Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MSN min lukka seg igår da det spratt opp et party poker vindu... Tror jeg har virus siden pc'en min restarrter seg når jeg spiller og :S

Skrevet
MSN min lukka seg igår da det spratt opp et party poker vindu... Tror jeg har virus siden pc'en min restarrter seg når jeg spiller og :S

9045473[/snapback]

Da har vi samme problem^^

Skrevet

Jeg har på følelsen av at dritt mange har fått virus eller har det samme problemet... Hvor mange her får pc'en restarta seg eller at den fryser når man spiller?

Skrevet
Jeg har på følelsen av at dritt mange har fått virus eller har det samme problemet... Hvor mange her får pc'en restarta seg eller at den fryser når man spiller?

9045555[/snapback]

Jeg har. Men det skyldes en elendig psu...
Skrevet

Bør jeg få meg nye venner når de jeg har forteller meg at jeg kan stjele kenguruer fra dyrehager for å spise dem? :ph34r:

Skrevet
Bør jeg få meg nye venner når de jeg har forteller meg at jeg kan stjele kenguruer fra dyrehager for å spise dem? :ph34r:

9045615[/snapback]

...Ja, uten tvil.

Skrevet

9045615[/snapback]

Neida. Dersom de faktisk gjør det selv derimot.. :p
Skrevet

9045615[/snapback]

Kvitte seg med slike hyggelige venner? :dontgetit:

Skrevet (endret)
...Ja, uten tvil.

9045617[/snapback]

Uffda. Men han lovte å besøke meg i fengsel.. Det må da tolkes positivt?

Neida. Dersom de faktisk gjør det selv derimot.. :p

9045622[/snapback]

Han trenger ikke. Bor i Australia.

Endret av Kibs
Skrevet

9045615[/snapback]

kengurukjøtt er visst en delikatesse har jeg hørt

Skrevet
kengurukjøtt er visst en delikatesse har jeg hørt

9045631[/snapback]

That's what he said.

Kenguru smaker godt.

9045632[/snapback]

Etter sigene, så. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...