Gå til innhold

Barclay eller Prince?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ønsker å prøve en sigg en gang. Kanskje greiest å bomme en, framfor å kjøpe en hel pakke :-)

Det er jomfrudom-komplekser som herjer. Har bare røykt passivt før :-) Vil prøve EN.

 

Snus er godt :-P

7382370[/snapback]

 

 

Begynn å røyk lucku strike, det er fettest lzm, da blir du kul og sosial..Fordi da kan du henge med de andre røykehodene, og hvor fett er ikke det lzm...Åsså kan du lissom henge med de og bare være kuul og sånnt!

 

(Hadde veldig lyst å skrive mega fjortiss her men da blir vel bare posten min sletta?)

Lenke til kommentar
Er du mongo eller bare later du som?

7385718[/snapback]

Hvis det er meg du sikter til er jeg hverken mongo, eller later som. Du derimot burde være litt mer saklig.

7386335[/snapback]

 

Tenkte på trådstarter... Skulle ønske mange nok hadde sagt det til meg før jeg begynte å røyke iaff, "jeg skulle jo bare prøve en..."

 

Kapong, kols here i come.

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig som får folk til å begynne å røyke? tror de at det er kult liksom? Det er ikke kult! ! !

Hvorfor innhalere noe som ikke gir deg noe annet enn ubehag likevel?

Seriøst; skal du begynne å røyke så putt noe oppi tobakken så du får noe ut av det istedet for bare røykhoste...

 

Edit: og skal du røyke så er det seff Lucky som gjelder!

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Tragisk tråd. "Hjelp jeg vil begynne å røyke!" :p

7382604[/snapback]

 

Dette slår meg gang på gang: Hvorfor er det ingen som klager over hvor tragiske folk er som vil starte å like godteri (sett at det faktisk er noen som ikke har likt/smakt det før), eller hvor tragiske folk er som vil lære seg å kjøre bil, og sist, men ikke minst; hvor tragisk det er med folk som vil lære seg å drikke alkohol?

Alle disse tingene kan drepe en, og det er absolutt en veldig stor sannsynlighet for at de skader deg på mer eller mindre alvorlige vis.

 

Personlig ser jeg ikke problemet i at en ønsker å lære seg å røyke, og jeg ser i hvert fall ingen grunn til å rakke ned på han. En annen morsom ting er jo hvordan folk synes det er helt greit når folk sier "du er en dust som røyker", mens man må i hvert fall ikke våge seg ut på det kunststykket å si til en feit person om hvor lite smart det faktisk er å kjøre ned fire til fem hamburgere om dagen, eller et tilsvarende antall med andre søppelmat-produkter.

 

Ahh, det var jammen meg godt å få ut litt irritasjon (ikke det at jeg fikk ut alt, men resten kan jeg spare til en senere gang).

 

Når jeg startet med røyk (og dette gjorde jeg for øvrig nettopp fordi jeg var en slik "dust" som har blitt beskrevet her før i tråden, som synes det var kult å røyke, og fordi jeg synes det er så sinnsykt heit når damer gjør det) så startet jeg med Prince Mild, og det var helt greit det. Var ingen utavdegsjælopplevelse, men det funket til sitt, noe som ikke skulle så mye til når formålet var å se kul ut og å sjekke damer, men det er jo en annen sak.

 

Nå i dag røyker jeg ikke fast, men når jeg røyker (riktig, du gjettet det; fest) foretrekker jeg faktisk lucky. Nå skal ikke jeg si om dette er en god røyk å starte med eller ei, siden jeg nettopp ikke startet med den, men den er så absolutt god når du har røyket en stund.

 

Ellers synes jeg viss valget skulle stått mellom Prince og Barclay, at Prince er det eneste valget som kunne nærme seg godt, det skal dog sies at det er mest fordi jeg ikke tåler smaken av Barclay.

 

Men, så det er sagt; jeg vil ikke anbefale deg å starte med røyk av den grunn, spesielt ikke viss du har tenkt til å satse på langdistanseløping, men jeg synes det bare er så utrolig tåpelig med folk som rakker ned på andre siden de har lyst til noe.

 

:)

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Nå vil jeg lære meg å røyke.

Skal jeg kanskje starte på den homolyseblå Barclay?

Den har lavest verdi av tjære, CO og nikotin av alt jeg har sett.

 

Vil jeg hoste mindre av den, enn om jeg begynte brett på Prince?

7382331[/snapback]

 

Haha, du har faktisk klart det.

Årets dummeste foruminnlegg. :)

 

(med andre ord - ikke begynn å røyke :) )

Lenke til kommentar
Tragisk tråd. "Hjelp jeg vil begynne å røyke!" :p

7382604[/snapback]

 

Dette slår meg gang på gang: Hvorfor er det ingen som klager over hvor tragiske folk er som vil starte å like godteri (sett at det faktisk er noen som ikke har likt/smakt det før), eller hvor tragiske folk er som vil lære seg å kjøre bil, og sist, men ikke minst; hvor tragisk det er med folk som vil lære seg å drikke alkohol?

Alle disse tingene kan drepe en, og det er absolutt en veldig stor sannsynlighet for at de skader deg på mer eller mindre alvorlige vis.

 

Personlig ser jeg ikke problemet i at en ønsker å lære seg å røyke, og jeg ser i hvert fall ingen grunn til å rakke ned på han.

7389956[/snapback]

Eg har ikkje sett nokon som vil starte å like godteri, men heller ete godteri, kjøre bil og drikke alkohol enn å røyke. Bil er du nesten avhengig av i dagens samfunn, godteri får du ikkje askebeger i kjefeten av og alkohol, vel, eg skal ikkje gå nærmare inn på det, men det er betre å drikke enn å røyke (min meining).

Lenke til kommentar

Personlig ser jeg ikke problemet i at en ønsker å lære seg å røyke, og jeg ser i hvert fall ingen grunn til å rakke ned på han. En annen morsom ting er jo hvordan folk synes det er helt greit når folk sier "du er en dust som røyker", mens man må i hvert fall ikke våge seg ut på det kunststykket å si til en feit person om hvor lite smart det faktisk er å kjøre ned fire til fem hamburgere om dagen, eller tilsvarende antall med andre søppelmat-produkter.

 

7389956[/snapback]

 

 

Kloke ord.

Lenke til kommentar

Det spekuleres i om jeg er for liten til å røyke.

Nei, det er jeg ikke. Har faktisk egen bil. Kjøpte den nylig, og det var en lighter der som inspirerte meg.

 

Liker Lucky-snus, så det blir muligens Lucky sigg jeg går for.

 

Men: Hoster man mer av de "sterke" (Prince, Rød) enn av Barclay og Prince mild?

Og hva er erfaringene med Lidl og Rema-merkene?

Lenke til kommentar

Gutten har et eget sinn, og han gjør som han vil, uansett hvor mange som fraråder han ifra det her på forumet og kommer med antirøykings propaganda.

 

On-topic: Camel/Prince/Lucky Strike. Ikke kjøp en 10/20 pakning, da har du betalt for den, og det er mer sannsynlig at du føler deg "tvunget" til å røyke den opp. "Bom" en på en fest eller lignende.

 

Når man ikke er vant til å røyke, hoster man ofte en god del. Dette varierer fra merke til merke, og ifra person til person. Men som sagt, det er andre avhengigheter som er bedre å ha enn røyking.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Du hoster ikke når du røyker filtersigg, ihvertfall gjorde ikke jeg det, det var Marlboro.

Skjønner ærlig talt ikke hvorfor jeg begynte å røyke, eller hvorfor jeg fortsatt gjør det, men det smaker jo godt da.

Er lettere å gå over til hasj også, men det kommer du ikke til å fortsette med når du først har prøvd, for alt smaker dritt etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...