakket med en hyggelig svensk dude. 4 dager senere hadde jeg fått disse eskene. Jeg pakket boksen inn og sendte den og stakk en uke til syden. Når jeg kom hjem så lå boksen og venta på meg. Jeg hakke peiling hva som ble gjort med den, det eneste jeg vet er att det var hardware feil. Men jeg fikk ikke ny, de bare fikset den gammle. Og jeg har ikke hatt noen form for problemer med updatene som har kommet den siste tiden. Jeg lasta ned updaten og har spillt GeoW i 4-5 timer ikveld så alt ser ut til å vær i skjønneste orden. Bank i bordet!
SuperJan Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Ja.. Får håpe det her skjer med de færreste av folk.. Og håpe at de som har blitt ramma får den fort tilbake..! Kan ikke tenke meg at det er no kult å få Xboxen sin.. Tatt.. Fra seg.. *snusfe*
thomassit0 Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 er så engstelig hver gang jeg legger inn en sånn update jeg, etter at jeg har lest horror stories om folk som får bricka 360'n sin av den. gikk heldigvis bra denne gangen og
Wyldelife Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Lasta den ned igår, ikke noe problemer sålangt
Tjohei Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Har også oppdatert og ikke fått feil. Men svarte heller, jeg føler med deg, Mr.FOXHOUND. Utrolig at MS klarer å gjøre slike feil flere ganger...
LordShaft Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 (endret) ar den Xbox forsikringa som jeg kan benytte meg av da, blir drit å måtte sende den inn. Hvilken forsikring er det? Dette går vel på vanlige forbrukerrettigheter, trenger vel ikke ekstra forsikring? 7396983[/snapback] Jeg har sånn tabbe forsikring med elkjøp! Jeg kan dose maskinen i bakken å få en ny en uten å stille spørsmål om det! Denne varer lengre en garantien PS! Update'n funka hos meg Endret 1. desember 2006 av LordShaft
EssspeN Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Fortvil ikke FOXHOUND! Error code 74 er relatert til AV kablen eller den interne AV chippen inne i maskinen. Ta derfor ut AV kablen og prøv å sett den inn igjen. Teste gjerne en kompis sin AV kabel også. Siden 1080p har noe med AV å gjøre kan det hende at noe har skjedd feil med den interne av chippen though, men verdt et forsøk!
BioNor Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 (endret) Min box er på vei hjem fra Tyskland as we speak...håper ikke den patchen gjør at jeg må sende den inn en gang til 7397447[/snapback] Hvor lang tid er det siden du ringte support? 7397465[/snapback] Akkurat gått to uker siden jeg ringte første gang. Ringte fredagen, likkisten kom påfølgende onsdag, men siden jeg ikke var hjemme, fikk jeg ikke sendt den før fredagen. Kom til destinasjonen mandag(lå i Köln pga helg) og returnert på onsdag. Siste melding jeg fikk var idag; "Klareringsforsinkelse, Oslo kl 11:15" og så "Klaringsforsinkelse, Bergen kl 11:45". Litt usikker på hvor den er, men jeg har den vel i hende på mandag...blasted weekend! Endret 1. desember 2006 av BioNor
NightReaper Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 (endret) Aldri hatt noen problemer med oppdateringer eller noe galt med min x360. Den er tilogmed fra første parti ved launch. Endret 1. desember 2006 av [AH-64]Undead
Mr.FOXHOUND Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Fortvil ikke FOXHOUND! Error code 74 er relatert til AV kablen eller den interne AV chippen inne i maskinen. Ta derfor ut AV kablen og prøv å sett den inn igjen. Teste gjerne en kompis sin AV kabel også. Siden 1080p har noe med AV å gjøre kan det hende at noe har skjedd feil med den interne av chippen though, men verdt et forsøk! 7399847[/snapback] Har prøvd å dra ut alle kabler + harddisk, byttet TV og litt forskjellig. Fremdeles samme feil BioNor: To uker var ikke så verst da. Håper det går like snabbt med min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå