Fredrik Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Liberty City er jo basert på New York, men heter det bare ikke på grunn av lisensiering og eventuelle problemer som måtte oppstå når en by ikke ønsker å bli assosiert så direkte med et ultravoldelig spill som GTA.
Mow Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Men allikevel er dem fly forbanna borti New York nå pga GTA IV. Mye tåpelige politikere.
Primer4 Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 alle har sikkert sett det skiltet visit vice city 300$ hadde vært sinnsykt digg og kunne dra til vice city og
tjalla Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 (endret) Er vel ikke helt umulig at R* prøver å lure oss til å tro at vi skal leke oss i NY mens i virkeligheten så skal vi til Carser City. Endret 9. april 2007 av tjalla
Primer4 Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Er vel ikke helt umulig at R* prøver å lure oss til å tro at vi skal leke oss i NY mens i virkeligheten så skal vi til Carser City. 8340997[/snapback] på en politibil i teaseren står det "LCPD" ikke såå usansynlig at LCPD står for liberty city police department...
Mazeking Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Er vel ikke helt umulig at R* prøver å lure oss til å tro at vi skal leke oss i NY mens i virkeligheten så skal vi til Carser City. 8340997[/snapback] Har lest mange tråder når der det hintes om carser eller Carsen. Hva er så spesielt med dette stedet? Har selv aldri hørt om det før. Driter i hva byene heter så lenge spillet er bra.
andir Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Jeg har ikke hørt om Carser City, men jeg har hørt om Carcer City; tipper at det er snakk om samme by. Den har blitt nevnt på radioen i noen GTA-spill, men vi har aldri kunne dra dit. Husker jeg riktig, så var Carcer City byen hvor Rockstar-spillet Manhunt utspilte seg.
Mazeking Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 (endret) Så Carcer er en by som er nevnt i forrige GTA men ingen har sett den. Manhunt spilte jeg ikke så vanvittig mye at jeg fikk noe inntrykk av noen by. Husker bare diverse bakgårdere etc. Carcer eller ei. GTA4 blir en høydarer uten like for meg. Får vurdere å ta med plasmaen på hotel ei uke slik at jeg får fri fra familien for å kunne spille :!: Endret 9. april 2007 av Mazeking
superted81 Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 Carcer city er en by nord for Liberty City, i samme land som VC og SA. I samtlige GTA-spill er Carcer city nevnt, bl.a. via posters, radio og kommentarer fra andre medborgere. Det har lenge ryktes at neste spill skulle være Carcer city, så det ville ikke overrasket meg. Carcer city er ant. basert på byene Newark, Detroit, Pittsburgh, Philadelphia, eller/og Cleveland, og kan være en del av spillet som hovedsaklig forholder seg til LC eller omvendt... Kilde
Gissan Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Gleder meg virkelig til GTA 4. Blir deilig å slippe San Andreas..
Primer4 Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Så Carcer er en by som er nevnt i forrige GTA men ingen har sett den. Manhunt spilte jeg ikke så vanvittig mye at jeg fikk noe inntrykk av noen by. Husker bare diverse bakgårdere etc. Carcer eller ei. GTA4 blir en høydarer uten like for meg. Får vurdere å ta med plasmaen på hotel ei uke slik at jeg får fri fra familien for å kunne spille :!: 8346700[/snapback] du har tydelig ikke sett den politibilen i traileren som det står "LCPD" på
Pañolada Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 (endret) Det er jo en sang på radioen i gta sa der en mann synger: "and now she`s alone in New York city".... kanskje dette var et hint Endret 17. april 2007 av Eivicious
Lakus Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Det er også en sang som går slik: "And I've been trhough the desert on a horse with no name" Var det ett hint mot at det bli ørken vi kan ri gjennom på en hest uten navn?
Primer4 Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Hehe da hadde det blitt ett kult spill 8384621[/snapback] hmm.. skeptisk
Pañolada Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Hva mener du? hadde du ikke syntes at det hadde vært gøy å ridd på en hest uten navn i en ørken. Det hadde jo blitt det kjempe kule spillet.... særing ass Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Fredrik Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 En mulighet kunne vært at man kunne skrive inn navnet på hesten selv! Jeg skulle kalt min "the cock". "He rode the cock for hours" HAHAHA!!
Amored Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 (endret) En mulighet kunne vært at man kunne skrive inn navnet på hesten selv! Jeg skulle kalt min "the cock". "He rode the cock for hours" HAHAHA!! 8407904[/snapback] Temaskifte noen? Endret 17. april 2007 av Amored
ilpostino Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Temaskifte noen? siden trådstarter har fått svar på spørsmålet sitt og dette tydeligvis er diskutert til det kjedsommelige stenges tråden. eventuelle reaksjoner på dette tas på PM til meg.
Anbefalte innlegg