Gå til innhold

Da var xbox 360 i hus...


Gr0v

Anbefalte innlegg

....og jeg må si meg meget fornøyd. Har ikke råd til spill for øyeblikket, men jeg fikk alikevel spillt hele kvelden igår pga. det fantastiske og allmektige xbox live. Geometry Wars er et av det meste gøyale spillene jeg har spillt på en stund.

 

 

Så det lille negative; den høyre analoge stikka på kontrollen knirker og skriker noe jævli når jeg bruker den. Akuratt som et hamsterhjul uten smøring. Tror dere jeg kan bytte den hos elkjøp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
....og jeg må si meg meget fornøyd. Har ikke råd til spill for øyeblikket, men jeg fikk alikevel spillt hele kvelden igår pga. det fantastiske og allmektige xbox live. Geometry Wars er et av det meste gøyale spillene jeg har spillt på en stund.

 

 

Så det lille negative; den høyre analoge stikka på kontrollen knirker og skriker noe jævli når jeg bruker den. Akuratt som et hamsterhjul uten smøring. Tror dere jeg kan bytte den hos elkjøp?

7383516[/snapback]

 

Ja tror det går bra siden du netopp har kjøpt den ;) Bare husk kvittering!

Lenke til kommentar
....og jeg må si meg meget fornøyd. Har ikke råd til spill for øyeblikket, men jeg fikk alikevel spillt hele kvelden igår pga. det fantastiske og allmektige xbox live. Geometry Wars er et av det meste gøyale spillene jeg har spillt på en stund.

 

 

Så det lille negative; den høyre analoge stikka på kontrollen knirker og skriker noe jævli når jeg bruker den. Akuratt som et hamsterhjul uten smøring. Tror dere jeg kan bytte den hos elkjøp?

7383516[/snapback]

 

Gratulere :)

Skaff deg Rainbow Six: Vegas (Kommer ut til Fredag)

Herlig spill

GoW og COD3 er også et must have

Lenke til kommentar
....og jeg må si meg meget fornøyd. Har ikke råd til spill for øyeblikket, men jeg fikk alikevel spillt hele kvelden igår pga. det fantastiske og allmektige xbox live. Geometry Wars er et av det meste gøyale spillene jeg har spillt på en stund.

 

 

Så det lille negative; den høyre analoge stikka på kontrollen knirker og skriker noe jævli når jeg bruker den. Akuratt som et hamsterhjul uten smøring. Tror dere jeg kan bytte den hos elkjøp?

7383516[/snapback]

 

Det at analogen knirker er nokn bare fordi den aldri er blitt brukt før. Den blir nok bedre etterhvert. Noe av det samme skjedde med meg også.

Lenke til kommentar
Eg likar ikkje 360 fordi den er so femi...

7384326[/snapback]

Hmm, du har mario avatar. Så du er nintendo fanboy.

 

Er ikke Wii femi da?! Liten og nett. Men så kommer barske 360(360, for 360 cm av..ja).

Xbox360 og wii passer sammen i hylla, akkurat som en barsk mann og en liten femi kvinne.

 

 

There you have it.

7385431[/snapback]

 

 

haha, bra sagt :tease:

Lenke til kommentar
Så det lille negative; den høyre analoge stikka på kontrollen knirker og skriker noe jævli når jeg bruker den. Akuratt som et hamsterhjul uten smøring. Tror dere jeg kan bytte den hos elkjøp?

7383516[/snapback]

 

Mine begynte å knirke også. Merker ikke noe serlig til det, men det høres dumt ut. *knirke knirke*

 

Det at analogen knirker er nokn bare fordi den aldri er blitt brukt før. Den blir nok bedre etterhvert. Noe av det samme skjedde med meg også.

 

Nåh... Min begynte å knirke etterhvert, og har enda ikke sluttet. *knirk*

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...