Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bil og balltre

florre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Her hvor jeg kommer fra er det blitt en liten trend blant motor karene å montere balltre holdere og balltre i taket inne i bilene sine, ved dørene foran og bak.

Er noe som er mest for show, men hva synes dere om dette? Tok advantage av dette å har solgt noen balltrær rundt til venner og bekjente i kretsen. Ser ut til at de fleste synes det er litt stas med et balltre i bilen:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, har fått meg bil meg nå...en nice BMW :). Jeg kunne ha trengt meg 2 stykker. Vet om flere som skal ha da, hvis du har mange :p

Skrevet

Å bruke noe annet enn kuler og krutt til å avlive vilt er nok forbudt etter viltloven. Så det å denge løs på en elg med et balltre er nok like forbudt som å denge løs på et menneske.

Skrevet

Kongleriket Norge ;) Sa den dyslektiske elgen som satt i et tre og trodde han var skogens kongle.

Synes det høres bare teit ut å ha balltre i bilen, "våpen" i det heletatt. Det er påtide å bytte vennekrets hvis du er redd for å få bråk mens du er ute og kjører.

Skrevet (endret)
Jeg kan jo kaste jekken min i hodet på folk som bråker med meg, holder i massevis for min del.

7368020[/snapback]

Hehe, ja, også den "tingen" man bruker for å skru ut muttere er vel en veldig fin ting hvis du skal slå "noe"

Edit: Brødrene mine har brannsloknings-apparat i bilen, det funker sikkert bra å slå med eller "spyle" ned folk? :p Men det er vel der fordi det er påbudt i bilen dems :)

Endret av CrazyEagle
Skrevet

En kamerat har balltre i bilen, men han er nok godt i stand til å slå ned mennesker uten denslags hjelpemidler. Han har også baseball, fotball og en haug med treningsutstyr i bilen, konstant.

Skrevet

Hjulkrysset eller en stor Maglite gjør susen. Er du mer seriøs lager du oppfinnelsen min, Fluesmekkern. Dra på Tess og kjøp en halv meter 1" slange, fyll den med blåsesand og blend i begge ender. Ikke snillt, men skulle det være behøvelig i selvforsvar lager den pulver av kjevebein og nakkevirvler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...