Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Uff... Gruer meg til i morra.. Skal på CT-Undersøkelse... Ikke morro.. Har på følelsen av at jeg blir lagt inn igjen :(

7372305[/snapback]

La oss late som jeg ikke vet hva CT-undersøkelse er?

Skrevet
Uff... Gruer meg til i morra.. Skal på CT-Undersøkelse... Ikke morro.. Har på følelsen av at jeg blir lagt inn igjen :(

7372305[/snapback]

Usj kjedelig... Noe du vil snakke om?

Skrevet

7372305[/snapback]

La oss late som jeg ikke vet hva CT-undersøkelse er?

7372315[/snapback]

Poenget var ikke at dere ikke viste hva det var, men at jeg synes sjukehus er kjedelig, jeg er lei av lunger som kollapser, og lei av alt..! :p

Skrevet
Poenget var ikke at dere ikke viste hva det var, men at jeg synes sjukehus er kjedelig, jeg er lei av lunger som kollapser, og lei av alt..! :p

7372347[/snapback]

Fair enough.

Fant det ut uansett.

Skrevet
Ah, gleder meg til jul. Idag fikk alle dilla på ræva til lærern, ikke att den var stygg eller noe.  :whistle:

7372493[/snapback]

Derfor gleder du deg til jul?!!

Skrevet
Ah, gleder meg til jul. Idag fikk alle dilla på ræva til lærern, ikke att den var stygg eller noe.  :whistle:

7372493[/snapback]

Dere er hypp på læreren?

7372507[/snapback]

Nei, hun hadde en helvetes deilig stump. Fristet å bare... Ja.

Skrevet
Yeah, nå skifter vi samtaleemne. Noen som har sett noen digge rumper i det siste?

7372541[/snapback]

På lørdag. På webkamera.

7372554[/snapback]

Du hadde ikke trengt å si det til noen da! :tease:

Skrevet
Yeah, nå skifter vi samtaleemne. Noen som har sett noen digge rumper i det siste?

7372541[/snapback]

Ja, læreren min sin!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...