Gå til innhold

Aktivere et blokket JavaScript i Opera?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld.

Dum som jeg er klarte jeg å feiltolke en melding fra Opera og dermed blokke et javascript på PhotoBucket (det som lar deg redigere filnavn mm). Skulle tro man uten vanskeligheter skulle kunne aktive et JavaScript, spørsmålet er bare hvordan man gjør det.

Site preferences lar meg bare skru av og på JavaScript generelt, og hvor skulle valget ellers ligge? :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å gå til verktøy -> Avansert -> Blokkert innhold og se om du finner den der. Da kan du bare merke den og slette. Dette fungerer på reklameblokkeringer, men er ikke helt sikker på om det funker på scriptet ditt. Verd et forsøk though...

Skrevet
Prøv å gå til verktøy -> Avansert -> Blokkert innhold og se om du finner den der.
Eneste som ligger her er reklame jeg har blokket. Det ser allikevel ut som problemet har løst seg, for nå kjører plutselig JavaScriptet igjen. Mulig det bare var en bug på siden?

Du skal uansett ha takk for hjelpen. :)

Skrevet

jeg tenkte på "enable javascript", men det kan godt være jeg leste din første post bittelitt raskt, trodde du trenkte optinos til å skru av/på javascript på en spesifikk side

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...